جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مین برد دستگاه کپی اچ پی

مین برد دستگاه کپی اچ پی قطعه ای سخت افزاری است که وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. اطلاعات و داده های مورد نظر برای چاپ در اختیار دستگاه کپی قرار می گیرد و این مین برد است که تصمیم می گیرد این اطلاعات را چه طور و چگونه و به چه شکل پردازش کند و در اختیار کاربر قرار دهد.

مین برد در دستگاه کپی نقشی کلیدی و اساسی دارد. تعمیرات مین برد یکی از مباحث تخصصی در تعمیرات دستگاه کپی و دیگر ماشین های اداری است که در این مقاله آن را بررسی خواهیم کرد.

مین برد دستگاه کپی اچ پی

تعمیر مین برد دستگاه کپی اچ پی

برای تعمیر مین برد دستگاه کپی اچ پی باید از عملیات تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی استفاده کنیم. این عملیات به کمک اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی انجام می شود. برای تعمیر مین برد دستگاه کپی اچ پی باید شناخت کاملی از عملکرد و کارکرد این برد مهم داشته باشیم.

در غیر این صورت عیب یابی درستی نخواهیم داشت و مسیر تعمیر به درستی انتخاب و اجرا نخواهد شد، لذا برای تعمیر مین برد دستگاه کپی اچ پی تاکید می کنیم که از یک مرکز استاندراد و مجهز کمک بخواهید. مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه کپی آماده ی ارائه ی خدمات منحصر به فرد به مشتریان گرامی می باشد.

برای آشنایی با اجزای داخلی پرینتر و کاربرد هر کدوم از اون ها با دنبال کردن این مقاله همراه من باش 😉

تعویض یا تعمیر مین برد دستگاه کپی اچ پی؟

در بسیاری از موارد به دلیل شدت آسیب به مین برد دستگاه کپی، عملا امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد و باید از مسیر تعویض مین برد برای بهبود وضعیت دستگاه کپی اچ پی وارد عمل شویم. در ادامه نحوه تعویض مین برد دستگاه کپی اچ پی را توضیح می دهیم، اما دوباره تاکید می کنیم که انجام این کار به دانش و تخصص نیاز دارد و از عهده افراد آماتور خارج است.

مین برد دستگاه کپی hp

  • پنل دسترسی دستگاه کپی اچ پی را به آرامی باز کنید. محافظی که شیشه را پوشانده است، با دقت باز کنید
  • اکنون برای تعویض و تعمیر مین برد دستگاه کپی اچ پی  پیچ های بالا و پایین صفحه را بردارید. دقت کنید، عجله نکنید و مراقب آسیب دیدن کابل هایی که درب بالای صفحه را به مادربرد متصل کرده اند، باشید.
  • اکنون تمام سیم های متصل به مادربرد دستگاه کپی اچ پی را حذف کنید. برای آزاد بودن مین برد، لازم است تمام پیچ های نگه دارنده را باز کنید. اکنون این قطعه جدا شده است و می توانید تعویض مین برد دستگاه کپی اچ پی را تکمیل کنید.

تعمیر دستگاه کپی اچ پی

دستگاه کپی یکی از محصولات و تولیدات معروف و محبوب اچ پی است که در ادارات و سازمان ها مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خرابی آن مشکلات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

در واحد اختصاصی تعمیرات کپی اچ پی، می توانید هر مشکل و اختلال را در مرحله اول به صورت تلفنی با کارشناسان ما در میان بگذارید؛ این کارشناسان تلاش می کنند با ارائه راهکار های اساسی و اولیه به صورت تلفنی و غیر حضوری به کاربر کمک کنند تا مشکل را حل کند و تنها در شرایط اضطرار و در صورت نیاز واقعی از کاربر می خواهند که دستگاه را به مرکز تعمیر دستگاه کپی انتقال دهند یا اینکه از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی استفاده کنند.

واحد های تعمیرات اچ پی

کمپانی اچ پی طراح و تولید کننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و تجهیزات هوشمند، تقسیم بندی کاملی از شاخه های فعالیتی کمپانی اچ پی است. هر یک از این شاخه های زیر شاخه های مخصوص خود را دارند.

برای تعمیر هر یک از محصولات اچ پی در واحد هایی جداگانه و مستقل ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای را فراهم ساخته ایم تا مسیر عیب یابی، ترمیم و تعمیر با مشکلی مواجه نباشد. تعمیرات اچ پی به آرشیوی از قطعات جانبی اصل و اورجینال نیز دسترسی دارند و به راحتی می توانند عملیات تعویض را نیز انجام دهند.

نمایندگی اچ پی

در نمایندگی اچ پی امکانات و تسهیلاتی بی نظیر و بی رقیب در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این نمایندگی می توانید صفر تا صد خدمات حوزه فروش و پس از فروش کمپانی اچ پی را با اطمینان و اعتماد کامل دریافت کنید. اصل مشتری مداری یکی از اصول مهم و اساسی در نمایندگی رسمی اچ پی است. این نمایندگی معتقد است که کاربر مهمترین اهرم برای ادامه حیات و انگیزه لازم برای ارائه خدمات است.

به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا رضایت کاربر را در هر سطحی به دست آورد. در نمایندگی اچ پی می توانید در اولین قدم با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید. اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر است.

4.6/5 (26 امتیاز)
اشتراک گذاری