جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی ، یکی از خدمات نمایندگی اچ پی به کاربران گرامی است. در راستای ارائه سرویس های تخصصی و سطح بالا به دارندگان این محصول ، نمایندگی hp از تعمیرکاران مجرب در این حوزه دعوت به همکاری نموده است. گام دیگر این مرکز برای انجام فرآیند تعمیرات به شکل حرفه ای، تجهیز واحد تعمیرات به ابزار و تجهیزاتی مطابق با آخرین پیشرفت های روز دنیا می باشد.

توجه به اهمیت کارت گرافیک در لپ‌تاپ و لزوم آگاهی کاربران از خرابی ها و نکات تعمیری آن، این مطالب را بر مرور مواردی در رابطه با تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی متمرکز نموده ایم؛ با ما همراه باشید.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

دلایل مورد توجه در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

از جمله دلایل خرابی کارت گرافیک که در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی مورد توجه ویژه قرار می گیرد، باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی فن لپ تاپ
  • جنس مادربرد مورد استفاده در لپ تاپ
  • نواسانات برق و تاثیرات آن بر لپ تاپ
  • اجرای مداوم بازی های سنگین در لپ تاپ
  • گرما و حرارت بالای لپ تاپ
  • نشت و نفوذ مایعات در لپ تاپ
  • کار کردن لپ تاپ برای مدت طولانی
  • تحمیل فشار کار بالا بر لپ تاپ

علائم مهم در تشخیص خرابی کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

علائم مهم در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ چی در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرند. اگر صفحه نمایش لپ تاپ شما روشن می شود اما تصویری را برای شما به نمایش نمی گذارد و یا تصویر به صورت به هم ریخته یا سیاه رنگ می باشد، باید نسبت به بروز مشکل در کارت گرافیک آن مشکوک شوید.

همچنین، گیر کردن تصویر، شطرنجی و درهم شدن رنگ ها، هنگ کردن سیستم با ورود به یک نرم افزار گرافیکی مثل یک بازی سنگین، ایجاد خطوط افقی، سفید و یا مات شدن صفحه نمایش، ریست شدن سیستم و صدور خطای Blue Screen پس از نصب درایور گرافیک و نیز نمایش تصویر به رنگ آبی را می توان بخش دیگری از علائمی دانست که در روند تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ به آن توجه می شود. در صورت مشاهده هریک از این موارد در لپ تاپ خود، توصیه می کنیم در اسرع وقت به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه نموده و درخواست خدمات تعمیری دستگاهتان را داشته باشید.

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

یکی از اقداماتی که بسیاری از کاربران در هنگام بروز مشکل در لپ تاپ خود به آن فکر می کنند، تعویض چیپ گرافیک این دستگاه است. در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که در اغلب موارد، خرابی کارت گرافیک مربوط به خود این قطعه نبوده و پایه های چیپ گرافیک منظور اصلی این عبارت است.

با توجه به این مساله می توان چنین گفت که اگر چیپ گرافیک دچار مشکل خاصی نشده باشد، تعویض پایه‌ ها برای رفع مشکل و تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی کفایت می‌کند. همچنین لازم است ذکر کنیم که در صورت وجود کارت گرافیک اصلاح شده برای مدل دستگاه مورد نظر، تعویض کارت گرافیک لپ ‌تاپ اچ پی می تواند موثر واقع شود.

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی

واحد تعمیر لپ تاپ اچ پی با هدف ارائه خدمات تخصصی به کاربران راه اندازی شده است. برخورداری این مرکز از آخرین تجهیزات و ابزار تعمیر لپ تاپ موجب شده که تعمیرکاران، به راحتی از پس تعمیرات این دستگاه برآیند.

البته تخصص و تجربه بالای تکنسین های این مجموعه نیز در ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر بسیار تاثیر گذار می باشد. خوشبختانه تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی نیز در واحد مذکور انجام می شود.

نکته قابل توجه اینکه در صورت نیاز به تعویض قطعه، واحد تعمیرات لپ تاپ hp از کامل ترین مجموعه قطعات اورجینال برخوردار است. لذا می توان از جایگزینی کارت گرافیک و بخش های آن با نمونه اصل و با کیفیت اطمینان کامل داشت.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی مرکز معتبر و رسمی ارائه دهنده خدمات مربوط به محصولات این کمپانی به کاربران می باشد. نمایندگی hp  در بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش فعالیت کرده و توانسته با به کارگیری متدهای نوین، اعتماد و رضایت کاربران را جلب نماید.

فروشگاه های مرکزی اچ پی که تحت نظر این مرکز فعالیت می کنند، وظیفه عرضه تولیدات جدید اچ پی به صورت اورجینال را بر عهده دارند. همچنین در این فروشگاه ها، مشاوره های تخصصی فروش به خریداران ارائه می گردد. کارشناسان این بخش، به واسطه برخورداری از دانش فنی بالا در مورد مشخصات محصولات اچ پی، قادر به ارائه راهنمایی های کامل و جامعی به شما مشتریان محترم می باشند.

واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی، جهت ارائه خدمات هرچه تخصصی تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات اچ پی در این مرکز نموده است. کارشناسان و مهندسین مجرب و ماهر حوزه تعمیرات لپ تاپ HP در این واحدها مشغول به کار می باشند.

هریک از محصولات این شرکت که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات اچ پی به دقت بررسی شده و سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، به شکل تخصصی تعمیر می گردند. روند تعمیر در این واحدها به گونه ای است که کاربران می توانند مجددا شاهد عملکرد مطلوب دستگاه خود باشند.

2.9/5 (8 امتیاز)
اشتراک گذاری