جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

رفع یک ارور متداول در پرینتر HP

HP یکی از مشهورترین تولید کنندگان پرینتر است که چاپگرهای باکیفیتی را به کاربران خود ارائه می دهد، اما مانند سایر دستگاه های فنی، از خطر انواع مختلف خطاها در امان نبوده و همیشه در معرض پیدایش ارورهایی می باشد که می توانند به طور کلی کارکرد اصلی پرینتر اچ پی را مختل سازند. ارور 50.4 پرینتر HP ، نیز یکی از خطاهایست که می تواند پرینتر اچ پی را متوقف سازد. نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی در اینجا به شناسایی و راه های رفع این ارور متداول پرینتر اچ پی می پردازد.

رفع یک ارور متداول در پرینتر HP

شناسایی ارور 50.4 پرینتر HP

خطای 50.4 پرینتر اچ پی با سایر خطاهای چاپگر متفاوت است و از طرفی ارور متداول پرینتر اچ پی می باشد. فیوز یک بخش مهم و حساس از هر پرینتری می باشد، زیرا فیوزینگ پرینتر (قطعه ای جهت پختن پودر روی کاغذ) تونر روی کاغذ برای چاپ، نقش اصلی را در چاپ ایفا می کند. ارور 50.4 پرینتر HP یک خطای بدنه است که در آن چاپگر متوقف می شود. این مشکل عمدتاً مرتبط با توان چاپگر بوده و به دلیل خرابی مدار درایو، پدیدار می شود.

چرا ارور 50.4 پرینتر اچ پی پدیدار می شود؟

سیم کشی نامناسب می تواند دلیل اصلی مشکل خطای 50.4 پرینتر اچ پی باشد. در این حالت، کاغذ چاپگر به دلیل مشکلات فیوز، بدون چاپ بیرون می آید و چاپ متوقف می گردد. یک چاپگر HP می تواند تقریباً 100000 صفحه را در طول عمر خود چاپ کند که هنگام بروز خطای بدنه، ممکن است نتواند این تعداد چاپ را به شما بدهد و در واقع سرعت آن بسیار کند شده و پس از مدتی متوقف گردد.

همان طور که گفته شد ،ایراد در بدنه ی پرینتر نیز باعث ایجاد خطای 50.4 پرینتر اچ پی می شود. برای جلوگیری از این خطا، HP LaserJet  دستگاه را به روز کنید. به طور کلی عدم بروزرسانی LaserJet، می تواند باعث بروز خطاهای زیادی شود.

از طرفی ارور 50.4 پرینتر HP می تواند به دلیل عدم وجود کافی مواد مورد نیاز عملیات چاپ نیز به وجود آید، برای جلوگیری از هرگونه نقصی در فرایند چاپ پرینتر و جلوگیری از خطای 50.4 پرینتر اچ پی، همیشه سعی کنید نیاز مصرفی چاپگر خود را برآورده کنید.

رفع ارور متداول 50.4 پرینتر اچ پی

در این بخش به ارائه ی راهکارهایی جهت رفع خطای 50.4 پرینتر اچ پی می پردازیم.پرینتر را مجددا تنظیم کنید

آسان ترین راه حل برای حل مشکل خطای 50.4 پرینتر اچ پی، تنظیم مجدد پرینتر می باشد. برای این کار ابتدا دکمه روشن کننده چاپگر را خاموش کرده، از قسمت عقب چاپگر سیم برق را از آن جدا کنید، سپس مجددا آن را روشن کرده و سعی در چاپ مجدد کنید.

به دستگاه زمان استراحت دهید

پیام خطای 50.4 پرینتر اچ پی ممکن است به دلیل افزایش دمای دستگاه نمایش داده شود. در این صورت ابتدا باید اتصال برق پرینتر را جدا کرده و پس از خنک شدن دوباره ی پرینتر، مجددا آن را تنظیم نموده و این ارور متداول پرینتر اچ پی را از بین ببرید.

ارور 50.4 پرینتر HP

پس از تنظیم پرینتر 25 دقیقه زمان دهید

دلیل نمایش ارور 50.4 پرینتر HP شما می تواند بالا رفتن شدید دمای پرینتر و داغ شدن آن باشد. در کوتاه ترین زمان پرینتر را از نیروی تغذیه جدا کنید. 25 دقیقه زمان دهید تا رفته رفته دستگاهتان خنک شود. در نهایت پرینتر را دوباره متصل کرده و روشن کنید سپس به فرآیند چاپ ادامه دهید. اگر همچنان این مشکل رفع شده باشد به سراغ راه حل سوم بروید.

اتصال مستقیم پرینتر به نیروی تغذیه

مشکلات انرژی برق نیز می تواند موجب بروز خطای 50.4 پرینتر اچ پی شود. برای حل این مشکل بررسی کنید که ایا یک اداپتور و یا سه راهی سر راه اتصال پرینتر به برق قرار دارد یا خیر، سپس واسطه های اتصال به برق را حذف کنید تا ارور 50.4 پرینتر HP از بین رود.

در صورتی که هیچ یک از راهکارهای بالا در رفع این ارور متداول پرینتر اچ پی موثر نبود، نیاز به تعمیر جهت رفع ارور 50.4 پرینتر HP ایجاد شده است.

نمایندگی رسمی اچ پی

ادامه یافتن مشکل نمایش بیش از حد ارورها در پرینتر اچ پی می تواند به جایی برسد که پرینتر اچ پی از کار بیافتد و یا کارایی اولیه ی خود را از دست دهد. جهت تجربه ی استفاده از کارکرد صحیح پرینترهای کمپانی اچ پی می توانید به اطلاعات و آموزش های این سایت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی تماس حاصل نمایید. این مرکز توسط کارشناسان حرفه ای و تکنسین های مجرب شما را در تجربه ی کارکرد صحیح محصولات کمپانی اچ پی یاری می نمایند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری