جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پرینتر اچ پی انوی 6000 معرفی شد

پرینتر اچ پی ان وی 6000 با هدف ترویج آموزش و کار از راه دور برای خانواده‌ها در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، معرفی شد.

کمپانی اچ پی از جدیدترین سری پرینتر خود، پرینتر اچ پی انوی 6000 یک دستگاه زیبا است و برای خانواده‌های امروزی طراحی شده است که زندگی شلوغی را با کار، مدرسه و وجه‌های مختلف زندگی برای خود ساخته‌اند.

خانواده‌ها در وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا نه تنها کارهای خود را در خانه انجام می‌دهند، بلکه به دنبال بهترین راه‌ها برای سرگرم کردن کودکان خود با یادگیری در طول تابستان هستند و اچ پی می‌خواهد تجربه چاپ بی‌دردسر را در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

پرینتر اچ پی انوی 6000

پرینتر اچ پی انوی 6000

پرینتر اچ پی انوی 6000 که به تازگی معرفی شده، برای کسانی که با کار و یادگیری از راه دور سازگار هستند طراحی شده و راه حل‌های ساده‌ای را با یک صفحه کنترل هوشمند ارائه می‌کند تا در صورت لزوم بتوانید آن را به صورت بصری کنترل کنید.

 همراه با این پرینتر بیش از 50 ساعت محتوای قابل پرینت و آموزش علمی، فناوری و مهندسی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محتوای آموزش از راه دور در قالب پلتفرمی به نام HP Print, Play & Learn میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات پرینتر اچ پی ( بالاترین کیفیت خدمات را با ما تجربه کن)

قابلیت های پرینتر اچ پی انوی 6000

طراحی پرینتر HP Envy 6000‌ بسیار زیبا و هوشمندانه است. آن با 20 درصد پلاستیک بازیافت شده بیشتر نسبت به سایر پرینترها طراحی شده است و ظاهر زیبایی برای قرارگیری روی میز تحریر شما دارد. رابط کاربری هوشمندانه‌ی پرینتر اچ پی انوی 6000 تعامل بصری کاملی را با دستگاه ارائه می‌کند. 

البته دکمه‌های روی بدنه نیز در صورت لزوم در دسترس شما خواهند بود. این پرینتر با بهره‌گیری از وای فای دو باند، خانواده‌ها را همیشه به اینترنت متصل نگه می‌دارد و از وقفه در اتصال جلوگیری می‌کند. راه اندازی  این دستگاه در خانه بسیار آسوده است.

 همچنین عملیات چاپ، اسکن، کپی و حتی فکس نیز از طریق گوشی‌های موبایل کاربران کار آسوده‌ای است. هر زمانی که کارتریج‌ها به تعویض احتیاج داشته باشند، آن‌ها به صورت خودکار شما را مطلع خواهند کرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت خدمات از طریق شماره های اعلام شده در سایت با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی در ارتباط باشید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری