جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کامپیوتر اچ پی

تعمیر کامپیوتر اچ پی با بکارگیری دو عنصر تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص انجام می‌پذیرد. دانش کارشناسان مرکز تعمیرات اچ پی با آزمون‌های متعدد علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این افراد با شرکت در دوره‌های آموزشی بومی و بین المللی صاحب دانشی به روز و مدارکی معتبر گشته‌اند. از این رو مهندسین مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی قادر به رفع ایراد دستگاههایی هستند که سایر مراکز از انجام آن ناتوانند. کیفیت خدمات ریکاوری در نمایندگی مجاز اچ پی به نحوی است که کاربران پس از دریافت محصول با افزایش کارایی آن مواجه می‌گردند.

تعمیر کامپیوتر اچ پی

لازم به ذکر است، تعمیرات desktop اچ پی از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل صورت می‌گیرد. چنانچه مایل به استفاده از اپشن سرویس در مرکز باشید باید به واحد مرتبط مراجعه کنید. کاربرانی که برای تعمیر کامپیوتر اچ پی خود از اپشن سرویس در محل استفاده می‌کنند؛ می‌توانند در وقت و هزینه خویش صرفه‌جویی محسوسی ایجاد کنند.

کارشناسان فنی مرکز تعمیرات اچ پی در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات اچ پی می‌پردازند. همانطور که مستحضر هستید کارگاه‌های فنی این مرکز مجزا راه‌اندازی شده است. از این رو کاربران برای تعمیر کامپیوتر اچ پی باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. تعمیرکاران نمایندگی اچ پی ابتدا به آنالیز جزء به جزء قطعات دستگاه می‌پردازند.

بدیهی است از این طریق قادر خواهند بود بهترین و کوتاهترین راه را برای بازیابی انتخاب کنند. لازم به ذکر است ، نحوه عملکرد تکنسین‌های مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی تحت نظارت دقیق مدیریت مجموعه است. چنانچه کاربران مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات اچ پی هستند ، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر اچ پی

  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت‌گرافیک، مودم
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل رایانه
  • انجام تنظیمات کلیه نرم‌افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی در مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی

 

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانسهای مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر اچ‌پی شامل: اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک

کارشناسان مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی با طراحی بخش اخبار سعی در به روز کردن اطلاعات کاربران دارند. این خبرها از منابعی موثق و مورد تایید گرداوری شده‌اند. مفتخریم که با مطالعه این خبرها می‌توانید اطلاعات خود را به روز نمایید.

مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی تمامی تلاش خود را بر پایه کسب رضایت شما عزیزان بنا نهاده است . یکی از خبرهای مذکور رونمایی اچ پی از لپ‌تاپ اسپکتر X360 میباشد . چکیده ای از این خبر بدین شرح است : در لپ تاپ اسپکتر x360 شاهد استفاده از یک پردازنده نسل هفتمی اینتل هستیم. اچ پی در عرصه طراحی و ساخت لپ‌تاپ، همواره رقیب بزرگی برای همتایان خود به شمار آمده است. اسپکتر X360 دارای یک صفحه نمایش ارتقاء یافته است. باتری آن در بدنه‌ای جای گرفته که ۲ میلی‌متر ضخامت کمتر نسبت به نسل گذشته خود دارد. با کلیک روی لینک اخبار کامپیوتر اچ پی و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید.

مقالات کامپیوتر اچ پی و دیگر مقالات

جمعی از کارشناسان خبره مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی ملزم به ارائه جدیدترین مقالات شده‌اند. مقالات مذکور به نحوی گردآوری شده‌اند که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. واضح است هدف مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی از ارائه این بخش ارتقای دانش کاربران است.

یکی از این مقالات در زمینه نحوه کار رایانه است. خلاصه‌ای از این مطلب را در این بخش ذکر میکنیم. از زمان رایانه‌های اولیه که در سال ۱۹۴۱ ساخته شده بودند تاکنون فناوری‌های دیجیتالی رشد نموده ‌است. معماری فون نوِیمن رایانه را به چهار بخش اصلی توصیف می‌کند: واحد محاسبه و منطق (Arithmetic and Logic Unit یا ALU)، واحد کنترل یا حافظه و ابزارهای ورودی و خروجی (که جمعاً I/O نامیده می‌‌شود).

این بخش‌ ها توسط اتصالات داخلی سیمی به نام گذرگاه (bus) با یکدیگر در پیوند هستند. با کلیک روی لینک مقالات کامپیوتر اچ پی و دیگر مقالات مقاله مدنظرتان را مطالعه نمایید.

انواع کامپیوتر اچ پی و دیگر محصولات اچ پی

تکنسین‌های مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی به معرفی دیگر محصولات اچ پی نیز می‌پردازند. این دستگاه‌ها عبارتند از : لپ‌تاپ ، تبلت ، فبلت ، پرینتر ، هارد ، دستگاه کپی ، آل‌این‌وان ، اسکنر ، مانیتور و دسکتاپ. تعدد محصولات اچ پی باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید می‌گردد. مدیریت مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی با درنظر گرفتن این موضوع اقدام به ارائه آپشن مشاوره قبل از خرید کرده است.

واضح است با بکارگیری این آپشن می‌توانید انتخابی دقیق و آگاهنه داشته باشید. کارشناسان با استعداد مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی تلاش می‌کنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته برند نام آشنای اچ پی باشد. با کلیک روی لینک انواع کامپیوتر اچ پی و دیگر محصولات اچ پی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تعمیرات امپیوتر اچ پی

سوالات متداول تعمیرات اچ پی

پرسنل مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی سوالات متداول تعمیر اچ پی را از قبل پاسخ داده‌اند. کاربران با مطالعه این بخش به پاسخ بسیاری از سوالات خود دست می‌یابند. ضمنا دیگر سوالات خود را می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود با کارشناسان مجموعه درمیان بگذارید.

دلایل شارژ نشدن لپ‌تاپ اچ پی یکی از سوالات متداولی است که کارشناسان مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی به آن پاسخ داده‌اند. شما عزیزان از طریق آنلاین و تلفنی قادر خواهید بود دیگر سوالات خود را با ما در میان بگذارید. کادرفنی مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی پس از اتمام پروسه تعمیر به گردگیری بخش‌های داخلی و اعمال تنظیمات کلی در دستگاه می‌پردازند. همین امر موجب می‌گردد کاربر پس از دریافت محصول با افزایش کارایی آن مواجه گردد. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات اچ پی وارد بخش مذکور گردید.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی تاکنون به واسطه کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته ، موفقیت‌های ارزنده‌ای را به دست آورده است. مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان ، دو اصل عمده در این نمایندگی میباشد. تمامی خدمات صورت گرفته در این مرکز ، به همرا ارائه گارانتی انجام میشود. نمایندگی رسمی اچ پی ، به وارد کردن قطعات اورجینال نیز می‌پردازد. از این رو کاربران می‌توانند با آسودگی خاطر ، دستگاه خود را جهت تعمیر به دست تکنسینهای این مجموعه بسپارند.

برای اثبات مهارت و علم پرسنل مرکز تعمیرات اچ پی باید به این مطلب اشاره نماییم که ، تمامی پرسنل ما پس از گذراندن چندین مرحله آزمون علمی ، برای فعالیت انتخاب شده‌اند . کادر فنی مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی قادر به رفع ایرادات پیش آمده در دستگاههایی هستند که سایر مراکز از انجام آن عاجزند. مرکز تعمیرات اچ پی به ارائه خدمات نرم افزاری و تعمیر تخصصی کلیه قطعات می‌پردازد. این نمایندگی در راستای کسب رضایت مشتریان با استفاده از کادری مجرب ، پاسخگوی سوالات و مشکلات دستگاه معیوب شما عزیزان نیز میباشد.

لینک های مفید

اشتراک گذاری