جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پرینتر اچ پی M402n

پرینتر اچ پی M402n یکی از محصولات تولیدی کمپانی اچ پی هستش که فروش بسیار بالایی در بین رقیبان خودش داشته. این پرینتر برای چاپ از تکنولوژی لیزری بهره میبره و یکی از مدل های میان رده در بین پرینتر های اچ پی هستش. این دستگاه بیشتر برای مصارف شخصی با حجم کاری بالا و یا سازمان ها و مراکز کاری طراحی شده. همونطور که میدونید این پرینتر های لیزری بیشتر برای چاپ متن و سند به کار میرن و خیلی مناسب چاپ عکس و تصویر نیستن.

از اون جا که این دستگاه برای حجم کاری بالا طراحی شده، ممکنه به دلایل مختلفی با خرابی روبرو بشه. اختلال تو فرایند چاپ، در اداره ها و سازمان ها اصلا موضوع قابل تحملی نیست. چرا که وقفه ای جدی رو در کار ایجاد میکنه. پس تا جایی که ممکنه، باید از خرابی این تجهیزات جلوگیری کرد. اگه به هر دلیلی پرینتر اچ پی M402n با مشکل روبرو شد، باید برای تعمیر اون اقدامات درستی رو به جا اورد.

از هر مسئله ای مهم تر مراجعه به نمایندگی تعمیر معتبر و استاندارد هستش. تعمیر پرینتر اچ پی M402n نیاز به تخصص و تبحر زیادی داره که خوشبختانه کارشناسان نمایندگی اچ پی از اون بهره مند هستن.

تعمیر پرینتر اچ پی M402n

مشکلات مختلف پرینتر اچ پی M402n

پرینتر اچ پی M402n موارد مختلفی داره. این پرینتر ها ممکنه در طول عمر مفیدی که دارن، با مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری روبرو بشن که به چندتا از اون ها اشاره میکنیم :

.

  • روشن نشدن پرینتر
  •  خاموش شدن در حین کار
  •  گیر کردن کاغذ در دستگاه
  •  تیره و تار شدن برگه های چاپ
  • تکرار شدن مطالب چاپ شده بر روی برگه
  •  پاک شدن مطالب و تصاویر از روی برگه
  • روشن نشدن پرینتر
  •  خاموش شدن در حین کار
  •  گیر کردن کاغذ در دستگاه
  •  تیره و تار شدن برگه های چاپ
  • تکرار شدن مطالب چاپ شده بر روی برگه
  •  پاک شدن مطالب و تصاویر از روی برگه
  • بروز انواع خطاها و ارور ها
  •  عدم تشخیص درایور در سیستم عامل
  •  پرینت نگرفتن از ورودی بخصوص
  • نکشیدن کاغذ به دستگاه
  •  مشکل چاپ روی پاکت

خدمات تعمیر پرینتر اچ پی M402n

از مهم ترین خدمات  پرینتر اچ پی M402n که در نمایندگی پرینتر اچ پی در اختیار کاربران مختلف قرار میگیره انجام خدمات تعمیر در محل، سرویس و تمیزسازی تجهیزات چاپ، تعویض کلیه ی قطعات داخلی، به روز رسانی تمام نرم افزار های مختلف پرینتر، عیب یابی و تشخیص دقیق مشکلات پرینتر اچ پی M402n  ، ارائه ی خدمات سخت افزاری، سوکت های شارژر و خروجی ها، ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری، تعمیرات حضوری پرینتر، شارژ انواع کارتریج، پشتیبانی و نگهداری از دستگاه، سرویس های دوره ای و میان دوره ای هستش. پرینتر اچ پی M402n با گارانتی همراهه و در تمام مراحل اون از قطعات اورجینال و اصلی استفاده میشه. این خدمات گارانتی های معتبری هم دارن که خیال کاربران رو از بابت بسیاری از مسائل راحت میکنه.

هزینه ی سرویس پرینتر اچ پی M402n

یکی از امتیازاتی که کاربران نمایندگی تعمیرات اچ پی میتونن از اون بهره مند بشن، جدا از دریافت تعمیرات با کیفیت، قیمت مناسب تعمیر است. از اون جا که مدام با افزایش قیمت ها روبرو ایم، تجهیزات و قطعات مورد نیاز پرینتر اچ پی M402n به سختی پیدا میشن یا خیلی از قبل گرون تر شدن.

نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی ، برای بالا نرفتن هزینه های تعمیر این دستگاه و بقیه ی تجهیزات، قیمت اجرت و تعمیرکار را ثابت نگه داشته. کاربران عزیز میتونن برای با خبر شدن از قیمت دقیق این خدمات، با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرن.

نحوه سرویس پرینتر اچ پی M402n 

از مهم ترین و کاربردی ترین خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی M402n ارائه ی خدمات تعمیر و پشتیبانی در محل مورد نظر کاربران محترم هستش. این خدمات شامل انجام تمام مراحل عیب یابی و تعمیر میشه. این سرویس ها راحتی و آسایش زیادی رو برای کاربران به همراه داشتن. چرا که این عزیزان دیگه نیاز به جابه جا کردن دستگاه و حمل اون نداشتن.

از ویژگی های مهم سرویس های تعمیر در محل پرینتر اچ پی ، صرفه جویی در وقت و هزینه ست که بسیار قابل توجهه. شما عزیزان هم اگه در عملکرد دستگاه پرینتر اچ پی M402n خودتون با مشکل روبرو شدین میتونین با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر به محل مورد نظرتون اعزام بشن و مشکلات رو به صورت تضمینی حل کنن. لازم به ذکر هست که این خدمات فعلا برای کاربران تهرانی و کرجی قابل استفاده ست.

تعمیرات پرینتر اچ پی M402n

نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی ، سالهاست که فعالیت گسترده ای در زمینه ی فروش و تعمیر این محصولات داره. این مجموعه در اینده حوزه ی مهم، خدمات ارزنده ای رو به کاربران عزیز خودش ارائه داده. کاربران محصولات اچ پی میتونن با استفاده از این خدمات، سطح بالایی از خدمات رو دریافت کنن.

این سرویس ها بالا ترین سطح استاندارد رو در بین تمام مراکز نمایندگی دارن. از مهم ترین ویژگی های این مجموعه ، ارائه ی ضمانت نامه های معتبر مدت دار به همراه سرویس است. این اقدام باعث شده، نمایندگی پرینتر اچ پی به انتخاب اول هر کاربری بدل بشه.

اشتراک گذاری