جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی اچ پی در شهرستان ها

نمایندگی اچ پی در شهرستان ها، مجموعه شعبی هستند که مرکز سخت افزار ایران با هدف ارائه خدمات سریع تر به کاربران غیر تهرانی راه اندازی کرده است. پرسنل این شعب، کارشناسان مجربی هستند که از دانش روز دنیا در دو حوزه فروش و تعمیرات برخوردار بوده و با کیفیت ترین سرویس ها را به کاربران ارائه می دهند. کاربران محترمی که ساکن تهران نیستند، تا پیش از این ناچار بودند برای دریافت سرویس های مورد نظرشان در حوزه محصولات اچ پی، به نمایندگی این شرکت در تهران مراجعه کرده و متحمل هزینه بیشتری شوند.

با راه اندازی نمایندگی اچ پی در کرج و سایر شهرستان ها، این عزیزان می توانند با صرف کم ترین زمان، محصول مورد نظرشان را خریداری و یا تعمیر نمایند. تعمیرات اچ پی نیز در این شعب در سطحی تخصصی انجام شده و کاربران می توانند از ترمیم هریک از انواع لپ تاپ، دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، فکس، موبایل، تبلت، آل این وان و … خود به شکل بی نقص اطمینان کامل داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با خدمات و بخش های مختلف نمایندگی اچ پی در شهرستان ، از شما دعوت می کنیم به ادامه این مطلب توجه کنید.

نمایندگی اچ پی در شهرستان ها

ویژگی های نمایندگی اچ پی در شهرستان

به عنوان یکی از اصلی ترین ویژگی های نمایندگی اچ پی در شهرستان ها، می توان به تخصصی بودن خدمات اشاره نمود. کارکنان شعب مختلف این مرکز، تخصصی ترین دوره ها را گذرانده اند و در حوزه کاری خود، مهارت و تجربه بالایی دارند. لذا این افراد می توانند ضمن ارائه مشاوره های تخصصی فروش، پیچیده ترین معایب هریک از محصولات hp را نیز تشخیص داده و به صورت حرفه ای برطرف نمایند. تطابق با استانداردهای جهانی را نیز باید یکی دیگر از ویژگی های نمایندگی مورد بحث معرفی کنیم.

به این ترتیب که ابزار مورد استفاده به ویژه در بخش تعمیرات، از میان پیشرفته ترین نمونه های موجود انتخاب شده و کارشناسان از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در ارائه سرویس های مختلف بهره می برند. کارکنان نمایندگی اچ پی در شهرستان به حسن برخورد و تعهد کاری بالا شهره بوده و با دقت و حوصله، پاسخگوی نیازهای کابران می باشند. به این ترتیب شهرستانی های محترم می توانند اطمینان داشته باشند که سرویس هایی که از شعبه نمایندگی اچ پی در محل زندگی خود دریافت می کنند، از نهایت کیفیت برخوردار بوده و تفاوتی با نمایندگی اچ پی تهران نخواهد داشت.

نمایندگی اچ پی در اصفهان

درست است که نمایندگی اچ پی در اصفهان به صورت فیزیکی حضور ندارد، اما نمایندگی اچ پی در شهرستان ها نه تنها به کاربران عزیز اصفهانی بلکه هر استان دیگری خدمات ارائه می دهد. این خدمات دقیقا هم سطح و هم درجه خدماتی است که کاربران تهرانی دریافت می کنند. شاید بپرسید در حالی که در اصفهان حضور نداریم، چگونه نمایندگی اچ پی در اصفهان را راه اندازی کرده ایم و خدمات ارائه می دهیم؟ کاربر عزیز شما هم اکنون در سایت نمایندگی اچ پی در شهرستان ها هستید و این بدان معنی است که از این پایگاه به تمام نقاط کشور خدمات رسانی انجام می شود؛ خدمات رسانی به اصفهان تنها یک نمونه کوچک از انبوه سرویس های خدماتی است که نمایندگی اچ پی در شهرستان ها به کاربران شهرستانی ارائه می دهد.

نمایندگی اچ پی در شیراز

شهروندان شیرازی دیگر نیاز نیست از بابت تعمیر دستگاه های اچ پی خود احساس نگرانی کنند. چرا که نمایندگی اچ پی در تهران، شرایط ویژه ای را برای این عزیزان در نظر گرفته اند. از آن جا که دستگاه های اچ پی و به طور کلی تمامی محصولات تکنولوژی هر روزه ساختار نرم افزاری و وسخت افزاری پیچیده تری به خود میگیرند، عیب یابی و تعمیر آن ها با حساسیت بیشتری دنبال میشود. این موضوع به معنی آن است که الزاما تعمیر این تجهیزات را باید به متخصصان و دوره دیدگان با تجربه سپرد. کاربران عزیز شیرازی میتوانند محصول معیوب خود را از طریق دستورالعمل ساده ای که در سایت نمایندگی اچ پی درج شده، به این مرکز ارسال کنند و در اسرع وقت دستگاه تعمیر شده ی خود را درب منزل خود دریافت کنند.

نمایندگی اچ پی در تبریز

از خدمات ویژه ای که نمایندگی اچ پی با درایت بالای کادر مدیریتی خود در اختیار کاربران عزیز شهرستانی قرار میدهد، تعمیر و عیب یابی است. این خدمات به صورت ویژه ای برای کاربران عزیز تبریزی در نظر گرفته شده است. کاربران میتوانند دستگاه معیوب خود را با ارائه ی توضیحات لازم به نمایندگی اچ پی در تهران ارسال کنند. پس از تحویل دستگاه، کادر تعمیر نمایندگی آن را به صورت تمام و کمال مورد بررسی قرار میدهند. در این مرحله عیب یابی دستگاه با کمترین خطا به انجام میرسد. پس از انجام این فرایند و در صورت رضایت کاربر، دستگاه تعمیر میشود و به تبریز ارسال می گردد.

نمایندگی اچ پی در اهواز

کاربران اهوازی محصولات اچ پی دیگر نیاز نیست برای تعمیر دستگاه های خود به مراکز نامعتبر مراجعه کنند. چرا که نمایندگی اچ پی در شهرستان ها با نظارت نمایندگی تهران و با در نظر گرفتن شرایط ویژه، خدمات پشتیبانی خود را به کاربران اهوازی عزیز نیز ارائه میدهد.

چنانچه این عزیزان متوجه بروز آسیب و خرابی در عملکرد دستگاه خود شوند، میتوانند با این مجموعه تماس بگیرند یا از طریق شرایط ذکر شده در وبسایت دستگاه معیوب خود را به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنند. بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله نوبت به نمایندگی اچ پی در تهران میرسد تا حسن نیت و تخصص خود را به اثبات برساند و بعد از تعمیر دستگاه، آن را مجدد به اهواز بفرستد.

نمایندگی اچ پی

در صورت نیاز به خرید و یا تعمیر هریک از محصولات اچ پی، می توانید به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه نمایید. این مرکز، به واسطه ی ارائه ی خدمات با کیفیت و نیز تعهد کاری کارکنانش در طول سالها فعالیت خود، شاهد حضور برجسته ترین کارشناس ها در هریک از بخش هایش می باشد. این کارشناسان، با استفاده از امکانات ویژه ی نمایندگی اچ پی و نیز با تکیه بر مهارت و تجربه ی خود، خدمات مورد نیاز کاربران در بخش های فروش و تعمیرات را با بهترین کیفیت به آنها ارائه می دهند. همچنین محصولاتی از جمله: انواع دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، فکس، گوشی و تبلت، لپ‌تاپ، کامپوتر و تجهیزات جانبی، از طریق بخش فروش نمایندگی رسمی اچ پی و به صورت اورجینال به کاربران عرضه می شود.

واحدهای تعمیرات اچ پی

چنانچه هریک از محصولات اچ پی شما دچار مشکلات و ایرادهایی در عملکرد شده و کار شما را مختل نمود، کارشناسان ما در واحدهای تعمیرات اچ پی، راهنمایی های لازم را به شما کاربران گرامی ارائه خواهند نمود. همچنین در صورت مراجعه به این واحدها نیز همکاران ما در جریان مشکل قرار گرفته و اقدامات لازم برای تعمیرات تخصصی محصول مورد نظر شما را انجام می دهند. کلیه ی سرویس ها و خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات اچ پی، تحت نظارت مستقیم تعمیرکاران متخصص بوده و در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارند. همچنین، به دلیل استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته، فرآیند تعمیر در واحدهای تعمیرات این نمایندگی، مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می گردد.

مراحل  ارسال کالا به نمایندگی اچ پی در شهرستان

  • تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات در صورت کسب اجازه کاربر
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیر نظر کارشناس مجرب نمایندگی اچ پی در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه
  • ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط کاربر
  • ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر در نمایندگی اچ پی در شهرستان ها.
  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی اچ پی در شهرستان ها .
  • ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی hp در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی اچ پی در شهرستان ها پس از دریافت کالا.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید