جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی

هر چاپگر فارغ از مدل و برند سازنده اش تشکیل شده از بردها و قطعات بزرگ و کوچکی است که در روند شکل گیری فرآیند چاپ اسناد  نقش دارند. در این میان برد پاور قطعه ی حائز اهمیتی است که در صورتی خرابی چاپگر را به دستگاهی بلا استفاده تبدیل می کند.

به طور کلی برد پاور از جهات متعددی، طی تداوم استفاده از پرینتر تحت فشار بوده و ممکن است با مشکلات بسیاری مواجه شود. ظرافت و حساسیت بالایی که در طراحی و ساخت این برد وجود دارد، نیازمند دانش تعمیرکاران مجرب است. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی با به کارگیری تجهیزات فنی پیشرفته تمامی اختلالات برد پاور پرینتر اچ پی را در سطح کیفی بالایی تعمیر می نمایند. جهت آشنایی با نشانه های مشکل در برد پاور پرینتر hp و چگونگی تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی با ما همراه شوید.

اگر مین برد پرینترت مشکل داره تعمیر مین برد پرینتر اچ پی رو بخون تا به طور کامل راهنماییت کنه!

تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی

دلایل ناکارآمدی برد پاور پرینتر اچ پی

برد پاور پرینتر اچ پی و یا سایر برندهای موجود در بازار قطعه ای برای تامین انرژی سیستم چاپگر است. این بخش از دستگاه ولتاژ دریافتی را به ولتاژهای مورد نیاز هر بخش از پرینتر تبدیل می نماید. بنابراین یکی از اصلی ترین دلایل خرابی و از کار افتادگی برد پاور پرینتر اچ پی، نوسانات ناهنجار جریان برق است. شدت و یا ضعف های مکرر جریان برق مصرفی، ولتاژ نامناسبی را روانه ی برد پاور می کند که می تواند به خرابی آن و درنتیجه عدم شکل گیری فرآیند چاپ بیانجامد.

عامل دیگری که موجب ناکارآمدی برد پاور پرینتر اچ پی می گردد، استفاده ی بیش از حد و مداوم کاربر از چاپگر است. فراموش نکنید که هر پرینتر و یا دستگاه کپی دارای ظرفیتی است که برای کار در آن محدوده طراحی شده است. این میزان به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود.

پاکسازی برد پاور پرینتر اچ پی را فراموش نکنید.

از آنجا که همواره پیش گیری بر درمان اولویت دارد. بهتر است پیش از خرابی برد پاور پرینتر اچ پی به فکر راهی برای مقابله با مشکلات سخت افزاری آن و از کارافتادگی پرینتر باشید. متاسفانه عموما تعمیر برد پاور چاپگر هزینه های زیادی را به دنبال دارد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم علاوه بر رعایت میزان ظرفیت چاپگر مورد استفاده ی خود، انجام سرویس های دوره ای را نیز جدی بگیرید. بهترین راه برای مقابله با عوامل مخرب و آسیب رسانی چون ورود حشرات و یا نفوذ گرد و غبار به داخل چاپگرها، اعمال سرویس های منظم و دوره ای است.

نمایندگی رسمی اچ پی می تواند بهترین گزینه ی انتخابی در راستای انجام چنین سرویس هایی در شرایط کامل استاندارد باشد. البته دقت کنید که همواره می بایست از یک منبع برق مطمئن برای چاپگر بهره بگیرید تا با ارسال دستورات چاپ به دستگاه پرینتر کم ترین آسیب را به آن وارد سازید.

 تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی

گاهی خرابی برد پاور پرینتر اچ پی و یا هر برند دیگر به اتفاق ناگریزی تبدیل می شود. در چنین شرایطی استفاده ی دوباره از دستگاه در گرو تعمیر برد پاور به شیوه ای صحیح و استاندارد خواهد بود. با حضور در نمایندگی رسمی اچ پی می توانید برد پاور انواع پرینترهای کوچک و بزرگ اچ پی را در سطح کیفی بی نظیری تعمیر نمایید. مشکل برد پاور هر چه که باشد کارشناسان ما آن را برطرف می سازند. البته اگر آسیب وارده بر این بخش از دستگاه شدت داشته باشد و اقدامات تعمیراتی بی اثر واقع گردند، انجام فرآیند تعویض ضروریست. خاطرنشان می نماییم که تکنسین های مجرب نمایندگی اچ پی برد پاور معیوب را با نمونه ی اورجینال مشابه جایگزین خواهند کرد تا هیچ گونه افت کیفیتی در چاپگر ایجاد نشود.  

 تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی

نمایندگی رسمی اچ پی

نمایندگی رسمی اچ پی با کنار هم قرار دادن فاکتورهای اساسی و مهمی نظیر مهارت، تجربه و امکانات یکی از جامع ترین مراکز ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش محصولات کمپانی مطرح اچ پی است. متخصصان و کارشناسان واحد تعمیرات این نمایندگی به دلیل برخورداری از سال ها سابقه و در اختیار داشتن به‌ روزترین ابزارآلات کاری، قادر به رفع تمامی اشکالات فنی تولیدات hp می باشند. خدمات تخصصی نمایندگی مجاز اچ پی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و کلیه ی تولیدات اچ پی از جمله ماشین های اداری، تبلت ها، آل این وان ها و لپ تاپ های این برند را شامل می شود.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری