جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پیکاپ رولر پرینتر اچ پی

پیکاپ رولر پرینتر اچ پی یکی از قطعات پرینتر است. منظور از پیکاپ کردن تلاش برای مکش کاغذ است. این قطعه چرخه پلاستیک مانندی است که به وسیله پد زیری آن و با یک بار چرخش که به آن اصطلاحا درایو کردن می گویند، کاغذ را داخل پرینتر می کشد. پیکاپ ها بسته به نوع پرینتر و اندازه آنها با هم متفاوت هستند. پیکاپ عموما به صورت بیضی شکل است.

اگر خورده یا سائیده شود، کاغذ را نمی کشد.. پیکاپ رولر پرینتر اچ پی همیشه همراه یک پد است. این پد در چاپگر به کاست کاغذ متصل است و کاغذ ها روی آن هستند و هنگام پیکاپ کردن (درایو کردن) زبر بودن پیکاپ و پد پیکاپ باعث می شود کاغذ به داخل کشیده شود و سُر نخورد. برای تعمیر پرینتر در بخش پیکاپ باید با دقت زیادی مشکلات را بررسی کنیم تا بتوانیم با ریشه یابی درست، تعمیر را عملیاتی سازیم.

پیکاپ رولر پرینتر اچ پی

عیب یابی پیکاپ رولر پرینتر اچ پی

اگر به چاپگر اچ پی دستور پرینت می دهید، چاپگر شروع به پیکاپ می کند. کاغذ در سینی کاغذ چاپگر  تکان می خورد، ولی کاغذ به داخل چاپگر وارد نمی شود یا کاغذ حدود چند سانتی متر وارد چاپگر می شود و گیر می کند، پیکاپ رولر پرینتر اچ پی معیوب شده است و باید تعویض شود. در مواردی وجود شی خارجی مثل تکه کاغذ، سوزن منگنه یا سایر قطعاتی که ممکن است همراه کاغذ به داخل چاپگر وارد شود، باعث می شوند که دستگاه نتواند کاغذ را به داخل مکش کند و عملیات چاپ را انجام دهد.

اگر پرینتر اچ پی بعد از پیکاپ کردن کاغذ را در وسط چاپگر یا قبل از فیوزینگ نگه می دارد، درب چاپگر را باز کنید و کارتریج را از داخل چاپگر بیرون آورید. اگر شاهد کاغذ گیر کرده در داخل چاپگر بدون چروک شدگی و چاپ کامل و بدون نقص روی کاغذ باشید، معمولا نقص و ایراد مربوط به کارتریج دستگاه است که قابلیت تعمیر را دارد.

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر اچ پی

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر اچ پی، در واحد تعمیرات پرینتر اچ پی به صورت تخصصی انجام می شود. متخصصان و کارشناسان پس از طی مراحل عیب یابی برای تعمیر پیکاپ رولر پرینتر اچ پی یا تعویض آن اقدام خواهند کرد. این کارشناسان به دلیل واکاوی و آنالیز مدل های مختلفی از پرینتر های اچ پی به خوبی با ساختار درونی آن آشنایی دارند و می توانند بهترین خدمات تعمیراتی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

تشخیص عیب و ایراد مهمترین مسئله در مسیر اجرای تعمیرات است که به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود و در پس آن مسیر درست تعمیر انتخاب و اجرا می شود.

تعویض پیکاپ رولر پرینتر HP

اگر با مشاهده ایرادات دستگاه خود، به این نتیجه رسیده اید که اختلال موجود ریشه در پیکاپ رولر پرینتر اچ پی دارد و باید تعویض شود، می توانید مراحل زیر را برای تعویض پیکاپ رولر پرینتر اچ پی اجرا کنید. هر چند اجرای این مراحل خیلی سخت نیست، اما پیشنهاد می کنیم که از یک مرکز معتبر کمک بگیرید تا با یک سهل انگاری به سایر قسمت های دستگاه آسیبی وارد نکنید.

پرینتر اچ پی را از برق بکشید و اجازه دهید که دستگاه کاملا خنک شود. کارتریج دستگاه را خارج کنید. محل قرارگیری پیکاپ رولر پرینتر اچ پی پشت کارتریج است و عموما در دو رنگ آبی و طوسی است. دکمه پیکاپ رولر را به سمت جلوی پرینتر بچرخانید و به آرامی قطعه را خارج کنید. قطعه جایگزین را در جای پیکاپ قبلی قرار دهید و دوباره آن را در جای خود سفت کنید. پرینتر را روشن کنید و کارایی دستگاه را چک کنید.

تعمیرات پرینتر در محل

پرینتر یکی از محصولات کمپانی اچ پی است. در انواع مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. این دستگاه در ادارات و سازمان های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل کارایی بالایی که دارد، استهلاک زیادی را متحمل می شود. کاربران برای تعمیر پرینتر معمولا دغدغه حمل و جابه جایی آن را دارند. به کمک واحد تعمیر در محل پرینتر hp ، این دغدغه منتفی شده است.

واحد تعمیرات اچ پی با قدرت تمام مسئولیت عیب یابی، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعه پرینتر اچ پی را بر عهده می گیرد. در کنار این خدمات تخصصی، سرویس های دوره ای نیز در اختیار کاربر می گذارد و بهترین مواد مرغوب و سازگارترین آنها را تهیه می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی درگاهی امن و مورد اطمینان است. این نمایندگی در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش به صورت تخصصی فعالیت دارد. تنها نمایندگی اچ پی در ایران همواره با کاربران خود در تعامل است. به همین دلیل است که حوزه نیاز های آنها را به خوبی شناخته و برای رفع آنها تلاش می کند. در  نمایندگی اچ پی علاوه بر اینکه کاربر می تواند از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی استفاده کند، امکانات و تسهیلات ویژه دیگری نیز فراهم است که تضمین کننده خرید با کیفیت کاربر است.

به کمک این نمایندگی مجاز اچ پی می توانید حس خوب خرید و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر پیرامون این موضوع و آگاهی از سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید.

اشتراک گذاری