جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی

کمپانی اچ پی در طراحی و ساخت آخرین محصول خود کاربرانی را مدنظر داشته است که در پی یک کامپیوتر کوچک و کاربردی هستند. کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی آخرین محصول این شرکت با نام  Z2 MINI میباشد.

این محصول یک کامپیوتر کوچک شخصی است که از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که برخی از آنها عبارتند از: سی پی یو مدلIntel Xeon ، پردازندۀ گرافیکی NVIDIA Quadro mobile M620 graphics  و در نهایت رم M.2 SSD متعلق به سامسونگ.

شرکت اچ پی مدعی است که این دستگاه با کاهش ابعادی برابر با ۲٫۳ اینچ ۹۰% کوچکتر از مدل های پیشین است لیکن به هیچ عنوان ضعیف تر نیست و عملکردی شایان دارد. نکته جالب توجه درباره این کامپیوتر کوچک توانایی بالای آن در پوشش همزمان ۶ نمایشگر است.

تعمیر کامپیوتر اچ پی با جدید ترین متدها توسط مجرب ترین تکنسین ها در نمایندگی مجاز اچ پی انجام می شود. در صورت خرابی کامپیوتر اچ پیتان منتظر شما هستیم.

ویژگی های منحصر به فرد کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی

آخرین کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی با نام  Z2 MINI دارای رم ۳۲ گیگ DDR4 و درایو HP Z Turbo همراه با M.2 SSD می باشد که قدرت خواندن ۱ گیگ در ثانیه را دارد؛ این دستگاه همچنین می تواند تا ۱٫۵ ترا حافظه برای ثبت اطلاعات داشته باشد.

مدلهای گوناگون این دستگاه برخوردار از پردازنده هایی متفاوت هستند و کاربر می تواند بسته به نیاز و بودجه خویش یکی از مدلهای عرضه شده نظیر Intel Core i5،i7 و یا i3 را تهیه نماید. مدل Xeon E3-1200v5  که در قیاس با دیگر دستگاهها از قیمت بالایی نیز برخوردار است از محصولات قدرتمندی است که برای کارهای سنگین طراحی و ساخته شده است.

کاربران حرفه ای گزینه دیگری نیز برای انتخاب نیز دارند که آن مدلی از انویدیا M620 Quadro GPU همراه با ۲ گیگابایت رم است. این محصول برای کاربران حرفه ای و یا افرادی که از برنامه های مانند اتوکد و یا ۳D مکس استفاده می کنند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

مزایا و معایب کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی با نام Z2 MIN

معایب:

دستگاه Z2 MINI  دارای نقاط ضعفی نیز می باشد. برای مثال با وجود تعبیه درگاه USB-C در این دستگاه، جایی برای Thunderbolt 3 port  در نظر گرفته نشده است.

محدودیت گزینه های انتخابی برای درایو نیز ممکن است کار را برای ادیتورهای حرفه ای کمی سخت کند. کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی Z2 MINI از ۶ اسلات برای نمایش دادن محتویات خود برخوردار است لیکن خبری از HDMI در آن نیست.

کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی

مزایا:

مدل Z2 MINI صدای پایین خویش را مرهون سیستم خنک کنندۀ سفارشی بکار رفته در آن است؛ این مدل در قیاس با هم ترازان خویش حدود ۶۳%. صدای کمتری تولید می کند.

شرکت اچ پی مدعی است که در ساخت این محصول یکی از منحصر به فردترین ابداعات طراحی و ساخت شرکت اچ پی در طول ۳۵ سال فعالیت این شرکت، بکار گرفته شده است؛ البته این طراحی در راستای سیاست های اخیر کمپانی اچ پی برای جذب کردن مشتری هایی است که به طراحی، میزان پشتیبانی از گرافیک و قابلیت های ۳ بعدی اهمیت می دهند.

قیمت این کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی چیزی در حدود ۶۹۹$ است. کمپاین اچ پی زمان ورود این محصول به بازارهای جهانی را ماه دسامبر اعلام کرده است.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تخصصی تعمیرات اچ پی نمایندگی اچ پی پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. مدیریت نمایندگی اچ پی مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند. این نمایندگی اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد. واحدهای تخصصی تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی گشته اند. شما کاربران گرامی چه دارنده قدیمی ترین محصول این برند و چه دارنده آخرین کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی با نام  Z2 MINI باشید می توانید در صورت نیاز به خدمات تخصصی محصولات خویش به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید.

نمایندگی اچ پی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اچ پیمایندگی اچ پی ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر، ترمیم، بهبود، ارتقاء و بهسازی تخصصی محصولات شرکتی است. نمایندگی اچ پی با سرمایه‌گذاری ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد. و در نهایت تلاش‌های مؤسسان این شرکت، یعنی هیولت و پاکارد زمینه ساز آن گشت تا ظرف مدت هفت‌سال، سرمایه اولیه آن‌ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر بدل گردد.

در صورتی که شما نیز از کاربران و یا حتی علاقمندان محصولات اچ پی هستید و در انتظار عرضه محصولات جدید از سوی کمپانی اچ پی هستید می توانید با مراجعه به بخش محصولات اچ پی با جدیدترین محصولات عرضه شده از سوی کمپانی اچ پی آشنا شوید.

کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی با نام Z2 MINI به مرکز تعمیرات اچ پی یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که برخی از اطلاعات مرتبط با آن در مقاله مرتبطی با همین نام شرح داده شده است.

تعمیرات اچ پی و اخبار مرکز تخصصی اچ پی

کارشناسان مرکز تعمیرات اچ پی ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی و حرفه ای مرتبط با تولیدات کمپانی اچ پی اعم از تبلت، لپ تاپ، پرینتر و مواردی از این دست هستند.

کارشناسان مرکز تعمیرات اچ پی جدیدترین محصولات اچ پی و رویدادهای مرکز تخصصی اچ پی را رصد کرده و از طریق فضای زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهند. منتظر جدیدترین اخبار کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی با نام Z2 MINI باشید.

تعمیرات اچ پی و سوالات متداول تعمیرات تخصصی اچ پی

تعمیرات اچ پی در این مرکز به دلیل رعایت تمامی پارامترهای ضروری و لازم و اجرایی ساختن آن به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان این حوزه، از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار است. بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی گردند.

سوالات متداول تعمیرات تخصصی اچ پی در این بخش پاسخ داده خواهند شد. در صورت نیاز به اطلاعات و یا خدمات بیشتر در ارتباط با کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی با نام Z2 MINI به مرکز تعمیرات اچ پی مراجعه نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است.

کامپیوتر شگفت انگیز اچ پی

مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در واحدهای تخصصی خویش بوده‌ است: تبحر از آن رو که سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می بایست در محلی مطمئن، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی خدمات این مجموعه با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد.

مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای این سازمان را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند. شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره‌مندی از امکانات این مرکز از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در مرکز اقدام نمایید.

 

اشتراک گذاری