جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بهترین هاردهای 2018

بهترین هاردهای 2018 محصولاتی هستند که از نظر کیفیت و ساختار، از سایر تولیدات این حوزه بهتر می باشند. شرکت های مختلفی این محصولات را در ظرفیت های گوناگون تولید کرده اند.

هارد قطعه ای است بسیار پر اهمیت که در دو نوع اکسترنال و اینترنال تولید و عرضه شده است. این قطعه محل ذخیره اطلاعات است و بر اساس ظرفیتی که برای آن در نظر گرفته شده است، حجم مشخصی از اطلاعات صوتی، تصویری و … در آن ذخیره می شود. نمونه های اینترنال در دستگاه هایی همچون کامپیوتر و لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرند و هارد های اکسترنال، به صورت پرتابل استفاده می شوند.

اچ پی و بسیاری شرکت های دیگر، تولید و عرضه انواع مدل های هارد با ظرفیت های مختلف را در فهرست فعالیت های خود قرار داده و انواع این محصول را به بازارهای جهانی عرضه می نمایند. در ادامه این مقاله، شما کاربران عزیز را با چند نمونه از بهترین هاردهای 2018 و مشخصات فنی آنها آشنا می کنیم؛ با ما همراه باشید.

بهترین هاردهای 2018

نمایندگی رسمی اچ پی خدمات بازیابی اطلاعات هارد رو به کاربران ارائه میده… تکنسین ها از قدرتمندترین ابزار و تجهیزات بازیابی اطلاعات استفاده می کنن! برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیر! 

بهترین هارد های اکسترنال 2018

هارد اکسترنال My Passport وسترن

وسترن با تولید و عرضه هاردهای با کیفیت در طول سالهای اخیر، خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول معرفی کرده است. هارد اکسترنال My Passport  این شرکت، وزن نسبتا کمی دارد و جابجایی آن راحت است. کاربر می تواند این هارد را رمزگذاری کرده و دسترسی به اطلاعاتش را محدود نماید.

همچنین می توان از طریق نرم افزار اختصاصی وسترن دیجیتال، اقدام به پشتیبان گیری از اطلاعات مهم این هارد نمود. این محصول در چند رنگ مختلف تولید شده و از ظرفیت های مختلفی نیز برخوردار است. تنها مشکل هارد مورد بحث، مقاومت پایین آن در برابر ضربه، آب و شوک می باشد.

قدرتمندترین هاردهای 2018

هارد اکسترنال HD710 Pro ای دیتا

هارد اکسترنال HD710 Pro ای دیتا نیز یکی دیگر از بهترین هاردهای 2018 است که به قابلیت های بسیار خوب و کاربردی مجهز شده است. این محصول به دلیل استفاده از سه لایه روکش سیلیکونی در بدنه، نسبت به ضربات و افتادن از ارتفاع مقاوم می باشد.

همچنین طراحی خاص آن، مانع از نفوذ آب و گرد و خاک به درون هارد می شود. این هارد به یک سنسور ش.ک مجهز شده که در هنگام وجود شوک های الکتریکی و یا لرزش های شدید که باعث آسیب دیدن هارد دیسک می شود، فعال می گردد.

قابل حمل بودن، مقاومت در برابر ضربات و افتادن از ارتفاع، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، مقاومت در برابر شوک و قابلیت پشتیبان گیری و رمز گذاری بر روی اطلاعات از جمله مزایای این محصول می باشد.

همچنین اگر به هر دلیلی اطلاعات هاردتان پاک شود اصلا نگران نشوید و در اولین فرصت با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل نمایید. تکنسین ما در واحد تعمیرات هارد اچ پی در صورت امکان اقدام به بازیابی اطلاعات هارد شما می نمایند. 

هارد اکسترنال Digital My Book وسترن

وسترن در لیست بهترین هاردهای 2018 دارای دو محصول است. Digital My Book عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکت است که ظرفیت بالایی داشته و می توان برای ذخیره کردن اطلاعات پر حجم از آن استفاده کرد.

مشکل این هارد این است که ابعاد بزرگی دارد و از آداپتور به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند؛ به همین دلیل نمی توان آن را به راحتی جابجا کرد. با استفاده از نرم افزار اختصاصی هارد اکسترنال می توانید اقدام به پشتیبان گیری از اطلاعات کامپیوتر خود بر روی این هارد و همچنین رمز گذاری بر روی اطلاعات خود نمایید.

قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات، تولید در ظرفیت های متنوع و رمز گذاری بر روی اطلاعات را می توان اصلی ترین مزایای این محصول به شمار آورد.

هارد اکسترنال Silicon Power A80

سیلیکون پاور نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح هارد و تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات، نقش عمده ای در فهرست بهترین هاردهای 2018 دارد. پاور آرمور A80  عنوان محصول جدید این شرکت است که بارز ترین ویژگی آن، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

این محصول دارای لایه ای از جنس فلز و پلاستیک است که می باشد که مقاومت آن را نسبت به ضربات و افتادن از ارتفاع دو چندان کرده است.تحمل فشار تا وزن 300 کیلوگرم، یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هارد به شمار می رود.

برخورداری از ویژگی هایی همچون: رمز گذاری، قابل حمل بودن، مقاومت در برابر ضربات و افتادن از ارتفاع، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و تحمل فشار تا 300 کیلوگرم، این هارد را در لیست بهترین های 2018 قرار داده است.

هارد اکسترنال  Expansion سیگیت

به عنوان یکی دیگر از بهترین هاردهای 2018 ، باید به هارد اکسترنال Expansion سیگیت اشاره کرد. طراحی زیبای این محصول موجب جلب توجه کاربران شده است. از مزایای این هارد دیسک می توان به قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات کامپیوتر بر روی هارد اکسترنال اشاره کرد.

همچنین ابعاد و وزن کم این محصول باعث شده است تا امکان جابجایی آن برای کاربران راحت تر شده به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

وقتی انواع هارد اچ پی 👉 رو بشناسین می تونین با توجه به نوع نیازتون یکی رو یا حتی چند نمونه رو انتخاب کنین پس یه سر به اینجا بزن 

بهترین هارد اکسترنال

نمایندگی مجاز اچ پی

نمایندگی مجاز اچ پی، تنها مرکز مجاز و معتبر برای ارائه خدمات مربوط به محصولات این شرکت می باشد. این مرکز با هدف ارائه سرویس های متنوعی در زمینه ی فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش کلیه تولیدات کمپانی hp راه اندازی شده است.

بخش های مختلف این نمایندگی، ضمن بهره گیری از تجربه و تخصص کارکنان زبده و مجرب خود، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران محترم ارائه می دهند. لازم به ذکر است که این مرکز ضمن اخذ کلیه مجوزهای قانونی، خدمات متمایزی را نسبت به سایر مراکز به کاربران ارائه می دهد.

پارت بندی دقیق و اصولی بخش تعمیرات اچ پی یکی از مهم ترین ویژگی های این نمایندگی به شمار می رود. به این ترتیب، ترمیم هریک از انواع لپ تاپ، ماشین های اداری، موبایل و تبلت، هارد و … اچ پی در پارتی مجزا و به صورت تخصصی انجام می شود. نمایندگی مجاز اچ پی به واسطه فعالیت های قانونی و رسمی خود، در بین کاربران شهره شده است.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری