جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی با استفاده از متخصصانی مجرب و کارآزموده به کاربران کمک می کند تا بهترین خدمات را دریافت کنند.  ویژگی اصلی این نمایندگی تعهد و تضمین خدمات ارائه شده می باشد. فعالیت های این نمایندگی شامل فروش انواع پرینتر ها و همچنین تعمیرات این دستگاه ها می باشد.

نمایندگی پرینتر اچ پی انواع پرینتر های لیزری و جوهرافشان را برای فروش عرضه می کند. اگر پرینتر شما به هر علتی دچار خرابی شد برای تعمیر پرینتر اچ پی می توانید روی ما حساب کنید. ارائه ی خدمات نمایندگی اچ پی در بالاترین سطح کیفی زبانزد تمام کاربران می باشد. رضایت شما عزیزان اولویت اصلی ماست.

شماره تماس نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران

چنانچه در تهران ساکن هستید و نیاز به خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی دارید، می توانید به یکی از شعب ستارخان، ولیعصر، پیروزی، فرجام و امیرآباد مراجعه کنید. وجود چندین شعبه در تمام نواحی، شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، دسترسی را برای مشتریان راحت تر کرده است.

 البته به دلیل بزرگ بودن دستگاه های اچ پی و سختی جا به جایی آن، می توانید ابتدا با نمایندگی تماس گرفته و درخواست تکنسین در محل دهید. نمایندگی پرینتر اچ پی بیشترین تعداد نمایندگی را در تهران دارد که با توجه به تعداد زیاد ادارات در این شهر، خبر خوبی است.

نمایندگی پرینتر اچ پی در کرج

به دنبال خرید پرینتر اچ پی هستید؟ مشکلی برای پرینتر شما به وجود آمده است؟ نمایندگی پرینتر اچ پی خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های پرینتر اچ پی را به شما ارائه می‌دهد. با این وجود به دنبال هر یک از مدل‌های پرینتر اچ پی که باشید یا هر مشکلی که برای پرینتر شما به وجود آمده باشد، به راحتی می‌‎توانید از خدمات نمایندگی اچ پی استفاده کنید. چراکه با استفاده از خدمات نمایندگی رسمی پرینتر اچ پی، هم پرینتر موردنظر را خود را با خدمات پس از فروش ویژه خریداری می‌کنید و هم اینکه تعمیرات پرینتر خود را به تکنسین‌های متخصص این مرکز می‌سپارید.

اگر در کرج سکونت دارید و به خدمات فروش و تعمیرات پرینتر اچ پی نیاز دارید تنها کافیست به شعبه نمایندگی اچ پی در منطقه شاهین ویلا کرج مراجعه کنید. البته نمایندگی رسمی اچ پی خدمات فروش و تعمیرات پرینتر اچ پی را به کاربران این دستگاه در اقصی نقاط کرج از جهانشهر گرفته تا عظیمیه، مهرشهر، گلشهر، فردیس، نظرآباد، هشتگرد و … ارائه می‌دهد.

نمایندگی پرینتر اچ پی در مشهد

نمایندگی پرینتر اچ پی در استان خراسان رضوی، در شهر مشهد واقع شده است. برای مراجعه حضوری به این نمایندگی، باید به محله ملک آباد بروید. با توجه به اینکه این مرکز در مسیرهای دسترسی قرار داد، شما می توانید از تمام مناطق دیگر شهر از جمله کوهسنگی، قاسم آباد، وکیل آباد، نوغان و غیره به این مرکز مراجعه کنید.

مشتریان گرامی ساکن مشهد، می توانند به راحتی با ثبت درخواست سفیر، از خدمات تعمیر و پذیرش در محل پرینتر بهره ببرند. بنابراین اگر وقت کافی یا توانایی جا به جایی پرینتر را ندارید، به هیچ عنوان مشکلی وجود ندارد.

سرویس در محل پرینتر اچ پی

سرویس در محل اچ پی کاربران را از مراجعه به نمایندگی بی نیاز می کند. با این سرویس تعمیرکار به محل مورد نظر شما می آید و تمام عیوب دستگاهتان را برطرف می کند. در ضمن استفاده از این خدمت کمک میکند تا دستگاه بدون نیاز به جا به جایی تعمیر شود و  شما بر تمامی مراحل مختلف تعمیرات نظارت داشته باشید. 

با استفاده از این سرویس دیگر نگران تامین قطعات مورد نیاز دستگاه و ابزارآلات نباشید زیرا تکنسین های ما تمام وسایل مورد نیاز تعمیرات را به همراه خود دارند. سرویس در محل اچ پی تنها برای پرینتر نمی باشد بلکه تمام محصولات شرکت اچ پی را شامل می شود. سرویس در محل پرینتر خدمتی جهت رفاه حال کاربران گرامی می باشد.

نمایندگی پرینتر اچ پی

سرویس های نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی برای رفاه حال کاربران سرویس های متعددی ارائه می کند. سرویس های عرضه شده در نمایندگی پرینتر اچ پی شامل تعمیر انواع پرینتر های تولید شده در این شرکت، تعویض قطعات مورد نیاز پرینتر اچ پی، شارژ کارتریج پرینتر hp و تعمیر انواع آسیب دیدگی های این پرینتر می باشد. متخصصان حاضر در این نمایندگی می توانند تمام اشکالات رایج برای پرینتر ها را برطرف کنند.

 فیوزینگ پرینتر اچ پی

فیوزینگ، قطعه ای در پرینتر است که برگه پیش از خروج از دستگاه از زیر آن عبور می کند. در واقع این قطعه حرارت لازم برای حک شدن تونر روی کاغذ را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های مثبت این قطعه، قابل تعویض بودن آن است. لذا دست تعمیرکاران برای رفع مشکلات آن کاملا باز است. جالب است بدانید که فیوزینگ در گذشته شامل یک لامپ گرم کننده درون هات رولر و پرس رولر بوده است.

این در حالی است که فیوزینگ پرینتر های امروزی، دارای یک المنت گرم کننده و یک فیوزر فیلم می باشد. این تغییرات در نهایت منجر به افزایش بهره وری دستگاه شده است. بروز مشکل در فیوزینگ چاپگر، می تواند مستقیما کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار دهد؛ لذا تعمیرات این قطعه باید در اسرع وقت توسط تعمیرکاران مجرب و دارای تخصص انجام گردد. برای تعمیر فیوزینگ پرینتر اچ پی، می توانید روی تخصص و مهارت بالای تکسین های نمایندگی این کمپانی حساب کنید.

 مین برد پرینتر hp

برای تشریح چگونگی عملکرد مین برد پرینتر اچ پی، باید گفت که پردازش تمامی عملیات انجام شده توسط چاپگر بر عهده مین برد یا برد اصلی می باشد. در واقع پس از ورود اطلاعات به چاپگر، مین برد تصمیم می گیرد خروجی این اطلاعات به چه شکلی باشد. همچنین در شرایطی که چند کاربر نیاز به استفاده از یک پرینتر داشته باشند، برد اصلی یا همان مین برد، درخواست هر یک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند.

بنابراین عملکرد مین برد در پرینتر بسیار مهم بوده و در صورت خرابی این قطعه، نحوه کار چاپگر به طور کلی مختل می گردد. عواملی همچون نوسانات جریان برق، مشکلات درگاه های ورودی و خروجی دستگاه و نوسانات ولتاژی، می توانند روی عملکرد مین برد پرینتر hp تاثیرات منفی بگذارند. در واقع قطعات داخلی برد به این موارد واکنش نشان داده و در نهایت موجب سوختن برد اصلی می شوند. تعمیر مین برد پرینتر اچ پی در نمایندگی این شرکت و به تخصصی ترین شکل انجام می گردد.

 کاغذکش چاپگر اچ پی

کاغذ کش نیز یکی دیگر از قطعات کاربردی و مهم چاپگر است که از دو بخش درونی و بیرونی تشکیل شده است. کاغذ کش بیرونی، وظیفه انتقال کاغذ به خارج از پرینتر را بر عهده دارد و کاغذ کش درونی، کاغذ را به داخل این دستگاه هدایت می کند. این قطعه که با نام پیکاپ هم در بین تعمیرکاران شناخته شده است، در دو نوع دستی و کاستی تولید شده و نقش اساسی در کار دستگاه دارد؛ بدین ترتیب، خرابی آن می تواند منجر به گیر کردن کاغذ در پرینتر و یا وارد نشدن برگه به آن شود.

به طور کلی مشکلات این قطعه به گونه ای است که یا کاغذ کش به طور کلی از کار می افتد و برگه وارد دستگاه نمی شود و یا کاغذ در دستگاه گیر کرده و وارد پرینتر نمی شود. تعمیر قطعه ی مورد بحث در هر دو حالت، باید با مهارت و البته دقت بالایی انجام شود تا کاغذ کش پرینتر یا بخش های مختلف آن دچار شکستگی نشوند.

درام پرینتر اچ پی

درام یا یونیت درام، یکی از قطعات پرینتر است که با همکاری کارتریج، فرایند چاپ در این دستگاه را انجام می دهد. در واقع این درام است که بار الکتریکی لازم برای چاپ را به تونر می دهد. لذا بروز مشکل در این قطعه، می تواند منشأ بروز مشکلات و اختلالات متعددی در فرایند چاپ دستگاه باشد. نکته ای که در مورد درام وجود دارد این است که عمر این قطعه در مقایسه با کارتریج بیشتر بوده و حدودا در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به تعویض دارد.

در مورد نحوه کار این قطعه می توان گفت که این قطعه تونرهای مرتب شده برای چاپ را به کاغذ منتقل کرده و به این ترتیب باعث می شود که تونر با فشار و حرارت روی کاغذ ذوب شود. تعمیر درام پرینتر اچ پی یکی از تخصصی ترین خدماتی است که نمایندگی hp مرکز سخت افزار ایران به کاربران ارائه می دهد. این فرایند توسط متخصصین مجرب تعمیرات ماشین های اداری انجام شده و پیشرفته ترین ابزار روز دنیا در مراحل آن مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی فروش پرینتر اچ پی

نمایندگی اچ پی در بخش فروش، تمام دستگاه های تولید شده در این کمپانی را به فروش می رساند.  ویژگی این نمایندگی به کارگیری نیروهای متخصص و کارآمد می باشد. محصولات این نمایندگی شامل پرینتر، لپ تاپ، پلاتر، کارتریج، اسکنر، سرور، کاغذ خرد کن، پول شمار و تست اسکناس می باشد.

برای خرید این محصولات می توانید به نمایندگی رسمی اچ پی مراجعه کنید. بهره مندی این نمایندگی از مشاوران مجرب سبب شده تا خریداران با اطمینان کامل از این مجموعه خرید کنند. این مشاوران تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهند. فروش در نمایندگی اچ پی توسط برترین مشاوران انجام می شود.

چرا نمایندگی پرینتر اچ پی

چرا نمایندگی پرینتر اچ پی 

نمایندگی پرینتر اچ پی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش پرینتر اچ پی فعالیت می‌کند. این نمایندگی‌ به عنوان پلی بین مشتریان و شرکت سازنده، خدمات فنی و تعمیر قطعات یدکی را انجام می دهد. همچنین امکان آموزش‌های فنی برای کاربران و مشتریان وجود دارد و این مرکز به تسریع فروش پرینتر های اچ پی در بازار کمک می کند. همچنین نمایندگی پرینتر اچ پی در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن به نیازها و خواسته‌های مشتریان پاسخ دهد و رضایت آن‌ها را تامین نماید.

پذیرش در محل رایگان نمایندگی اچ پی
پذیرش در محل رایگان
مجوز رسمی تعمیرات نمایندگی اچ پی
مجوز رسمی تعمیرات
گارانتی خدمات نمایندگی اچ پی
گارانتی خدمات
سرعت در تعمیرات نمایندگی اچ پی
سرعت در تعمیرات

 فروش انواع مدل‌های پرینتر اچ پی

پرینترهای اچ پی از نظر ظاهری و نوع کاربری در انواع متعددی تولید و روانه بازار شده‌اند. در ادامه شما را با انواع مدل‌های پرینتر اچ پی، کارایی و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

پرینترهای اچ پی سری ENVY

اگر به دنبال پرینتری برای استفاده خانگی هستید که کیفیت چاپ تصویر در آن بالا باشد و کم‌هزینه هم باشد ما به شما پرینترهای اچ پی سری ENVY را معرفی می‌کنیم. جوهری که برای کارتریج مشکی در این سری از پرینترهای اچ پی در نظر گرفته شده است از نوع جوهرهای پیگمنت است که رنگدانه‌های آن از دوام و کنتراست بالایی برخوردارند. به همین دلیل است که کیفیت چاپ تصاویر در پرینترهای سری ENVY اچ پی بالاست. در کارتریج‌های رنگی این سری از پرینترهای اچ پی نیز از نمونه رنگ سری Dye-Based استفاده شده است که درخشندگی بالایی دارند.

در پرینترهای اچ پی سری ENVY علاوه‌بر اینکه از مخزنی برای قرار دادن تعداد مناسبی کاغذ استفاده شده است، این امکان به کاربر داده شده است که بتواند تصاویر را به صورت لب به لب بر روی کاغذ چاپ کند به گونه‌ای که تصویر کل کاغذ را دربر بگیرد. همچنین در این سری از پرینترهای اچ پی امکان چاپ تصاویر به صورت دو طرفه نیز وجود دارد.

نمایندگی پرینتر hp

 پرینترهای اچ پی سری OFFICEJET و OFFICEJET PRO

پرینترهای سری OFFICEJET اچ پی به دلیل سرعت بالایی که در چاپ تصاویر و اسناد دارند از طرفداران زیادی برخوردارند. این سری از پرینترهای اچ پی علاوه‌بر داشتن سرعت بالا، هزینه کاربر را برای پرینت کردن اسناد به صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهند. چراکه هزینه‌ای که برای هر یک از صفحات در این سری از پرینترهای اچ پی پرداخت می‌شود حدود 50 درصد نسبت به سایر پرینترهای اچ پی کمتر است. با توجه به سرعت بالایی که پرینترهای OFFICEJET اچ پی دارند، می‌توان گفت بهترین گزینه برای ادارات و دفاتری هستند که حجم چاپ بالایی دارند و سرعت برای آن‌ها اهمیت دارد. شما می‌توانید خدمات فروش و تعمیرات این سری از پرینترهای اچ پی را از نمایندگی پرینتر اچ پی دریافت کنید.

در مقابل پرینترهای سری OFFICEJET PRO در کنار برخوردار بودن از سرعت چاپ بسیار بالا از قابلیت چاپ اسناد و تصاویر به صورت دوطرفه برخوردار می‌باشند. بنابراین کاربرانی که پرینترهای سری OFFICEJET PRO اچ پی را خریداری می‌کنند می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند. به گونه‌ای که هم با سرعت بالایی که این سری از پرینترهای اچ پی دارند می‌توانند در زمان خود صرفه‌جویی کنند و هم اینکه با استفاده از قابلیت چاپ دو طرفه این نوع پرینترهای اچ پی در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنند.

پرینترهای اچ پی سری DESKJET

یکی دیگر از بهترین نمونه‌های پرینترهای اچ پی برای مصارف خانگی، پرینترهای اچ پی سری DESKJET هستند که ارزان‌قیمت می‌باشند. البته می‌توان گفت که این نوع از پرینترهای اچ پی از این نظر خوب هستند که قیمت پایینی دارند چراکه نمی‌توان از آن‌ها انتظار زیادی از نظر راندمان کاری داشت. جدا از هزینه پایینی که پرینترهای سری DESKJET اچ پی دارند، خیلی هم جمع و جور هستند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

هد این سری از پرینترهای اچ پی بر روی کارتریج آن‌ها قرار گرفته است با این وجود با هر بار تعویض کارتریج، هد آن نیز باید تعویض شود. با توجه به یک بار مصرف بودن کارتریج‌های این سری از پرینترهای اچ پی نمی‌توان نسبت به شارژ کارتریج آن‌ها اقدام کرد. یکی دیگر از انواع مدل‌های پرینتر اچ پی که می‎‌توانید خدمات فروش و تعمیرات آن را از نمایندگی پرینتر اچ پی دریافت کنید، پرینترهای DESKJET اچ پی هستند.

نمایندگی پرینتر hp

 پرینترهای اچ پی سری LASERJET و LASERJET PRO

پرینترهای سری LASERJET اچ پی نسبت به پرینترهای جوهرافشان اچ پی، گزینه بهتری برای اداره‌جات و دفاتر هستند چراکه هزینه کارتریج آن‌ها نسبت به پرینترهای جوهرافشان اچ پی خیلی کمتر است. با این وجود کاربران با این سری از پرینترهای اچ پی می‌توانند تعداد صفحات بالاتری را با هزینه بسیار پایین‌تر پرینت بگیرند. علاوه‌بر این امکان شارژ کارتریج آن‌ها نیز وجود دارد. پرینترهای سری LASERJET بهترین گزینه برای چاپ تصاویر پرتره یا چاپ کاتالوگ هستند.

در مقابل پرینترهای سری LASERJET PRO دارای ابعاد کوچکتر و راندمان کاری بالاتر نسبت به پرینترهای سری LASERJET اچ پی هستند. اگر به دنبال پرینتری قدرتمند با ابعاد کوچک هستید، بهترین گزینه برای شما پرینترهای سری LASERJET PRO اچ پی هستند. جالب است بدانید که این سری از پرینترهای اچ پی دارای قابلیت ارتباط مستقیم با موبایل هم می‌باشند. علاوه‌بر این دارای سیستم ضد هک هستند و در کنار برخودار بودن از سرعت بالا از امنیت فوق‌العاده‌ای نیز برخوردارند.

تعمیرات اچ پی

تعمیرات اچ پی در این نمایندگی تنها توسط برترین متخصصان انجام می شود.  بهره مندی از امکانات و تجهیزات به روز مراحل تعمیرات را در این مرکز بهبود بخشیده است. تعمیرات در این مرکز تنها توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه انجام می شود.

قطعات مورد استفاده که به هنگام تعویض با قطعه ی قبلی جایگزین می شوند دارای گارانتی می باشند. لازم است بدانید دستگاه پس از تعمیر برای شما تست شده و در صورت عملکرد درست به شما تحویل داده می شود.

تاریخچه نمایندگی پرینتر اچ پی

تاریخچه پرینترهای اچ پی به سال 1984 بازمی‌گردد، زمانی که این شرکت مدل LaserJet را عرضه کرد. پرینتر LaserJet، یک پرینتر لیزری سریع و با کیفیت بود که قابلیت چاپ متن و تصاویر با کیفیت بالا را داشت. این پرینتر بسیار موفق بود و تبدیل به یکی از محصولات پرفروش شرکت اچ پی شد.

 از آن زمان به بعد، اچ پی به طور مداوم محصولات پرینتری خود را توسعه داده و نسل‌های مختلفی از پرینترهای لیزری، جوهرافشان و چندکاره را عرضه کرده است. با تلاش برای بهبود عملکرد و کیفیت چاپ، اچ پی توانسته است در عرصه‌ی فناوری چاپ پیشرو باشد و محصولاتی را به بازار عرضه کند که نیازهای کاربران را برآورده می‌کنند. 

همچنین، با گذشت زمان، اچ پی محصولاتی را با امکانات پیشرفته‌تر با امکان اتصال به شبکه، چاپ بی‌سیم و قابلیت‌های هوشمندتر عرضه کرده است. امروزه، پرینترهای اچ پی به عنوان یکی از انتخاب‌های محبوب کاربران در سراسر جهان شناخته می‌شوند و ادامه دادن این نوآوری و توسعه‌ی محصولات اچ پی اهمیت زیادی دارد.   

تاریخچه نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی اچ پی

اچ پی در تهران قادر است تمام محصولات این کمپانی را تعمیر کند. این امر تنها با بهره مندی از متخصصان و کارشناسان نمونه در کشور امکان پذیر شد. استفاده از ابزارآلات مدرن نیز روند تعمیر را در این مرکز سرعت بخشیده است.

نمایندگی تعمیر اچ پی برای ارائه ی بهترین کیفیت به  مشتریان برترین متخصصان را گرد هم آورده است تا همواره خدمت گزار کاربران باشد. تمام خدمات ارائه شده در این واحد برای شما تضمین می شود. تعمیر انواع پرینترهای اچ پی که شامل جوهرافشان و لیزری می باشد در این مرکز صورت می گیرد.

نمایندگی اچ پی

اچ پی در تهران قادر است تمام محصولات این کمپانی را تعمیر کند. این امر تنها با بهره مندی از متخصصان و کارشناسان نمونه در کشور امکان پذیر شد. استفاده از ابزارآلات مدرن نیز روند تعمیر را در این مرکز سرعت بخشیده است.

نمایندگی تعمیر اچ پی برای ارائه ی بهترین کیفیت به  مشتریان برترین متخصصان را گرد هم آورده است تا همواره خدمت گزار کاربران باشد. تمام خدمات ارائه شده در این واحد برای شما تضمین می شود. تعمیر انواع پرینترهای اچ پی که شامل جوهرافشان و لیزری می باشد در این مرکز صورت می گیرد.

5/5 (4 امتیاز)
اشتراک گذاری

6 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • خسته نباشید، یه سوال داشتم. کاتریج پرینتر کانن 3010 قابل شارژه یا باید تعویض شود؟

    پاسخ
    • درود بر شما دوست عزیز
      کارتریج پرینتر شما قابل شارژ می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های اعلام شده در سایت با کارشناسان ما در مرکز نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی در ارتباط باشید.

      پاسخ
  • سلام. هزینه خدمات در محل چقدره؟ ما سه تا پرینتر داریم برای سرویس.

    پاسخ
    • درود بر شما دوست عزیز
      لطفا جهت اطلاع از هزینه ها و نحوه دریافت خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی تماس حاصل نمایید.

      پاسخ
  • سلام شما نمایندگی پرینتر اچ پی تون تو تمام نقاط ایران هست ما شهرد کرد زندگی میکنیم

    پاسخ
    • درود بر شما کاربر عزیز
      شما می توانید دستگاه پرینتر خود را از طریق پست به نمایندگی تهران ارسال نمایید. و پس از تعمیر و عیب یابی دستگاه برای شما ارسال خواهد شد. جهت کسب ازلاعات بیشتر با مشاوران ما در نمایندگی پرینتر اچ پی در ارتباط باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید