جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ G5 Zbook Studio x360 اچ پی

لپ تاپ  Zbook Studio x360 G5  اچ پی، در حقیقت سورپرایزی برای عاشقان نوآوری و قدرت است. این محصول تازه متولد شده اچ پی پنجمین نسل سری Zbook است که انتخاب ویژه ای برای افراد حرفه‌ای خواهد بود.

لپ تاپ G5 Zbook x360 اچ پی

لپ تاپ Zbook Studio x360 G5   اچ پی چگونه دستگاهی است؟

لپ تاپ G5   Zbook Studio x360 اچ پی قوی‌ترین لپ‌تاپ کانورتیبل حال حاضر است. این لپ تاپ هیبریدی قابلیت استفاده در دو مدل لپ‌تاپ و تبلت را دارد. از ویژگی های دوست داشتنی این لپ تاپ خوابیدن کیبورد در جهات مختلف است.

این محصول همان طور که از نامش پیداست به لولای ۳۶۰ درجه اچ پی مجهز شده که امکان تغییر وضعیت دستگاه از حالت لپ تاپ به تبلت، خیمه ای و دیگر وضعیت ها را فراهم می کند. به همین جهت است که عدد۳۶۰ در عنوان این لپ تاپ درج شده، این عدد به  قابلیت چرخش دستگاه اشاره دارد.

با معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی بهت کمک می کنم بهترین انتخاب رو داشته باشی! پس با من همراه باش.

مشخصات ظاهری لپ تاپ G5 Zbook Studio x360 اچ پی

لپ تاپ  G5   Zbook Studio x360اچ پی ابعادی برابر با ۳۶۵ در ۲۵۴ در ۲۰.۴ میلی متر دارد و وزنش از ۲.۲۶ کیلوگرم تجاوز نمی کند. به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی K4  DreamColor با پوشش محافظ ضد بازتاب و کنتراست ۱۲۰۰:۱ مجهز شده که توسط گوریلا گلس ۴ شرکت کورنینگ محافظت می شود.

این دستگاه که برای رفع نیازهای رایانشی افراد حرفه ای و خلاق طراحی شده به قلم ویژه با حساسیت فشار بسیار بالا مجهز است. قلم Wacom AES با سطح حساسیت فشار ۴۰۹۶ برای اهالی هنر بسیار پر کاربرد خواهد بود. لپ تا  Zbook Studio x360 G5  اچ پی محصولی دوگانه است، به گونه ای که کاربر می‌تواند این محصول قدرتمند را در حالت استراحت هم به راحتی در دست بگیرد و کارهای سنگین خود را با آن انجام دهد.

مشخصات فنی لپ تاپ G5    Zbook Studio x360 اچ پی

لپ تاپ G5  Zbook Studio x360 اچ پی طراحی متفاوتی دارد. علاقمندان می توانند این دستگاه را همراه با نسل هشتم از پردازنده های شش هسته ای زئون با کارت گرافیکی یکپارچه UHD P630 اینتل خریداری نمایند. به دلیل تجهیز این دستگاه به نسل هشتم پردازنده های زئون اینتل، می تواند تا چهار ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در خود جای داده است.

لپ تاپ G5   Zbook Studio x360اچ پی برای آن دسته از کاربرانی که به این میزان توان نیاز ندارند هم امکان انتخاب پردازنده های Core i5 و i7 فراهم است.

قدرت پردازشی بالای این لپ تاپ با ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و تا چهار ترابایت حافظه SSD شگفت انگیز است؛ در صورت تمایل کاربر لپ تا  G5   Zbook Studio x360 اچ پی از یک کارت گرافیک اختصاصی Quadro P1000 نیز می تواند پشتیبانی کند.

باتری لپ تاپ G5    Zbook Studio x360 اچ پی

کاربران لپ تاپ G5    Zbook Studio x360اچ پی می توانند با هر بار شارژ تا ۱۶ ساعت از آن استفاده کنند. به لطف پشتیبانی این دستگاه از استاندارد شارژ سریع، کاربران قادر خواهند بود باتری آن را تنها ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کنند.

ویژگی های انحصاری لپ تاپ  Zbook Studio x360 G5  اچ پی

لپ تاپ G5    Zbook Studio x360 اچ پی از صد درصد گاموت رنگ ادوبی پشتیبانی می کند و به یک سنسور نور محیط مجهز است که به صورت خودکار و بسته به شرایط نوری محیط صفحه نمایش را روشن یا تاریک می کند.

امکانات ارتباطی این لپ تاپ نیز در پورت های تاندربولت ۳، USB 3.0، HDMI و همچنین کارت reader SD، بلوتوث ۵.۰ و وای فای ۸۰۲٫۱۱ac خلاصه می شود.

امکانات دوربین لپ تاپ G5    Zbook Studio x360 اچ پی

یک وبکم ۷۲۰p با دوربین مادون قرمز برای احراز هویت از طریق تشخیص چهره روی بدنه این لپ تاپ  Zbook Studio x360 G5 اچ پی به چشم می خورد.

علاوه بر اینها چهار اسپیکر با آمپلی فایر اختصاصی تیون شده توسط Bang & Olufsen از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای محصول تازه اچ پی هستند.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی، به طور اختصاصی و در واحدی جداگانه به کاربران خود خدمات می دهد. این مرکز مجهز است به برترین دستگاه های روز دنیا در زمینه تعمیرات و عیب یابی. به همین جهت است که به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن می تواند دستگاه های شما را عیب یابی و بازسازی نماید.

شما کاربر گرامی می توانید از هر جهت از بابت کیفیت خدمات رسانی این مرکز مطمئن باشید، زیرا این مرکز هرگز کیفیت خدمات دهی خود را فدای کمیت نخواهد کرد و همواره رضایت کاربر را در صدر فعالیت های خود قرار می دهد.

تعمیرات اچ پی

مرکز تعمیرات اچ پی ، مرکزی مطمئن و استاندارد است که تمامی اصول تعمیراتی را رعایت می کند. کارشناسان این مرکز برای به روز نگه داشتن سطح دانش تعمیراتی خود، همواره و در فواصل زمانی معین و متعدد، در دوره های تخصصی تعمیرات به شکل بین المللی شرکت می کنند تا از تکنولوژی های روز جهانی عقب نمانند و از پس تعمیر و ترمیم جدید ترین دستگاه های شرکت های تولید کننده ابزارآلات هوشمند الکترونیکی بر آیند.

این مرکز با تجهیز خود به دستگاه های تعمیراتی مدرن و استفاده از متخصصان زبده و مجرب، بالاترین درجه کیفی خدمات را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

نمایندگی اچ پی

مرکز نمایندگی اچ پی، نیاز کاربران خود را می شناسد و همیشه در تلاش است که این این نیاز را به بهترین شکل ممکن رفع و رجوع کند. تکریم مشتری و در نظر گرفتن حقوق مسلم او در نمایندگی مجاز و رسمی اچ پی، همواره از اصول اولیه خدمات رسانی است که سرلوحه فعالیت های همه پرسنل پرتلاش مرکز است.

با مراجعه به این نمایندگی رسمی و متعهد به راحتی می توانید از امکانات بی نظیر این مرکز استفاده کنید. خدمات پس از فروش شرکتی، تسهیلات اختصاصی نمایندگی اچ پی و بهره مندی از خدمات مشاوره ای، تنها بخش کوچکی از این امکانات بی نظیر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی نمایندگی اچ پی تماس بگیرید.

اشتراک گذاری