جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کامپیوتر همه کاره Envy 34 Curved اچ پی

کامپیوترهای همه کاره (All-in-One)، اغلب انتخاب هایی منطقی و هوشمندانه به شمار می روند. این دستگاه های حرفه ای، ترکیبی از کامپیوتر و مانیتور می باشند که نه تنها می توانند در فضای شما صرفه جویی کنند بلکه به شیوه ای قدرتمندانه از پس کارهای سنگین شما بر می آیند. اگرچه این دست از رایانه ها نتوانسته اند طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کنند.

اما شرکت اچ پی توانسته است با معرفی یک نمونه بی نظیر جایگاه ویژه ای در بازارهای فروش پیدا کند. به عبارتی دیگر، ارائه کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی ، تغییر و تحولی عمیقی در انتخاب کاربران به وجود آورده است.

کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی

بررسی مشخصات کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی

کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی ، دارای یک پایه اصلی است که از نظر ظاهری به مانند دیگر رایانه های همه کاره می باشد اما در حقیقت تفاوتی اساسی نسبت به دیگر از این دست دستگاه ها دارد. چرا که پایه این محصول حرفه ای، حاوی تمام اجزای دستگاه بوده  و همچنین یک پایگاه صوتی برای کامپیوتر نیز محسوب می شود.

برای تعمیر آل این وان اچ پی کافیه گوشی تلفن رو برداری و از طریق شماره های اعلام شده در سایت با ما تماس بگیری! تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان بهت کمک می کنن.

پایه ساندبیس کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی

گفتنی است، پایه ساندبیس این دستگاه به مانند ساندبارها (میله صدا)، یک سیستم صوتی بی نظیر می باشد که کیفیت فوق العاده ای را تولید کرده و از برند تجاری لوکس شرکت صاحب نام  Bang & Olufsen بهره برده است.

اندازه کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی

کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی ، ممکن است در ظاهر بزرگ باشد اما از قابلیت ها و ویژگی هایی متمایز و البته بسیار کاربردی و فراوانی بهره مند می باشد و خبر خوب آن است که بزرگ بودن این نمایشگر به شما اجازه می دهد تا خیلی راحت از بازی های رایانه ای استفاده کرده و از این سرگرمی لذت بیشتری ببرید.

به هر حال، این محصول منحنی شکل بسیار فراتر از نمونه های همه کاره دیگری است که در قبل ارائه شده و از ظاهری بسیار شیک و لوکس و البته متناسبی بهره مند است.

برای تعمیر کامپیوتر اچ پی کافیه گوشی تلفن رو برداری و از طریق شماره های اعلام شده در سایت با ما تماس بگیری! تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان بهت کمک می کنن.

کابل های ورودی و خروجی HDMI 2.0

بهره گیری از هر دوکابل ورودی و خروجی موقعیتی عالی و کم نظیری را در کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی ایجاد کرده است. اکنون با دستیابی به این ویژگی کاربردی می توانید مانیتور دیگری را به دستگاه متصل کنید و از دو محتوای متفاوت در یک زمان بهره مند باشید.

از سوی دیگر این کابل های شگفت انگیز به شما اجازه میدهد تا کنسول بازی، پخش کننده های Blu-ray و.. را نیز به دستگاه حرفه ای همه کاره خود متصل کرده و از این قابلیت بهره دوچندان ببرید.

اجزای داخلی

کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی ، دارای کارت خوان SD بوده و از پورت دو سرUSB 3.1 ، چهار پورت USB 3.0  و اترنت گیگابایت (Gigabit Ethernet ) در قسمت پشتی دستگاه نیز بهره مند می باشد.

ناگفته نماند، بهره مندی از چنین قابلیت های چشم گیری در یک محصول به صورت استثنایی در کامپیوترها اتفاق می افتد.

صفحه نمایش غیرلمسی

شرکت اچ پی بروی مدل کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی خود از صفحه نمایش لمسی استفاده نکرده است. البته حذف این آپشن کاملا منطقی است، زیرا این نمایشگر به قدری بزرگ است که بهره گیری از آن به صورت لمسی کاملأ دشوار به نظر می رسد.

اما در ارتباط با کیفیت تصاویر می توان ادعا داشت که این نمایشگر از وضوح و درخشندگی بسیار زیادی بهره برده و صفحه نمایش آن قادراست ۹۶٫۵% از فضای رنگی RGB را پوشش دهد.

صفحه نمایشگر

کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی دارای یک صفحه نمایش ۳۴ اینچی بوده که بروی یک پایه بسیار باریک ظاهر شده است. طراحی بی عیب ونقص وچشم گیر این محصول به گونه ای است که احساس می کنی نمایشگر منحنی آن به حالتی شناور قرارگرفته است.

این نمایشگر با آنکه بسیار بزرگ می باشد ولی از انحنای ظریف و زیبایی بهره برده و با ظاهر شیک و دوست داشتنی خود جلوه باشکوهی به دستگاه داده و بسیار چشم نواز می باشد.

کامپیوتر همه کاره  Envy 34 Curved اچ پی

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی، کلیه خدمات اعم از فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را به کاربران محترم ارائه می دهد. این مرکز با تلاش کارکنان دلسوز و متخصص بخش های مختلف، همواره توانسته است در جلب رضایت مشتریان گامی اساسی بردارند.

از سویی دیگر، همکاران با تجربه ما در نمایندگی اچ پی تلاش می کنند تا با سرلوحه قرارداده اصول مشتری مداری، رضایت و آسایش هر چه بیشتر شما را فراهم سازند.

فروش جدیدترین محصولات لپ تاپ، کامپیوتر، ماشین های اداری و تجهیزات جانبی اچ پی به صورت اصل و اورجینال، تعمیرات اصولی و تخصصی و نیز ارائه سرویس های پس از فروش مطابق با گارانتی، از عمده ترین خدماتی هستند که در نمایندگی اچ پی به کاربران ارائه می گردند.

واحدهای تعمیرات اچ پی

بررسی دقیق و ترمیم کلیه محصولات اچ پی در واحدهای مجزا انجام می شود تا بدین روش سرعت کار افزایش یافته و تمرکز بروی تعمیرات به بالاترین سطح خود برسند. واحدهای تعمیرات اچ پی به فراخور نوع محصول تخصصی خود، به تجهیزات و قطعات مدرن و پیشرفته ای مجهز شده اند و متخصصین با استفاده از آنها، انواع ایرادات و نواقص دستگاه ها را برطرف کرده و به هنگام نیاز از نمونه های اورجینال و اصل استفاده می کنند.

گفتنی است، مجموعه تمام این عملکردها موجب شده است تا کاربران با خیالی آسوده به این واحدها مراجعه کرده و از تعمیر دقیق و کامل دستگاه شخصی خود اطمینان خاطر را کسب کنند.

اشتراک گذاری