جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پرینتر اچ پی LaserJet 1018

 نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet 1018 این پرینتر رو همراه با تسهیلات ویژه و تخصصی در بحث فروش و تعمیرات پرینتر ساپورت و پشتیبانی میکنه. این نمایندگی یک مرکز جامع و تخصصی است که در زمینه چاپگر های اچ پی بهترین سرویس های موجود رو ارائه میده.

فقط برای یادآوری میگیم که این پرینتر با داشتن سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و ارتباط  با کابل USB , پارالل یکی از پرینتر های محبوبه که به دلیل کوچک بودن ابعاد روی میز کارتان فضای بسیار کمی رو اشغال میکنه. 

این دستگاه بهترین انتخاب برای کاربری خانگی و اداره جات با حجم کاری سبک است.پرینتر hp 1018 یکی از کوچکترین پرینتر های لیزری تولید شده است که طراحی بسیار زیبا و سبکی داره. در نمایندگی اچ پی در تهران می تونین این دستگاه رو همراه با خدمات پس از فروش تکمیلی خریداری کنین.

نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet 1018

آموزش دانلود درایور پرینتر اچ پی LaserJet 1018

برای راه اندازی و استفاده از همه امکانات پرینتر 1018 اچ پی شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارین. این افزار ها باید به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مورد استفاده قرار بگیرن.  برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه  “لینک دانلود” کلیک کنین. لطفا برای دانلود درایور ها از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده کنین و برای اکسترکت کردن (extract) فایل ها هم از آخرین ورژن Winrar استفاده کنین.

پس از اتمام فرایند دانلود، فایل فشرده رو از حالت فشرده خارج کنین. نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet 1018 برای سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی لینک دانلود جداگانه ای رو در نظر گرفته. پس از نصب به کنترل پنل برین و از گوشه بالا و سمت راست صفحه از بخش view by گزینه Larg icons رو انتخاب و حالا از بین گزینه های نمایش داده شده، گزینه Devices and Printers رو انتخاب کنین.

دانلود درایور پرینتر اچ پی LaserJet 101801

 

در پنجره باز شده از بالای صفحه گزینه Add a printer رو انتخاب و مراحل نصب پرینتر رو پیش بگیرین.

 آموزش نصب درایور پرینتر اچ پی LaserJet 1018 بصورت دستی

توجه کنین که این آموزش برای نصب درایور هایی کاربرد داره که یا فایل اجرایی ( فایل نصب درایور ) ندارن و یا در صورت اجرای فایل نصب درایور با مشکل روبرو شدن. نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet 1018 برای سهولت کار شما این آموزش رو هم در اختیارتون گذاشته.

برای این کار ابتدا وارد منوی استارت بشین و سپس روی My Computer ( در ویندوز 7 عبارت Computer) کلیک راست کنین و گزینه Manage رو انتخاب کنین و در پنجره باز شده روی Device Manager کلیک کنین.

آموزش نصب درایور پرینتر اچ پی LaserJet 1018 بصورت

در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update کلیک کنین و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer  کلیک کنین. 

نحوه نصب درایور پرینتر اچ پی LaserJet 1018

حالا در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنین و جایی رو که درایور در اون قرار داره، انتخاب کنین و روی گزینه Ok کلیک کنین و سپس روی گزینه next کلیک کنین تا درایور نصب بشه.

خرید کارتریج پرینتر اچ پی LaserJet 1018

میتونین به کمک نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet 1018 کارتریج مناسب این پرینتر رو تهیه کنین. مواد مصرفی این پرینتر یک کارتریج مشکی به شماره 12A است. ظرفیت این کارتریج حدود ۲۰۰۰ برگ است که تعداد دقیق اون به نوع پرینتی که از دستگاه گرفته میشه، بستگی داره.

 پس اگه پرینت ما فقط حاوی اطلاعات text باشه، تعداد پرینت بیشتری میشه با این کارتریج گرفت، ولی اگه تصویر خروجی ما photo باشه، کارتریج پرینت کمتری میگیره.

توجه داشته باشین که اگه از کارتریج اورجینال استفاده میکنین همیشه میتونین به بهترین خروجی تصویر اعتماد کنین. به علاوه قطعا پرینتر شما مدت زمان بیشتری بدون مشکل کار خواهد کرد، چون قطعات و مواد بکار رفته در کارتریج های تقلبی بدون شک به پرینتر شما آسیب جدی میرسونن. 

ظرفیت نسخه اورجینال کارتریج مشکی به شماره 12A  دقیقا ۲۰۰۰ برگ است، اما ظرفیت نسخه های فیک و شارژ شده اون حدودا ۲۰۰۰ برگ با اختلاف اندک با رقم اصلی ظرفیت اونه. مثلا ممکنه ۱۹۵۰ یا ۱۹۰۰ برگ پرینت بگیره.

با خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی آشنا بشین

نمایندگی تعمیر تخصصی پرینتر اچ پی با همکاری مرکز سخت افزار ایران در زمنیه فروش، پس از فروش و تعمیرات پرینتر اچ پی به صورت تخصصی و مستقل و مجزا فعالیت داره. این نمایندگی تمام خدمات و تسهیلات خودش رو همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی ارائه میده.

همه کاربران تهرانی و شهرستانی میتونن از خدمات نمایندگی اچ پی استفاده کنن. باید تماس بگیرین و نحوه استفاده از پکیج های حمایتی رو جویا بشین.

4/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری