جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بهترین پرینترهای چند کاره 2018

در این مطلب قصد داریم بهترین پرینترهای چند کاره 2018 را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم. پرینتر امروزه یکی از پر کاربرد ترین ماشین های اداری است که در بسیاری از مراکز اداری و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در چندین مدل مختلف و متناسب با نیازهای کاربران تولید شده است. پرینتر چند کاره یکی از پر طرفدار ترین انواع این دستگاه است که چندین قابلیت را برای کاربران فراهم می کند.

در واقع این چاپگرها که اچ پی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان آنها است، علاوه بر پرینت، قابلیت های کپی، اسکن و بعضا فکس را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند. پرینترها مانند دیگر تکنولوژی ها، ارزان تر از قبل هستند و در حال حاضر اغلب پرینترهای چند کاره از طریق WiFi و بسیاری از اتصالات تلفن همراه، ارتباطات وای فای مستقیم WiFi Direct و ارتباط همسایگی نزدیک (NFC) و چندین سایت ابری همچون  Google Cloud Print ، به صورت بی سیم کار می ‎کنند. در ادامه چند مورد از بهترین پرینترهای چند کاره 2018 را به شما معرفی کرده و به این ترتیب، شما را در زمینه خرید بهترین مدل این محصول یاری می نماییم. همچنین می توانید در بخش راهنمای خرید پرینتر اچ پی نکات مهمی که هنگام خرید پرینتر باید حتما به آنها توجه کنید را بیابید.

پرینترهای چند کاره 2018

Brother MFC-J985DW XL

یکی از پرینترهای چند کاره 2018 ، Brother MFC-J985DW XL است. این پرینتر از نوع جوهر افشان است و هزینه های پایینی برای تامین جوهر و مواد مصرفی دارد. برخورداری از ویژگی هایی همچون: چاپ دوتایی یا دو طرفه و چاپ وایرلس از طریق دستگاه ها توسط AirPrint، Google Cloud Print، Mopria، Brother iPrint & Scan و WiFi Direct ، این محصول را برای دفاتر اداری و فنی بسیار مناسب کرده است. ظرفیت کاغذ این پرینتر 100 صفحه است و می تواند تا 12 صفحه سیاه و سفید و یا 10 صفحه رنگی را در هر دقیقه چاپ کند. این دستگاه بهترین پرینتر چند کاره جوهر افشان در سال 2018 محسوب می شود.

Epson 4730

چاپگر Epson 4730 را می توان با کیفیت ترین محصول در لیست بهترین پرینترهای چند کاره 2018 به شمار آورد. این محصول پیشرفته از تکنولوژی اختصاصی به نام الگوریتم PrecisionCore پشتیبانی می کند. این ویژگی، تکنولوژی لیزر جت را بهینه سازی نموده و به شما کاغذ با کیفیت چاپ بالا و متون ظریف ارائه می دهد. اپسون مدعی است که محصول جدیدش بالاترین سرعت را در کلاس خود ارائه می دهد و دارای ظرفیت 500 صفحه است. بنابراین می توان گفت که این دستگاه ظرفیت انجام بالاترین حجم های کاری را نیز دارد. نکته ویژه در مورد این چاپگر این است که به یک جعبه منبع تغذیه کاغذ 35 صفحه‎ ای برای کارهای کپی و اسکن بزرگتر مجهز شده است. چاپگر مورد بحث جوهر کمتری مصرف می کند و به طور کلی هزینه کاربران را کاهش می دهد.

HP OfficeJet Pro 8720 در لیست بهترین پرینترهای چند کاره 2018

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که اچ پی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پرینتر چند کاره می باشد. یکی از بهترین پرینترهای چند کاره 2018 نیز تولید همین شرکت است. این محصول نیز از نوع جوهر افشان بوده و از گزینه های متعددی برای اتصال و چاپ عکس بدون محدودیت برخوردار است. این محصول به یک صفحه نمایش لمسی رنگی 4.3 اینچ مجهز شده که از قابلیت ضربه زدن و کشیدن بصری بهره می برد. چاپ بی سیم توسط  AirPrint برای دستگاه های اپل و NFC touch-to-print برای سایر دستگاه های هوشمند، به سادگی انجام می شود. سرعت این محصول hp بسیار بالا بوده و از ویژگی های کاربردی همچون چاپ دو طرفه اتوماتیک فوق العاده سریع و پرینت سند اتوماتیک برخوردار می باشد.

HP Envy 5660

پرینتر HP Envy 5660 یکی دیگر از بهترین پرینترهای چند کاره 2018 است که چند عملیات پرینت، کپی و اسکن را به خوبی انجام می دهد. این محصول قیمت پایینی دارد و در مقایسه با محصولات گران تر، از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. با این وجود، این پرینتر یک مدل کم حجم در قسمت ورودی است. کشوی ورودی کاغذ در این دستگاه تا حدودی کوچک (125 ورق) است و البته کارتریج نیز اندازه کوچکی دارد. در واقع اچ پی این چاپگر را برای کاربرانی تولید کرده که نیاز به تعداد چاپ پایینی داشته و تمایلی به صرف هزینه های زیاد برای خرید پرینتر ندارند.

اپسون XP-830

نام اپسون در بین بهترین پرینترهای چند کاره 2018 خود نمایی می کند. XP-830 یک محصول تطبیق پذیر و وایرلس است که عکس‎ هایی با کیفیت چاپ عالی را به کاربر این محصول یک فیدر خودکار دارد که می تواند 30 صفحه را نگه دارد. قابلیت چاپ دو طرفه دارد و سرعت چاپ آن 9.5 صفحه در دقیقه (ppm) برای صفحات سیاه و سفید و 9 صفحه در دقیقه برای صفحات رنگی است. در واقع سرعت این محصول کمی پایین است و برای افرادی که مصارف سنگین و حرفه ای ندارند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

نمایندگی رسمی hp

نمایندگی رسمی hp مفتخر است که به واسطه خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، توانسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده تا آنجا که در کمتر مرکز خدماتی شاهد این سطح از تخصص و کیفیت در ارائه خدمات هستیم. فروش و تعمیرات اچ پی در این مرکز در واحدهایی مجزا انجام می شود و کاربران می توانند از سطح کیفی بالای خدمات ارائه شده، اطمینان کامل داشته باشند. این واحدها، به آخرین ابزار و تجهیزات روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با استفاده از این تجهیزات، می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه نمایند.

همچنین لازم است ذکر کنیم که تعمیرکاران فعال در واحد تعمیرات پرینتر hp  از دانش فنی و تجربه بسیار بالایی در زمینه ترمیم محصولات الکترونیک برخوردار بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهند. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات خود، می توانید با نمایندگی اچ پی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

4.7/5 (8 امتیاز)
اشتراک گذاری