جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چه پرینتری خریداری کنیم ؟

نمایندگی پرینتر اچ پی علاوه بر فعالیت های تخصصی در زمینه ی فروش و تعمیر انواع پرینتر های اچ پی ، بخشی از فعالیت خود را به ارائه ی مطالب آموزشی حول مسائل مختلف مرتبط با این محصولات قرار داده است. متخصصان و تعمیرکاران زبده ی فعال در بخش های مختلف نمایندگی پرینتر اچ پی هر روز با سوالات مختلفی از سوی کاربران مواجه میشوند.

ما با گرد آوری متداول و پر تکرار ترین سوالات و ابهام های پیش آمده برای کاربران و ارائه ی جواب های تخصصی، تلاش کردیم به دانش و آگاهی کاربران عزیزمان بیفزاییم. چرا که افزایش سطح آگاهی ، کاربران را به استفاده ی بهینه از پرینتر خود وا میدارد.

همچنین آگاهی این عزیزان میتواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری به عمل آورد. یکی از مهم ترین سوالاتی که کارشناسان نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی بسیار با آن مواجه اند، این است که چه پرینتری را خریداری کنیم ؟ وجود ابهام در این زمینه بسیار طبیعی است. چرا که تنوع تولیدات کمپانی اچ پی بسیار بالاست و انتخاب محصول متناسب با نیاز و کاربری، کمی دشوار. از این رو در این مقاله تلاش کردیم، جواب این سوال را داده باشیم.

چه پرینتری خریداری کنیم ؟

نکات مهم در انتخاب پرینتر

انتخاب پرینتر مورد نیاز با توجه به نوع کاربری مورد نظر کاربران متفاوت است. البته سطح بودجه هم در این انتخاب تاثیر گذار است. به عنوان مثال چنان چه هدف کاربر از خرید پرینتر اچ پی برای پرینت اسناد و مدارک متنی ساده است و نیازی به استفاده متداول از مواد مصرفی ماشینهای اداری ندارد، می تواند از پرینترهایی که جهت مصارف خانگی یا برای شرکت های کوچک طراحی شده انتخاب کند. در بخش معرفی محصول سایت توضیحات جامعی در این باره داده شده.

به عنوان مثال اگر کاربری نیاز به چاپ تصاویر گرافیکی و نمودارهای مهم دارد، بهتر است از پرینترهای حرفه ای تر استفاده کند. نکته دیگر انتخاب پرینتر لیزی یا جوهر افشان است که در مطلب پرینتر لیزری بخریم یا جوهر افشارن به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم تا مناسب ترین پرینتر به نسبت کاربرد مورد نظرتان خریداری کنید.

سرعت و دقت پرینتر

در انتخاب پرینتر بهتر است به موارد دیگری از جمله سرعت و دقت آنها نیز توجه داشت. چنانچه نیاز به پرینت صفحات با وضوح و کیفیت بهتری وجود داشته باشد، کاربر می تواند در هنگام خرید محصول در بخش مشخصات میزان رزولوشن یا همان وضوح، دستگاه مورد نظر خود را مشاهده و انتخاب کند.

ابعاد پرینتر

در برخی موارد ابعاد دستگاه برای انتخاب پرینتر حائز اهمیت می باشد و کاربر می خواهد با توجه به فضایی که برای پرینتر خود در نظر گرفته آن را خریداری کند این مورد را نیز می توان در قسمت مشخصات فنی بدست آورد. ابعاد پرینتر جزء اطلاعات ضروری است که در بخش معرفی کالا به آن اشاره شده است.

انتخاب پرینتر چندکاره

برای انتخاب پرینتر مناسب، گاهی کاربر به دستگاهی با قابلیت های بیشتر از پرینت نیاز دارد. بطور مثال در طی روز نیاز به پرینتر، کپی، اسکنر اسناد و یا حتی فکس هم پیدا می کند. در چنین مواقعی پیشنهاد میکنیم کاربران به خرید پرینترهای چندکاره توجه داشته باشد چرا که با خرید این محصول میتوان تمام این امکانات را به صورت یکجا در اختیار داشت. ولی باید به این نکته توجه داشت که از دستگاه های چندکاره نمی توان سرعت کپی و چاپ بسیار بالایی را انتظار داشت.

انتخاب برند با کیفیت

همانطور که میدانید کمپانی های مختلفی در طول سال های اخیر، اقدام به طراحی و تولید انواع پرینتر ها کرده اند. در چنین مواقعی پیشنهاد میشود، متقاضی محصول با کیفیت تر را از بین برند ها انتخاب کند. به عنوان مثال به آمار فروش محصولات متناسب با کاربری شان توجه داشته باشد. محصولات اچ پی آمار موفقی را در رنکینگ های جهانی از خود به جا گذاشته اند. میتوان گفت پرینتر های اچ پی یک قدم از سایر پرینتر ها جلوتر قرار دارند و نسبت به سایر برند ها تنوع و کاربرد بیشتری دارند.

چه پرینتری را خریداری کنیم ؟

نمایندگی پرینتر اچ پی

از آن جا که پرینتر های اچ پی انواع مختلفی دارند و در نسخه های مختلفی روانه ی بازار شده اند، فروش و تعمیر آن ها تخصص و دانش بسیار بالایی را می طلبد. این محصولات برای کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. نمایندگی پرینتر اچ پی در حوزه های مختلف خدمت رسانی به متقاضیان و کاربران این محصولات در سراسر  کشورمان فعالیت دارد. اصلی ترین حوزه ی فعالیت نمایندگی اچ پی فروش و تعمیر پرینتر های اچ پی است. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر فروش و تعمیر متخصص، حال به انتخاب اول کاربران بدل شده است. جهت انتخاب پرینتر می توانید با کارشناسان فروش پرینتر اچ پی تماس گرفته و یا از مشاوره های حضوری با آنان بهره مند شوید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری