جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی

در اچ پی زون امروز، میخوایم راجع به شارژر لپ تاپ اچ پی و روش های تعمیر این قطعه با شما همراهای عزیز صحبت کنیم. اهمیت شارژر در لپ تاپ کاملا مشهوده و نیازی به تاکید دوباره نیست. اگه هر کدوم از بخش های شارژر دچار ایراد بشه، فرایند شارژ لپ تاپ مختل میشه و شما نمیتونین به درستی باهاش کار کنین. مطلب آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی که توسط متخصصن تعمیر لپ تاپ تهیه و تدوین شده، بهتون کمک میکنه که مشکلات این قطعه رو بشناسین و اونا رو در زمان مناسب برطرف کنین.

برای آشنایی بیشتر شما کاربرای عزیز با این فرایند و مراحل و نکات مهم اون، میتونین کلیپ آموزشی رو هم تماشا کنین و در جریان نکات کاربردی تری قرار بگیرین. ضمن اینکه اگه با انجام دادن مراحل ذکر شده در ویدئو، نتونستین مشکل شارژر رو برطرف کنین، همکارای ما در نمایندگی مجاز اچ پی مرکز سخت افزار ایران، تخصصی ترین سرویس های ترمیمی رو بهتون ارائه میدن.

آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی

مشکلات مورد توجه در آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی

یکی از رایج ترین مشکلات شارژر لپ تاپ ، پارگی کابل برق آداپتور هست. به این صورت که در اثر عواملی مثل کشیده شدن یا جمع کردن کابل، این قسمت دچار پارگی میشه و حتی میتونه خطراتی رو هم برای شما به همراه داشته باشه.

اگر مطمئن هستین که ایراد شارژ نشدن لپتاپ بخاطر شارژ هست، میتونین برای تعمیر اون با کارشناسای تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی تماس بگیرید. بعضا هم دیده شده که اتصالات داخل کابل قطع شده و به این ترتیب، شارژر درست عمل نمیکنه. خرابی برد آداپتور هم مساله ی دیگه ایه که عملکرد این قطعه رو به شدت تحت تاثیر قرار میده.

فقط باید توجه داشته باشین که در ورودی این قطعه، برق AC 220v وجود داره و به همین دلیل هم بررسی و تعمیرات برد، نیاز به تخصص و مهارت بالایی داره و باید با در نظر گرفتن نکات ایمنی انجام بشه.

آموزش تعمیرات شارژر لپ تاپ اچ پی

جالبه بدونین که آداپتور شارژر لپ تاپ ، دارای قطعات بسیاری هست که مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن های  مدار RCL اولیه  و در نهایت، خازن بزرگ اولیه مدار، جزء مهم ترین اونها هستن. بروز نقص در هر کدوم از این قطعات، زمینه ساز خرابی شارژر و عدم عملکرد صحیح این قطعه میشه.

اگه تو مراحل تست آداپتور، وقتی کابل برق آداپتور به پریز مدار لامپ سری متصل میشه، لامپ خاموش و روشن نشه، قطعا مشکل شارژر از بخش مدار هست و نیاز به ترمیم یا تعویض بخش های مختلف این قطعه هست. در ادامه، میتونین ضمن تماشای فیلم آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی و آشنایی با موارد ذکر شده، با روش ها و مراحل ترمیم این قطعه هم آشنا بشین.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات این شرکت هست. این نمایندگی، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیرات اچ پی در مرکز سخت افزار ایران به شمار میرن. این عوامل سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاریش شده و نمایندگی اچ پی رو به عنوان یه مجموعه ی تخصصی مشهور کرده است. 

2.2/5 (4 امتیاز)
اشتراک گذاری