جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی

جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی موسوم به Metal Jet معرفی شد. این محصول همانگونه که از نام آن پیداست برای کاربران خود امکان چاپ سه‌بعدی تجاری را فراهم می‌کند. پیش از این نیز، کمپانی اچ پی با ساخت پرینتر سه بعدی Fusion، به رقبای خود ثابت کرده بود که در ساخت پرینترهای سه بعدی حرفی برای گفتن دارد و یکی از پیشتازان این عرضه خواهد بود.

حال با گذشت چند سال، اچ پی توانسته است چاپگر Metal Jet را به عنوان جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری به جهانیان معرفی کند و بدین طریق پلتفرم تجاری جدیدی را به جهان چاپ سه بعدی اهدا کند. با وجود آنکه به نظر می‌رسد تب استفاده از چاپ سه بعدی برای تولید در مقیاس بزرگ فروکش کرده است اما به باور کارشناسان، استفاده از این فناوری به ویژه در چاپ فلزی هنوز هم یکی از برترین‌هاست.

بر اساس ادعلی کمپانی سازنده،  طبق گفته HP، جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی موسوم به Metal Jet، برخودار از فناوری نوینی است که تولید آن را نسبت به روش‌های چاپی کنونی تا 50 برابر افزایش می‌دهد.

دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول عبارتند از : ارتقا عملکرد نازل این محصول چهار برابر، ارتقا کارایی ستون‌های پرینت تا دو برابر،   ارزان‌تر بودن جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی موسوم به Metal Jet و در نهایت کارآمدتر بودن آن.

جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی

کاربری چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی

ساخت قطعات وسایل نقلیه توسط چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی، با استفاده از پودر متالورژی GKN و پارماتک (Parmatech) انجام می‌شود. مشتریان محصولات تولید شده توسط این چاپگر نیز در حال حاضر کمپانی‌هایی نظیر فولکس‌واگن، ویلو (Wilo)، صنایع اوکی (Okay Industries) و گروه پزشکی پریمو (Primo) هستند.

اگرچه کمپانی تولید کننده ماشین، یعنی فولکس‌واگن در حال حاضر از این تکنولوژی برای تولید اجزای قابل تنظیم نظیر حلقه‌های سوئیچ و پلاک خودرو استفاده می‌کند؛ اما کاربری نهایی درنظرگرفته شده توسط این کمپانی برای چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی، تولید اجزای مهمتری نظیر پایه‌های آینه‌ها و سر دنده‌ها است.

ناگفته پیداشت که جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی موسوم به Metal Jet نقش مهمی در ساخت خودروهای برقی این شرکت ایفا خواهد کرد.

قیمت چاپگر سه بعدی تجاری کمپانی اچ پی

بنابر ادعای شرکت سازنده جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی موسوم به Metal Jet ، مشتریان این دستگاه از سال آینده خواهند توانست مدل‌های سه بعدی خود را آپلود کرده و از طریق این دستگاه به تولید برسانند.

البته قول داده شده تا مهندسان HP نیز در این کار کمک کنند و مشتریان خود را در این راه، راهنمایی کنند. البته HP اعلام کرده است که برخی از طرح‌ها با Metal  Jet سازگار نخواهند بود. شرکت اچ پی عنوان کرده که پیش‌خرید چاپگرهای Metal Jet را اوایل سال 2020 و با قیمت اولیه 400 هزار دلار برای متقاضیان ممکن خواهد ساخت تا استفاده از این محصول تا سال 2021 میسر گردد.

جدیدترین چاپگر سه بعدی تجاری اچ پی

نمایندگی رسمی اچ پی

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر پرینتر اچ پی و البته سایر دستگاه های مورد استفاده کمپانی اچ پی ، نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است.

بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت. در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد.

نمایندگی رسمی اچ پی با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزاتِ دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید.

این مرکز تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان جوان کشور را پس از آنالیز و آزمون های متعدد به همکاری فراخوانده و در صدد است تا خدماتی لایق نام کمپانی خوشنام و محبوب hp را ارائه نماید و رضایت خاطر هموطنان گرامی را کسب نماید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری