جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کامپیوتر ورک‌استیشن اچ‌پی مدل ZBook x2 معرفی شد

کامپیوتر ورک‌استیشن اچ‌پی اولین کامپیوتر از این نسل از سیستم‌هاست که قابلیت جداشدن کیبورد در آن امکان‌پذیر است. بی‌شک طراحان و هنرمندان از این کامپیوتر استقبال بسیاری خواهند کرد. زیرا جابجایی این PC Workstation بسیار آسان میباشد. وزن این کامپیوتر ۲٫۲ کیلوگرم است که در حالت جدا شدن کیبورد به ۱٫۷ کیلوگرم میرسد. کیبورد همراه این دستگاه دارای نور پس‌زمینه میباشد.

خصوصیات کامپیوتر ورک استیشن چیست؟

یک ورک‌استیشن در واقع یک کامپیوتر رومیزی با قابلیت‌های بسیار فراتر است. چندین حافظه و پردازنده جهت کارهای گرافیکی سنگین برای آنها تعبیه شده است. کاربردهای این کامپیوتر در زمینه‌های خانگی، مهندسی، توسعه نرم‌افزار، طراحی بازی‌های کامپیوتری و…. میباشد. بر روی این نوع کامپیوترها باید سیستم عاملی از نوع workstation اجرا شود. نرم افزارهای خاصی که امکان مدیریت منابع قدرتمند این سیستم‌ها را دارا باشند.

قابلیت‌های کامپیوتر ورک‌استیشن اچ‌پی

کامپیوتر ZBook x2 اچ‌پی پس از جداکردن کیبورد به یک تبلت ۱۴ اینچی لمسی با رزولوشن ۳۸۴۰x2160 پیکسل تبدیل خواهد شد. این تبلت از یک قلم هوشمند پسیو نیز پشتیبانی میکند. این قلم توسط خود کمپانی اچ‌پی ساخته شده ولی از فناوری شرکت Wacom استفاده شده است. این قلم دارای ۴۰۹۶ سطح حساس به فشار است. همچنین در پشت آن پاک‌کنی مخصوص درنظر گرفته شده است.

ورک‌استیشن زدبوک ایکس ۲ علاوه بر یک پایه نگهدارنده دارای درگاه‌های کارتخوان هوشمند، پورت HDMI، کارتخوان اس‌دی و  USB3.0 میباشد. از خصوصیات قابل توجه کامپیوتر جدید اچ‌پی استفاده یواس‌بی از نوع c با فناوری تاندربولت در آن است. با استفاده از این فناوری قادرید تصاویر را روی ۲ مانیتور ۴k اجرا کنید.

سخت‌افزار بکار رفته در کامپیوتر ورک‌استیشن اچ‌پی

پردازنده بکار رفته در کامپیوتر اچ‌پی از نسل هشتم و چهار هسته‌ای core i7 میباشد. این پردازنده ساخت شرکت اینتل است. امکان استفاده تا حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت هارد برای این سیستم وجود دارد. کارت گرافیک Quadro M620 قدرت بسیاری به ورک‌استیشن اچ‌پی بخشیده است. پس از شارژ این دستگاه قادرید تا ۱۰ ساعت از آن استفاده کنید.

زمان شارژ دستگاه نیز در مدت نیم ساعت ۵۰% میباشد. ZBook x2 hp دارای استاندارد نظامی است. این استاندارد شامل مقاومت در برابر آب، گردوغبار و دمای زیاد میباشد.

کامپیوتر ورک‌استیشن اچ‌پی

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

تکنسین‌های مرکز تعمیرات اچ پی در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات اچ پی می‌پردازند. کارگاه‌های فنی نمایندگی اچ پی بصورت کاملا مجزا راه‌اندازی شده است. به همین دلیل هر کارشناس تنها به تعمیر یک محصول بصورت تخصصی می‌پردازد. بدیهی است از این طریق راندمان کار مجموعه افزایش می‌یابد. جهت تعمیر کامپیوتر ورک‌استیشن اچ‌پی کافیست به واحد تعمیرات کامپیوتر مراجعه کنید.

مرکز تعمیرات کامپیوتر اچ پی با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به ارائه انواع خدمات تعمیر مبادرت می‌ورزد. چنانچه کاربران مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات اچ پی هستند، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

اشتراک گذاری