جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز بر روی تمامی پرینترهای اچ پی اعمال شده و شامل تمامی اشکالات احتمالی ایجاد شده در این دستگاه است. به بیانی دیگر در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی موارد تعمیراتی انجام شده محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیر پرینتر اچ پی تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. در موارد غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیر پرینتر hp دستگاه به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد.

 

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی 

در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به این مرکز تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی hp و حضور در مرکز تعمیرات پرینتر hp تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیرات تخصصی پرینتر hp

تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی در این مرکز با استفاده از برترین متخصصان انجام می شود. به طور کلی تعمیرات انواع پرینتر ها نیازمند مهارت و تخصص می باشد. پرینتر های اچ پی به دلیل پیچیدگی های بسیاری که دارند نیاز است حتما توسط مجرب ترین متخصصان تعمیر بشوند. تعمیر تخصصی پرینتر اچ پی شامل، تعویض کارتریج، شارژ تونر برای کارتریج، ترمیم و تعویض کاغذ کش پرینتر اچ پی، مشکلات نرم افزاری پرینتر اچ پی و… می باشد. انواع این مشکلات تنها باید توسط مجرب ترین متخصصان انجام شوند. تعمیرات پرینتر اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود دستگاه شما را دچار آسیب های بیشتری خواهد کرد.

تعمیرات پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی در محل

تعمیر پرینتر اچ پی در محل دارای ویژگی های بسیاری است. اولین مزیت سرویس کامل دستگاه شما به هنگام مراجعه به این مرکز می باشد. مشاهده ی تمام مراحل تعمیرات و همچنین ارتقای قطعات و تعویض آن ها از ویژگی های دیگر سرویس در محل پرینتر اچ پی می باشد. به همراه داشتن ابزارآلات و تمام قطعات مورد نیاز برای تعمیر پرینتر توسط تکنسین های اعزام شده از دیگر ویژگی های تعمیر در محل می باشد.

برای استفاده از تعمیرات پرینتر اچ پی در محل ابتدا درخواست خود را در وب سایت ثبت کنید و پس از آن کارشناسان ما در مدت زمانی کوتاه جهت اطلاع از مشکل پیش آمده و تایید درخواست تان با شما تماس خواهند گرفت. پس از دریافت این اطلاعات تعمیرکار به محل موورد نظرتان خواهد آمد و پس از عیب یابی دستگاه به تعمیرات آن می پردازند.

تعمیر پرینتر اچ پی در تهران

در صورت  نیاز به خدمات تعمیر پرینتر اچ پی در تهران، می توانید با هریک از شعب نمایندگی اچ پی در ستارخان (شعبه مرکزی) امیرآباد (اکسپرس) سعادت آباد، فرجام، پیروزی، ولیعصر و … تماس بگیرید. تکنسین تعمیرات پرینتر hp در محل، با ابزار مورد نیاز به آدرس شما آمده و اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه را انجام می دهند. گفتنی است خدمات تعمیر پرینتر اچ پی در شمال، شرق، غرب، جنوب و مرکز تهران به شکل تخصصی انجام شده و دارای ضمانت نامه رسمی و معتبر مرکز سخت افزار ایران است.

تعمیرات پرینتر در تهران

تعمیر چاپگر اچ پی در کرج

چنانچه برای تعمیر چاپگر اچ پی در کرج، دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای هستید، نمایندگی hp کرج در شاهین ویلا، کنار شماست. مجرب ترین تعمیرکاران ماشین های اداری در این مجموعه حضور دارند و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، مشکلات انواع پرینترهای رنگی، سیاه و سفید، لیزری، جوهرافشان و … اچ پی را عیب یابی و برطرف می کنند.

به این ترتیب ساکنین کلیه مناطق کرج، اعم از نظرآباد، هشتگرد، ماهدشت، محمدشهر، فردیس، ملارد، باغستان، گلشهر، گوهردشت، مهرشهر، عظیمیه، جهانشهر، هفت تیر، کوی کارمندان و … می توانند تخصصی ترین خدمات تعمیرات پرینتر اچ پی در کرج را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند.

تعمیر پرینتر اچ پی در کرج

هزینه تعمیر پرینتر اچ پی

در برآورد هزینه تعمیر پرینتر اچ پی، برند و مدل دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که نوع تعمیر پرینتر های سوزنی، جوهر افشان و لیزری با یکدیگر متفاوت است. همچنین سیاه و سفید بودن چاپگر یا رنگی بودن آن، چند کاره بودن لپ تاپ یا تک کاره بودن و قدیمی بودن یا جدید بودن مدل دستگاه می تواند بر هزینه تعمیرات پرینتر اثر گذار باشد.

علاوه بر این, نوع خرابی دستگاه و نوع قطعه معیوب نیز می توانند تعیین کننده هزینه تعمیر پرینتر باشد. با توجه به اینکه اغلب سرویس ها و خدمات مربوط به تعمیرات چاپگر در محل مورد نظر مشتری انجام می شود، هزینه ایاب و ذهاب کارشنایان به محل نیز به هزینه تعمیرات افزوده می شود.

ارائه گارانتی و ضمانت نامه معتبر خدمات تعمیرات چاپگر HP

ارائه گارانتی و ضمانت نامه معتبر خدمات تعمیرات چاپگر HP شامل مواردی از قبیل تعمیر، رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه و ارائه خدمات رایگان برای تعویض قطعات در مدت زمان تعیین شده بر اساس کارت گارانتی است.

نمایندگی تعمیرات چاپگر HP به صورت تخصصی به ارائه خدمات و تعمیر انواع پرینترها اعم از لیزری، جوهر افشان و غیره می پردازد. تکنسین های فعال در این مرکز به عنوان برترین متخصصان در حوزه تعمیرات ماشین های اداری به شمار می روند که قادر به برطرف کردن تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و آخرین استانداردهای روز دنیا هستند.

تعمیر پرینتر لیزری اچ پی

تعمیر پرینتر لیزری اچ پی با استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه انجام میشه. پرینتر لیزری یکی از انواع پرینتر هاست که برای کارهای خاصی تولید و استفاده میشه. از اسم دستگاه مشخصه که با سیستم لیزر کار میکنه و از همین باب هم یکمی به دستگاه کپی شباهت داره. پرینتر لیزری به کمک فناوری لیزر همون کار چاپ و پرینتر رو انجام میده با این تفاوت که ساختار لیزری داره و نه جوهری. این مدل از پرینتر توی بازار ماشین های اداری و دفتری به اندازه کافی شناخته شده هست.

در مورد نحوه کار و عملکرد پرینتر لیزری باید بگیم که توی این مدل از پرینتر ها کیفیت چاپ وابستگی شدیدی به کیفیت لیزر و نور اون داره. ماده اصلی که توی مخزن کارتریج پرینتر لیزری استفاده میشه، تونره. حتما میدونین که توی میدان رقابت بر سر کیفیت، این پرینتر لیزریه که پرینتر جوهرافشان رو مغلوب میکنه و پیروز میدان میشه. تمام این ویژگی ها سبب میشه که مسیر تعمیر پرینتر لیزری اچ پی مسیر متفاوت و جداگونه ای داشته باشه و نیاز به تخصص و مهارت خاص خودش داشته باشه.

برای همین هم باید تعمیر پرینتر لیزری اچ پی رو فقط از مراکز و تکنسین هایی بخواین که کارشون همین باشه. فراموش نکنین که با وجود خروجی بالاتری که پرینتر لیزری نسبت به جوهر افشان داره، بازم امکان خرابی برای اون وجود داره و ممکنه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی توی اون ایجاد بشه.

خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر hp

تعمیر دولوپر پرینتر اچ پی

آیا دولوپر را به خوبی می شناسید؟ اگر پاسخ شما منفی است، حتما سری به مقالات تخصصی همین سایت درباره ساختار دولوپر و کارکرد و عملکرد آن بزنید. در این فرصت کوتاه همین قدر می توانیم بگوییم که اختلال در دولوپر باعث افت کیفیت چاپ می شود، مصرف تونر را بالا می برد و باعث ریزش پودر تونر می شود.

برای تعمیر دولوپر پرینتر اچ پی باید اجزای داخلی آن از جمله چرخ دنده های تانک دولوپر، بوش های تانک، اورینگ یا کاسه نمدی های تانک دولوپر، همزن های تانک دولوپر، مگنت تانک دولوپر، TDS یا سنسور، تیغه داکتر بلید و کولارها با دقت بررسی شوند. نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تمام این بررسی ها را با نهایت دقت، کیفیت و امنیت انجام می دهد.

تعویض فیوزینگ پرینتر hp

فیوزینگ پرینتر اچ پی شما نیاز به تعویض دارد و نمی دانید که باید از کجا خدمات دریافت کنید، حق دارید؛ با وجود مراکز مختلفی که خدمات اینچنینی ارائه می دهند، انتخاب و اعتماد به آنها کار ساده ای نیست. اگر می خواهید یک تجربه خوب و موفق از تعویض فیوزینگ پرینتر اچ پی داشته باشید، حتما سری به نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی بزنید.

فیوزینگ به عنوان یکی از اجزای داخلی پرینتر، قطعه ای است که اصولا و اساسا قابلیت تعمیر ندارد و پس از محرز شدن خرابی آن باید تعویض شود. کاربر می تواند به کمک هشدار زمان تعویض فیوزینگ توسط خود پرینتر و یا با مشاهده خطوط اضافی روی سند چاپی متوجه اختلال فیوزینگ پرینتر شود و آن را در زمان مناسب تعویض کند.

تعمیرات پرینتر hp

تعویض و تعمیر درام پرینتر اچ پی

احتمالا می دانید یکی از قطعات اصلی  پرینترهای لیزری درام می باشد. نقش این قطعه که از جنس سلنیوم و مواد حساس به نور است انتقال تصویر به روی کاغذ برای تولید تصویر نهایی می باشد.

این مواد حساس به نور رسانای الکتریسیته هستند. هنگامی که نور لیزر دستگاه پرینتر به تصویر تابانده می شود در حافظه دستگاه ذخیره می شود و این تصویر ذخیره شده بر لایه بیرونی درام تابیده می شود. در واقع به درام از طریق سیم هایی که دارای جریان الکتریسیته هستند بار مثبت داده می شود.

درام با تغییر ویژگی های الکتریکی دریافتی تصویر را به کاغذ منتقل می کند. به اینصورت که تونر را جذب می کند و تونرها به نقاطی از درام که بار منفی آن تخلیه می شود می چسبد و توسط درام روی کاغذ میریزد. و در انتها در قسمت فیوزینگ تونرها پخته می شود و کاغذ از طریق غلطک هایی از دستگاه پرینتر خارج می شود.

سعی کردیم با توضیح کوتاه و مختصر شما را از اهمیت این قطعه مهم در دستگاه پرینتر لیزری اچ پی آگاه سازیم. اگر شما در کیفیت پرینت صفحات خود دچار مشکل شده اید. به عنوان مثال پس از پرینت گرفتن یک صفحه کاغذ کمرنگ، تار ، بی کیفیت، دارای خطوط تصویر  روی دستتان مانده اصلا نگران نباشید شما با تعمیر درام پرینتر hp و یا شاید تعویض آن می توانید این مشکل را برطرف کنید. 

اگرنیاز به تعمیر و یا تعویض درام پرینتر اچ پی خود دارید متخصصین ما در نمایندگی اچ پی با پاسخگویی 24 ساعته به شما کمک خواهند کرد.

عیب یابی پرینتر اچ پی

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی تنها کافی است کارتریج مناسب‌تان را انتخاب کنید؛ ما همه راه ‌های ممکن برای خرید کارتریج را فراهم کرده‌ایم؛ شما فقط باید با توجه به کیفیت چاپ و بودجه مورد نظرتان، تصمیم بگیرید. اینکه بخواهید کارتریج تان را شارژ کنید یا تعویض با خودتان است. در هر صورت نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی در کنار شما است تا پس از اعلام نظر شما، کارتریج شما را شارژ یا تعویض کند.

فراموش نکنید که برای اجرای درست شارژ کارتریج اچ پی باید اجزای داخلی این دستگاه را به خوبی بشناسید. نحوه باز و بسته کردن آن را بدانید و درام را به درستی تمیز کنید و به طور کلی با جنرال سرویس کارتریج آشنا باشید. نگهداری از خود کارتریج نیز اصولی دارد که حتما باید به آن توجه کنید. ساده تر، مطمئن تر و ایمن تر این است که برای این کار از نمایندگی تعمیرات پرینتر hp کمک بگیرید.

تعمیرات پرینتر hp

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

مین برد یا مادربرد قطعه ی آشنایی است که حتما یک بار نام آن را شنیده اید، مین برد نیز یکی از اجزای داخلی هر پرینتر از جمله پرینتر اچ پی است. مین برد در پرینتر همانند مین برد در هر دستگاه الکترونیکی دیگری، اهمیت بسیار بالایی دارد؛ این قطعه سایر قطعات را به یکدیگر وصل می کند و در نهایت پردازش اطلاعات را انجام می دهد. هرگز وظایف و مسئولیت های مین برد وظایف را دست کم نگیرید و همیشه به سلامتی آن توجه کنید.

همواره این احتمال وجود دارد که مین برد خراب شود؛ بله این احتمال وجود دارد که مین برد پرینتر اچ پی شما به هر دلیلی از کار بیفتد و نیاز به تعمیر یا حتی تعویض داشته باشد؛ اما مهم این است که برای تعمیر مین برد پرینتر اچ پی خود به کجا مراجعه کنید؛ قطعا جایی را معتبر تر و مطمئن تر از نمایندگی تعمیر پرینتر hp پیدا نخواهید کرد. در این نمایندگی تعمیر مین برد پرینتر اچ پی به کمک روش تست محتوایی و پایه ای اختلالات انجام می شود و شکستگی های برد الکترونیکی به کمک اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تشخیص داده می شود.

تعمیر یونیت های پرینتر اچ پی

تعمیر یونیت های پرینتر اچ پی به عنوان یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی های تعمیر پرینتر اچ پی به شمار می رود. یونیت لیزر پرینتر یکی از قطعات اصلی دستگاه بوده که خراب شدن آن باعث ایجاد اختلال جدی در عملکرد سایر قطعات پرینتر و در نهایت چاپ خواهد شد.

بروز ایراد در لیزر پرینتر با علائمی همراه است که با مشاهده آن ها می توانید سریعا مشکل را تشخیص داده و برای رفع آن بکوشید. با توجه به اینکه خرابی یونیت لیزر پرینتر می تواند کیفیت چاپ را به طور قابل توجهی کاهش دهد، لازم است به موقع آن را عیب یابی کرده و مشکل را برطرف کنید.

تعمیر داکتربلید پرینتر

تعمیر داکتر بلید پرینتر را میتوان یکی از تخصصی ترین خدماتی برشمرد که نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی ،  ارائه میدهد. اگر از کاربران پرینترهای نام آشنای اچ پی هستید، لازم است بدانید، داکتر بلید یکی از قطعات مهم قرار گرفته در دستگاه شماست. 

این قطعه، تونر شارژ را آغشته به بارهای الکتریکی کرده و تونر را بر روی درام نگه می دارد. بدیهی است که چنین قطعه ای با این عملکرد حساس، در کارکرد کلی پرینتر تاثیرگذار بوده و تعمیرات آن نیازمند تخصص و تبحر بسیار بالایی دارد. کارشناسان واحد تعمیر پرینتر ، این آمادگی را دارند، تا تخصصی ترین سرویس های لازم جهت عیب یابی و تعمیر داکتربلید را برای انواع پرینترهای اچ پی در اختیار کاربران و متقاضیان گرامی قرار دهند.

تعمیر و تعویض رول پیکاپ پرینتر اچ پی

رول پیکاپ پرینتر یکی از قطعات مهم دستگاه بوده که با حرکت و ورود و خروج کاغذ مرتبط است. این قطعه که شبیه یک چرخه پلاستکی بوده، دارای یک پد زیرین است و با کمک آن قادر به کشیدن کاغذ به داخل دستگاه می باشد.

با خراب شدن پد، خرابی سینی، بروز ایراد در کلاچ، مشکل در میله پیکاپ، اختلال در سنسور تشخیص وجود کاغذ، خراب شدن اهرم سنسور کاغذ، ایراد در کارتریج دستگاه و خراب محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آن، رول پیکاپ پرینتر دچار ایراد شده و در نهایت از کار خواهد افتاد.

زمانی که با مشکل در این قطعه روبرو شدید، باید سریعا برای عیب یابی دستگاه توسط متخصصان نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی اقدام کنید. تکنسین های متخصص می توانند با توجه به نشانه های خرابی دستگاه، مشکل را تشخیص داده و اقدامات موثری برای رفع آن انجام دهند.

دیگر خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

مشکلات رایج پرینتر اچ پی

پرینتر اچ پی یکی از ضروری ترین لوازم اداری است که همانند دستگاه های دیگر گاهی با مشکلاتی روبرو می شود. زمانی که با هر گونه مشکل یا اختلال در لپ تاپ روبرو شدید، باید با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص بتوانند شما را در رفع مشکل یاری کنند.

خرابی های رایجی که برخی از کاربران در پرینتر اچ پی با آن مواجه می شوند، شامل گیر کردن کاغذ در پرینتر، سیاه شدن کاغذ پرینتر اچ پی ، تار بودن صفحات چاپ شده در پرینتر، تکرار مطالب چاپ شده در کاغذ، پاک شدن مطالب چاپ شده از روی کاغذ، وجود نداشتن درایور پرینتر اچ پی برای سیستم عامل، چاپ شدن نیمه کاغذ در پرینتر اچ پی، عدم شناسایی کارتریج جدید و موارد دیگر می شود.

تعمیر پرینتر اچ پی با مشکل نکشیدن کاغذ یا کشیدن چندکاغذ همزمان

کاغذها درون پرینتر در محفظه ای به نام تغذیه کاغذ قرار دارند. یکی از دلایلی که باعث مشکل نکشیدن کاغذ یا کشیدن همزمان چند کاغذ به پرینتر می شود، این است که کاغذها به درستی در این محفظه قرار نگرفته اند. ضمن اینکه باید توجه داشته باشید که تنظیمات تغذیه متناسب با کاغذی که می خواهید چاپ روی آن انجام دهید تنظیم شده باشد.

 ایراد دیگری که اغلب افراد با آن روبرو می شوند، این است که به سازگاری کاغذ با دستگاه خود توجه نمی کنند. هر دستگاه از کاغذهای خاصی از نظر ضخامت، جنس و اندازه پشتیبانی می کند. چنانچه با عوض کردن کاغذ مشکل حل نشد، لازم است اجازه دهید تکنسین تعمیر پرینتر، رولرهای دستگاه شما را بررسی کند، ممکن است ایراد از این قطعه باد که وظیفه گرداندن کاغذ در دستگاه را دارند.

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی با مشکل پاک شدن محتوا و تصاویر چاپ شده

اولین دلیلی که برای پاک شدن محتوای چاپ شده به ذهن می رسد، مشکل در جوهر است. اما ما توصیه می کنیم پیش از اینکه دستگاه را باز کنید تا به قسمت جوهر برسید، تنظیمات نرم افزاری را چک کنید. در تنظیمات پرینترهای اچ پی و سایر برندها، گزینه ای به نام economy قرار دارد که برای چاپ های اقتصادی انتخاب می شود تا جوهر کمتری مصرف شود.

 چک کنید که آیا این گزینه انتخاب شده یا خیر. این یکی از دلایل است برخی مشکلات فنی مثل اشکال در شارژ کارتریج و تونرها، وجود آلودگی و گرد و غبار و غیره هم می تواند موجب پاک شدن محتوای چاپ شده شود، که باید توسط متخصصان تعمیر پرینتر اچ پی بررسی شده و رفع شود.

ناخوانا و مات بودن نوشته ها روی کاغذ پرینت

در مورد ناخوانا بودن پرینت هم توصیه می کنیم ابتدا نوع چاپی که در نرم افزار پرینتر انتخاب شده است را چک کنید. برخی گزینه ها مثل fast یا Draft کیفیت خوبی ندارند. اگر مشکل از این مورد نباشد، احتمال ایراد در تونر، جوهر و کارتریج وجود دارد. 

فراموش نکنید که همیشه در کنار بررسی جوهر از انتخاب کاغذ مناسب مطمئن شوید. اغلب می بینیم افراد نسبت به این موضوع بی توجه هستند و کاغذی انتخاب می کنند که تناسبی با دستگاه ندارد. به این ترتیب تا اینجا مشکلات نیاز به تعمیر پرینتر ندارند. البته همیشه احتمال مشکلات فنی وجود دارد که حل آن ها نیاز به تخصص و ابزار مناسب کار دارد، که می توانید با تماس با ما از این خدمات بهره مند شوید.

تعمیر مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر اچ پی

چنانچه رولرها یا همان غلتک های دستگاه پرینتر دچار ایراد شده باشند، کاغذ در دستگاه گیر می کند و نمی تواند مسیر خود را تا خروجی ادامه دهد. البته ممکن است مشکلات دیگری مانند چسبیدن کاغذها به یکدیگر یا ایراد در تغذیه کاغذ نیز در میان باشد.

 در هر صورت توصیه ما این است که یک بار کاغذ ها را خارج کرده و مطمئن شوید که به هم نچسبیده باشند و حجم زیادی هم داخل دستگاه قرار ندهید. اگر دوباره این ایراد رخ داد، بهتر است از متخصصان تعمیر پرینتر اچ پی بخواهید دستگاه شما را بررسی کرده و ببینند که شاید مشکلی فنی در داخل پرینتر وجود داشته باشد.

تعمیرات پرینتر اچ پی

حل مشکل تکرار شدن مطالب چاپ شده بر روی سطح کاغذ

چنین ایرادی در بیشتر مواقع به دلیل ایراد در تنظیمات نرم افزاری رخ می دهد. گزینه های چاپی وجود دارد که اگر روشن باشند، محتوا تکرار می شوند. ایراد نرم افزاری دیگر که منجر به این مشکل می شود، آپدیت نبودن درایورهای دستگاه است. به این ترتیب بهتر است ابتدا از نبود مشکلات نرم افزاری مطمئن شوید.

 شما می توانید برای این منظور از خدمات تکنسین های نرم افزاری ما استفاده کنید. در وهله دوم لازم است مشکلات سخت افزاری و وجود آلودگی در محفظه جوهرها و کارتریج بررسی شود. تعمیر پرینتر اچ پی با ایراد چاپ تکراری دشوار نیست و تکنسین می تواند به راحتی این ایراد را رفع کند.

رفع مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی

روشن نشدن پرینتر اتفاقی نگران کننده بوده و می تواند کاربران را با دردسرهایی مواجه کند. در برخی مواقع روشن نشدن چاپگر نشان دهنده وجود اختلال جدی در دستگاه بوده و در برخی مواقع می تواند ناشی از یک خرابی ساده باشد.

گاهی دلایلی همانند باز بودن درب های پوششی دستگاه می تواند مانع از روشن شدن پرینتر شود. همچنین ممکن است کابل برق و یا پریز برقی که دستگاه چاپگر به آن وصل شده، ایراد پیدا کرده باشد. بروز مشکلات نرم افزاری نیز می تواند به عنوان علت دیگر روشن نشدن پرینتر شناخته شود.

با روشن نشدن دستگاه باید سریعا به دنبال دلیل بروز این مشکل باشید. مشکل هر چه که باشد، لازم است ابتدا توسط متخصصان نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی شناسایی و عیب یابی شده و سپس اقدامات مورد نیاز برای رفع آن انجام شود.

آموزش تعمیر پرینتر hp

آموزش تعمیر پرینتر hp ، از جمله اهداف مهمی ست که نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی برای احقاق آن، واحدی مجزا و تخصصی را در نظر گرفته است. این نمایندگی ، با برگزاری دوره های عمومی و تخصصی کارآمد، این امکان را برای متقاضیان و علاقمندان فراهم ساخته است، تا بالاترین سطح از آمادگی جهت تعمیر انواع پرینترهای اچ پی را کسب کرده و پس از اخذ مجوز و گواهی های لازم، وارد بازار کار شوند.

آموزش جنرال سرویس پرینتر های اچ پی، عیب یابی انواع پرینترhp ، چگونگی تمیز کردن قطعات حساس و مهم تعبیه شده در چاپگرها، آموزش رفع ارورهای مخصوص هر یک از مدل های پرینتر، چگونگی تعویض هد و مخزنی کردن پرینتر های جوهرافشان، اصول مهم در شارژ کارتریج و… از جمله مهم ترین نکاتی هستند که در دوره ی آموزش تعمیرات پرینتر اچ پی، به کارآموزان  آموزش داده می شود. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی تماس حاصل فرمایید.

آموزش تعمیرات پرینتر اچ پی

تجهیزات تعمیر پرینتر

کارشناسانی که به تعمیر پرینتر اچ پی می پردازند، باید از تجهیزات پیشرفته و کاربردی برخوردار باشند. در صورتی که تجهیزات و ابزار های تعمیرات پرینتر اچ پی کامل نباشد، امکان ترمیم دستگاه و برطرف کردن مشکل آن وجود ندارد.

در حال حاضر به منظور تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی ابزار های متفاوتی وجود دارد که شما به تنهایی و بدون داشتن مهارت نمی توانید از آن ها استفاده کنید. بنابراین صرفا افرادی که دارای تخصص هستند و کارشناسان آموزش دیده می توانند از ابزار ها و تجهیزات لازم استفاده کرده و دستگاه را تعمیر کنند.

برخی از ابزار تعمیرات پرینتر عبارتند از :

 

  • پیچ گوشتی
  • پیچ گوشتی های افست
  • ابزار پیکاپ مغناطیسی
  • سیستم ESD
  • چراغ قوه
  • انبر
  • دم باریک
  • پنس
  • اولتراسونیک

 

  • قوطی های هوای فشرده
  • انواع مولتی متر
  • جاروبرقی تونر
  • آینه های بازرسی
  • استخراج کننده تراشه
  • فنر هوک
  • هویه لحیم کاری
  • سیم چین
  • نوار برقی

 

تعمیر پرینتر اچ پی

با نمایندگی پرینتر اچ پی خدماتی متمایز را تجربه کنید

اگر از نمایندگی تخصصی اچ پی به عنوان اولین و تنها مرکز معتبر فروش و خدمات پس از فروش پرینتر اچ پی در ایران یاد کنیم، یقین بدانید که اغراق نکرده ایم؛ ما در نمایندگی پرینتر اچ پی تکنولوژی را تحت کنترل شما قرار می دهیم تا به این ترتیب تجربه بهتر و لذت بخش تری از محصولات اچ پی داشته باشید و در نتیجه ریسک کسب و کارتان کاهش پیدا کند.

پرینتر یک نمونه از محصولات اچ پی است که کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند. ما در نمایندگی پرینتر اچ پی همه نیاز های کاربرانمان را در نظر گرفته ایم؛ هم در بخش فروش پرینتر اچ پی و هم در بخش تعمیر پرینتر hp. ارائه مشاوره های صادقانه و کاربردی، ارائه تعمیرات جزئی تا  سرویس دوره‌ای و نگهداری تجهیزات پرینتر اچ پی و تامین مواد مصرفی مرغوب و با کیفیت بخشی از مسئولیت های ما در نمایندگی پرینتر اچ پی است. تنها تجربه شخص شماست که می تواند بر درستی همه این ادعاها صحه بگذارد.

سوالات متداول تعمیر پرینتر 

پاسخ این سوال به این بستگی دارد که آیا تنظیمات مربوط به چاپ سفید را در پرینتر خود فعال کرده اید یا نه. بسیاری از پرینترهای اچ پی و دیگر برندها، قابلیتی دارند که در صورت فعال بودن آن، پس از چاپ هر برگه یک کاغذ سفید بیرون می آید. این آپشن برای جداسازی دسته های چندتایی کاغذ از یکدیگر کاربرد دارد و بسیاری از افراد از وجود آن بی اطلاع هستند. پس قبل از اقدام به تعمیر پرینتر اچ پی، حتما این ویژگی را در تنظیمات چک کنید. اگر غیر فعال نبود، احتمالا ایراد از دستگاه های متصل به پرینتر، قدیمی بودن فریمور چاپگر و یا نصب نادرست درایور آن در رایانه است.

چاپ کمرنگ پرینتر، معمولا ناشی از کاهش میزان جوهر یا تونر و یا کیفیت پایین این مواد است. همچنین اگر درام درست کار نکند یا آلوده باشد، احتمالا چاپ کمرنگ در پرینتر وجود دارد. آلودگی مگنت و بلید مگنت هم جزو مواردی است که می تواند منجر به افت رنگ چاپ شود. کیفیت پایین برگه یا عدم تناسب آن با نوع و مدل دستگاه و همچنین فرسودگی یا کاهش عملکرد چاپگر، دیگر دلایل کمرنگ شدن پرینت محسوب می شوند. برای تعمیر پرینتر اچ پی، باید هریک از این مشکلات را ریشه یابی و برطرف کرد.

نصب نشدن پرینتر در رایانه هم یکی از مشکلاتی است که در بیشتر موارد، منشأ نرم افزاری دارد. با این حال گاهی هم ممکن است ایراد از قطعات یا اتصالات دستگاه باشد و چاپگر به این دلیل در ویندوز یا مک شناسایی نشود. نصب نادرست درایور، دلیل اصلی بروز این مشکل است و به سادگی برطرف می شود. گاهی این مشکل پس از ارتقا ویندوز یا آپدیت مک ایجاد می شود. در این صورت، احتمالا نسخه جدید سیستم عامل، درایور چاپگر را پشتیبانی نمی کند. به ندرت پیش می آید که نصب نشدن پرینتر ناشی از مشکلات و ایرادهای سخت افزاری باشد. اگر درایور چاپگر ایرادی نداشت، بهتر است برای عیب یابی و تعمیرات پرینتر اچ پی از تکنسین های مجرب این حوزه کمک بگیرید.

اگر پرینتر شما به طور کلی کار نمی کند، اول چراغ Error را بررسی کرده و از روشن یا خاموش بودن آن مطمئن شوید. سپس وضعیت قرارگیری کاغذ را بررسی کرده و مطمئن شوید که آن را به درستی در محل خود قرار داده اید. کار نکردن پرینتر، به خرابی کارتریج یا نصب نادرست آن هم مربوط است. برخی از پرینترها به ویژه مدل های قدیمی هم به دلیل به هم ریختن تنظیمات کار نمی کنند. اگر مشکل با این اقدامات حل نشد، احتمالا ایراد سخت افزاری است و باید برطرف کردن از تکنسین های مجرب تعمیر پرینتر hp کمک بگیرید.

عواملی همچون ناهماهنگی های سیستمی، تنظیمات اشتباه، فعال بودن آنتی ویروس ها یا فایروال ها، قدیمی بودن فریمور، نصب نادرست درایور، مشکلات اتصال وای فای و مواردی از این دست، دلایل اصلی وصل نشدن پرینتر به وایرلس هستند. بدیهی است که با برطرف شدن هریک از این دلایل، مشکل حل می شود. با اقداماتی همچون ریست کردن پرینتر و بروز رسانی نرم افزار و درایورهای مربوطه، می توان مشکل را حل کرد. با این حال بد نیست که برای عیب یابی دقیق تر با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی تماس بگیرید.

اولین مورد بررسی اتصال شبکه بی سیم یا کابل هایی است که دستگاه را به شبکه و سیستم های دیگر متصل کرده اند. برخی مواقع پرینتر ایراد خاصی ندارد و اتصالات هستند که مشکل دارند. اگر در این مورد ایرادی نبود، باید نرم افزار و سخت افزار دستگاه بررسی شود. برای مثال خطا در نصب و آپدیت درایورها یک از ایرادات نرم افزاری رایج در آفلاین شدن ناگهانی پرینتر است. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید ممکن است نیاز به ریست پرینتر به تنظیمات کارخانه وجود داشته باشد. پیش از این کار با ما تماس بگیرید و اجازه دهید کارشناسان تعمیر پرینتراچ پی شما را راهنمایی کنند.  

در وهله اول باید مطمئن شوید که کاغذها صاف و درست در دستگاه قرار گرفته اند و اینکه رولرها کاغذها را با زاویه درست وارد دستگاه می کنند. ایرادات نرم افزاری هم می توانند در بروز این مشکل دخیل باشند. پس علاوه بر بررسی درایورها مطمئن شوید که تنظیمات نرم افزار روی حالت درستی قرار گرفته باشد. در نهایت باید از تکنسین تعمیر پرینتر بخواهید قطعات را بررسی کند تا مشخص شود که ایراد از کدام قطعه است.

بدون شک در بروز این ایراد، مشکلات جوهر و کاغذ دخیل هستند. مشکلات نرم افزاری از جمله حالت چاپ بی کیفیت هم می توانند باعث چنینایرادی شوند. توجه داشته باشید که اگر کارتریج را به صورت دوره ای تمیز نکنید، با جمع شدن گرد و خاک، در پرینت های خود سایه مشاهده خواهید کرد. اینکه دقیقاً کدام مورد موجب ایراد شده است، تنها پس از عیب یابی تخصصی توسط تکنسین های تعمیر پرینتر مشخص خواهد شد.

پرینتر اچ پی ممکن است به دلایل مختلفی صدا بدهد. برخی از عوامل ممکن عبارتند از: گیر کردن کاغذ درون پرینتر، مشکل در کارتریج یا تونر پرینتر، مشکل در موتور یا فن پرینتر، مشکل در تنظیمات پرینتر یا درایور آن ، مشکل در کابل یو اس بی یا شبکه وایرلس . برای رفع مشکل یک بار پرینتر را خاموش و مجددا روشن کنید. اگر کاغذی گیر کرده بیرون بکشید و سینی را تمیز کنید. در صورت ادامه داشتن مشکل با ما در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تماس بگیرید.

نوع یا کیفیت کاغذ ، تنظیمات پرینتر یا کاغذ ، کاغذکش یا غلتک های پیکاپ، فیوزر یا غلتک های پرس ، سنسورها یا برد پرینتر و…تمام این موارد در گیر کردن کاغذ موثر هستند. گاهی با بیرون کشیدن کاغذ مشکل حل می شود و کاغذهای بعدی گیر نمی کنند. اما در برخی مواقع مشکل جدی تر است و لازم است برای تعمیرپرینتر اچ پی اقدام کنید.

بله شما می‌توانید خودتان کارتریج پرینتر اچ پی را تعویض کنید. برای این کار، باید ابتدا پرینتر را روشن کنید و سپس کاور پرینتر را باز کنید. بسته به نوع پرینتر ، ممکن است نیاز باشد دکمه یا ضامنی را فشار دهید تا کارتریج خارج شود. سپس کارتریج قدیمی را به آرامی از پرینتر بیرون بکشید و کارتریج جدید را در جایگاه مناسب قرار دهید. مراقب باشید که کارتریج جدید را قبل از نصب، از بسته بندی خارج کنید و نوار محافظ نارنجی رنگ را از روی آن بردارید. همچنین اگر پرینتر شما لیزری رنگی است، باید کارتریج را با رعایت رنگ لیبل هر جایگاه، درون پرینتر قرار دهید.

 

انتخاب یه مرکز معتبر و تخصصی برای تعمیر پرینتر لیزری اچ پی مهمترین و اصلی ترین کاریه که یه کاربر آگاه میتونه انجام بده. چون فقط مراکز مجهز و مجاز هستن که به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته بهترین و با کیفیت ترین خدمات رو به شما ارائه میدن. به این ترتیب از ورود آسیب های جبران ناپذیر به دستگاه خود به شکل هوشمندانه ای جلوگیری خواهید کرد.

واحد تعمیر پرینتر لیزری اچ پی بعد از عیب یابی دقیق، ریشه مشکل موجود رو شناسایی و از مسیر درست تعمیر و ترمیم میکنه. تعمیر یا تعویض قطعاتی مثل پلیت تایمینگ، داکتر بلید پنل، ریبون، کارتریج، بایوس، یونیت فیوزینگ، یونیت لیزر، برد و نیز شارژ یا تعویض کارتریج از جمله اقداماتی هستن که برای رفع مشکلات پرینتر لیزری اچ پی انجام میشن.

گزارش گیری از پرینترها روش های مختلفی داشته و این مورد در برند و مدل ها مختلف، دستورات اجرایی متفاوتی دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  گزارش گیری کارکرد پرینتر اچ پی از طریق کنترل پنل لپ تاپ یا کامپیوتر 
  • گزارش گیری از پرینتر اچ پی با استفاده از کلید دستگاه که با فشار دادن آن گزارشی شامل تعداد برگ چاپ شده توسط پرینتر اچ پی به کاربر داده می شود.
  • مشاهده تعداد برگ پرینت شده توسط پرینتر اچ پی در پرینترهای دیجیتالی 

نمایندگی اچ پی و واحدهای تخصصی تعمیرات HP

نمایندگی hp در ایران در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، ساختار درونی خویش را به پارتهای متعدد تخصصی و فنی تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی در ایران به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در کنفرانسهای تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند.

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با واحدهای تعمیرات تخصصی اچ پی و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات اچ پی و اخبار مرکز تخصصی اچ پی

اگرچه کمپانی اچ پی بروزترین فن آوری ها را در محصولات و تجهیزات خود به کار میگیرد اما به مرور زمان و با استهلاک قطعات، بروز برخی از نواقص در پرینترهای اچ پی امری بدیهی است. این اشکالات غالباً به دلیل عدم آشنایی کاربر با شیوه صحیح استفاده از دستگاه، استهلاک تدریجی قطعات، وجود گرد و غبار در بخش های حساس دستگاه و مواردی از این دست صورت می پذیرد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت برخورد با این نواقص و اشکالات در هر مدل از چاپگرهای اچ پی می توانید با آسودگی خاطر به کادر فنی تعمیرات پرینتر اچ پی مراجعه کنید. همچنین از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز بهره مند گردید. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی به دلیل برخورداری از سالها سابقه در امر تعمیر و نیز بهره مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر قادر به رفع و حل تمامی اشکالاتی هستند که ممکن است به هر دلیلی در پرینترهای شما ایجاد شده باشند.

همچنین کارشناسان تعمیرات پرینتر اچ پی به دلیل حضور در دوره های مداوم فوق تخصصی تعمیرات پرینتر اچ پی مهارت وافری در امر تعمیر و ترمیم تمامی قطعات سخت افزاری و سیستم‌ نرم افزاری پرینتر‌ یافته‌اند. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از مطالب و اخبار مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت دارید. اخبار مرکز تخصصی اچ پی به روزرسانی گشته و جدیدترین رویدادها و تکنولوژی های مرتبط با دستگاه های اچ پی در این بخش قابل پیگیری هستند.

کیفیت خدمات تعمیرات پرینتر اچ پی را با ما تجربه کنید

نمایندگی اچ پی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز hp

نمایندگی اچ پی با این باور که فروش یک محصول پایان یک معامله نیست، خود را ملزم به ارائه تمامی خدمات پس از فروش محصولات عرضه شده، کرده است. تمامی محصولات خریداری شده، توسط مهندسان این شرکت برای شما نصب و راه‌ اندازی میشوند. هرگونه نقص و خرابی در این محصولات توسط کارشناسان نمایندگی اچ پی رفع و برطرف میگردد.

کادر فنی ما، از زمان خرید تا هر زمان که شما نیازمند حضور آنها باشید در کنار شما خواهند بود. نمایندگی اچ پی در زمینه فروش محصولات نمایندگی اچ پی و خدمات پس از فروش تولیدات این کمپانی فعالیت می‌کند. کمپانی اچ پی ماحصل رویاهای دو دانش آموخته دانشگاه آستنفورد به نامهای دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت بود که با سرمایه ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد.

نام این کمپانی نیز از حروف اول نام بنیان‌گذاران این کمپانی، یعنی هیولت (h) و پاکارد (p) گرفته شده است. محصولات اصلی شرکت اچ پی شامل چاپگر، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت فون‌ها، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با دیگر محصولات این شرکت و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این شرکت به بخش جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است. مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در واحدهای تخصصی خویش بوده‌ است: تبحر از آن رو که سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می بایست در محلی مطمئن، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی خدمات این مجموعه با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد.

مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای این سازمان را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند. شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره‌مندی از امکانات این مرکز از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در مرکز اقدام نمایید.

4.7/5 (12 امتیاز)
اشتراک گذاری

11 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام پرینتر من از طریق سیستم چاپ نمیکنه. چطور میتونم مشکلش و برطرف کنم؟

    پاسخ
    • یکی از مشکلاتی که باعث چاپ نکردن پرینتر از طریق سیستم می‌شود عدم نصب درایور، آپدیت نبودن آن و یا پاک شدن احتمالی فایل‌های آن است. بعد از آن باید سالم بودن کابل های پرینتر را بررسی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام. چندوقت هست کاغذ داخل پرینترم گیر میکنه و دستگاه صدا میده. مشکل از کجاست؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز ، نیاز هست توسط تکنسین از نزدیک بررسی شود. لطفا با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام. من امروز کارتریج پرینترم و عوض کردم، ولی دستگاه ارور میده و کارتریج و نمیشناسه. باید چیکار کنم؟

    پاسخ
  • سلام ممنون از توضیحات خوبتون ، من یه اچ پی جوهرافشان دارم هر کاری میکنم کپی و پرینت نمیگیره . میتونید راهنماییم کنید خودم میتونم درستش کنم یا نیازه بیارم ؟ اگه نیازه بیارم لطفا بگید واسه کدوم شعبه باید بیاد؟

    پاسخ
    • درود بر شما دوست عزیز
      ایراد دستگاه شما سخت افزاری می باشد. معمولا این اتفاق می تواند به دلیل اختلال در هر یک از قطعات پرینتر شما روی دهد.
      همچنین رفع این مشکل نیاز به بررسی و عیب یابی تخصصی دارد. اگر در استان تهران حضور دارید می توانید در صورت تمایل به صورت حضوری به شعبه ی امیرآباد مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایید و هم میتوانید جهت ثبت خدمات پذیرش در محل با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید. در صورت عدم حضور در تهران با شماره های اعلام شده در سایت تماس گرفته تا مشاوران ما نحوه دریافت خدمات تعمیرات پرینتر اچ پی را به شما اطلاع دهند.

      پاسخ
  • سلام پرینتر من جوهر پخش میکنه دلیلش چیه؟؟

    پاسخ
    • درود بر شما دوست عزیز
      علت پخش شدن جوهر پرینتر سخت افزاری است. خرابی کارتریج، هد پرینتر، درام و… می تواند موجب بروز این مشکل شود. برای رفع این مشکل با شماره های اعلام شده در سایت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید تا تکنسین های تعمیر پرینتر با حضور در محل به عیب یابی و تعمیر تخصصی پرینتر اچ پی شما بپردازند.

      پاسخ
  • سلام پرینتر من چند روزی هست فقط پرینت تست میگیره. درایورهاش هم آپدیت کردم ولی مشکل حل نشد. باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • درود بر شما دوست عزیز
      علت تست پرینت گرفتن پرینت شما نرم افزاری است که باید رفع گردد. برای رفع این مشکل با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما از طریق نرم افزار enydesk به سیستم شما متصل شده و این ایراد را برطرف می کنند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید