جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

رونمایی اچ پی از لپ تاپ اسپکتر X360

در لپ تاپ اسپکتر x360 شاهد استفاده از یک پردازنده نسل هفتمی اینتل در این محصول هستیم. اچ پی در عرصه طراحی و ساخت لپ تاپ، همواره رقیب بزرگی برای همتایان خود به شمار آمده است. اسپکتر X360 جدید دارای یک صفحه نمایش ارتقاء یافته است و باتری آن در بدنه‌ای جای گرفته که ۲ میلی‌متر ضخامت کمتر نسبت به نسل گذشته خود دارد.

متاسفانه افزایش ۳ ساعتی عمر باتری نسخه ی ۱۵٫۶ اینچی لپ تاپ اسپکتر X360 به معنی وجود دستگاهی با توانایی شارژدهی بالا نیست زیرا نمایشگر پرمصرف نسخه اسپکتر X360، انرژی زیادی را مصرف می کند و بدین ترتیب حتی با افزایش حجم باتری نمی توان توقع رکوردی عالی را در بخش عمر باتری لپ تاپ از آن داشت.

سرعت شارژ شدن این دستگاه بالاست و بنا بر ادعای شرکت سازنده، کاربر قادر خواهد بود ظرف زمان ۹۰ دقیقه، ۹۰ درصد باتری این دستگاه را شارژ نماید. وزن این لپ تاپ مدرن و زیبا نیز چیزی حدود ۰٫۱۶ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است. لپ تاپ Spectre X360 از یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی بدون حاشیه کناری با پشتیبانی از رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند.

 لپ تاپ اسپکتر x360

وجود چهار بلندگو در اسپکتر ایکس ۳۶۰  اچ پی حاکی از امکانات بالای صوتی این دستگاه است. اچ پی مدعی است که باتری این لپ تاپ در هر بار شارژ امکان ۱۵ ساعت عمر دارد که در قیاس با نسل گذشته خود از بهبودی ۲۵ درصدی برخوردار گشته است.

شارژ ۹۰درصدی این دستگاه نیاز به ۹۰ دقیقه زمان دارد. گزینه‌های ارتباطی این لپ تاپ نیز عبارتند از: تاندربولت ۳، دو ورودی USB Type-C و یک دوربین اینفرارت با پشتیبانی از سیستم تشخیص بیومتریک Windows Hello. این امکان برای کاربران فراهم شده تا از میان مدل‌های مختلف اسپکتر x360 گزینه‌هایی همچون پردازنده Core i5 یا Core i7 تا سقف ۱۶ گیگابایت ظرفیت رم و تا ۱ ترابایت حافظه SSD را برگزینند. گزارش شده است که اچ پی فروش نسل جدید لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس ۳۶۰ را از ماه آینده میلادی و با قیمت پایه ۱۰۴۹ دلار آغاز خواهد کرد.

شرکت اچ پی در نمایشگاه CES 2017 نسخه جدیدی از لپ تاپ اسپکتر X360 با نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی را رونمایی کرد. این دستگاه در قیاس با نسخه های پیشین، ضخامت بالاتری را تجربه کرده است که البته بی دلیل نبوده است. ضخامت بالای این دستگاه به دلیل کاربرد باتری با ظرفیت بیشتر در این لپ تاپ است تا به ادعای شرکت سازنده، کاربران از ۳ ساعت عمر باتری بیشتر بهره ببرند.

به گفته ی اچ پی، لپ تاپ جدید این شرکت از باتری با ۲۳ درصد حجم بیشتر نسبت به گذشته برخوردار است. البته اچ پی عرض لپ تاپ خود را نیز به شکل قابل توجهی کاهش داده است و آن را از ۳۷٫۶ به ۳۵٫۵ سانتی متر رسانده است.

نسخه پیشین لپ تاپ اسپکتر X360 توانایی شارژدهی به میزان ۹ ساعت و ۴۵ دقیقه را داشت که با توجه به ادعای سازنده می توان پیش بینی عمر باتری ۱۲:۴۵ این لپ تاپ را داشت. این رکورد همچنان کمتر از شارژدهی برادر کوچک تر آن که از نمایشگر Full HD بهره می برد، است.

جهت بهره‌مندی از تسهیلات و خدمات واحدهای تعمیرات اچ پی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید و یا با مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات اچ پی، درخواست خود را مطرح نمایید. کارشناسان حاضر در این مرکز راهنمای گام به گام کاربران، پیش از تعمیر محصول تا زمان شروع به کار و راه‌اندازی آن خواهند بود.

با ما تماس بگیرید. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به محصولی خاص نیست و جدیدترین تولیدات این شرکت نظیر لپ تاپ اسپکتر X360 اچ پی را نیز شامل می گردد.

نمایندگی اچ پی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اچ پی

نمایندگی اچ پی ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی اچ پی به هموطنان گرامی در ایران است. کمپانی اچ‌پی منتج از رویاهای دو دانش‌آموخته دانشگاه آستنفورد یعنی دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت بود.

تلاش‌های هیولت و پاکارد سبب گشت ظرف مدت هفت‌سال، سرمایه اولیه آن‌ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر بدل گردد.

هم اکنون شرکت اچ پی صدها زیرمجموعه در نقاط مختلف دنیا دارد و گام‌های درخور توجه‌ای در مسیر تحولات فن‌آوری در صنعت الکترونیک برداشته است. جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اچ پی از جمله لپ تاپ اسپکتر X360 اچ پی در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی اچ پی و مقالات تعمیرگاه تخصصی اچ پی

دیریت نمایندگی اچ پی پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی در ایران به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند.

خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به محصولی خاص نیست و جدیدترین تولیدات این شرکت نظیر لپ تاپ اسپکتر X360 اچ پی را نیز شامل می گردد. برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی اچ پی‌ که توسط کارشناسان این مرکز ارائه گشته اند در بخش زیر قابل دسترسی هستند.

لپ تاپ اسپکتر x360

تعمیرات اچ پی و سوالات متداول تعمیرات تخصصی اچ پی

با توجه به هوشمند بودن دستگاه های اچ پی و ساختار ظریف آن‌ها، اجرای عملیات تعمیر بر روی آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی باتجربه، شکیبا، متخصص و البته کاردان است تا ضمن تعمیر قطعات معیوب مانع از آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه گردند و کیفیت عملکرد دستگاه را به همان کیفیت نخستین بازگردانند.

مدیریت مرکز تعمیرات اچ پی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز به بهترین کیفیت ارائه می‌گردند؛ چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، این مرکز یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه خدمات تعمیرات اچ پی مشغول به‌کار و فعالیت است.

کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات تخصصی اچ پی شما خواهند بود و راهنمایی های مورد نیاز در ارتباط با جدیدترین محصولات اچ پی از جمله لپ تاپ اسپکتر X360 اچ پی را به شما عرضه می دارند.

نمایندگی اچ پی نمایندگی اچ پی در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات اچ پی به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی اچ پی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است.

مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در واحدهای تخصصی خویش بوده‌ است: تبحر از آن رو که سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می بایست در محلی مطمئن، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی خدمات این مجموعه با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد.

مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای این سازمان را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند. شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره‌مندی از امکانات این مرکز از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در مرکز اقدام نمایید.

 

اشتراک گذاری