جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی چیست؟

یونیت فیوزینگ یکی از اجزای داخلی پرینتر است. در حقیقت علت اینکه کاغذ با خروج از پرینتر کاملا داغ است به فیوزینگ مربوط است. این یونیت در مدل های جدید پرینتر متشکل است از المنت گرم کننده و فیوزر فیلم و پرس رولر. برای چاپ یک سند درام هر اندازه که نیاز باشد، تونر را روی کاغذ می ریزد و بعد به کمک فیوزینگ حرارت می بیند و در نهایت تصویر مورد نظر حک می شود و کاغذ به کمک غلتک خروجی از دستگاه خارج می شود. دلیل اینکه با حرارت بالای یونیت فیوزینگ پرینتر ، کاغذ آتش نمی گیرد، سرعت بالای این قطعه است که به هیچ وجه فرصت جرقه و سوختن را به کاغذ نمی دهد.

در برخی از پرینتر ها از جمله پرینتر های اچ پی، دستگاه اعلام می کند که زمان تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی فرا رسیده است. در غیر این صورت کاربر می تواند با مشاهده خطوط اضافی روی سند چاپی متوجه اختلال یونیت فیوزینگ پرینتر شود.

یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی

شرایط نگهداری یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی

دستگاه را در جایی دور از گرد و غبار قرار دهید. نظافت و بهداشت دستگاه را برای بالا بردن طول عمر یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی رعایت کنید. دستگاه را بعد از استفاده تمیز کنید. قبل از اتصال دستگاه به منبع برق، حتما از یک محافظ استفاده کنید. هنگام جابه جایی دستگاه را با احتیاط جابه جا کنید و با کمک مرکز تعمیر پرینتر اچ پی ، از سرویس های دوره ای استفاده کنید تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

چگونگی تعمیر یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی

برای تعمیر یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی لازم است به هشدار ها و علائمی که دستگاه از خود نشان می دهد، توجه کنید. تنها به این طریق است که از آسیب های بیشتر دستگاه جلوگیری خواهید کرد. خرابی یونیت فیوزینگ پرینتر به طور کلی روند کار با دستگاه را دچار اختلال می کند.

برای تعمیر یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی باید قطعات این یونیت از جمله هاترولر،  بوش هاترولر ، بلبرینگ هاترولر و پرس ، ترمیستور، لامپ فیوزینگ ، ناخنک هاترولر و پرس ،  پوسته فیوزینگ ، پاک کننده پرس ،  ابری هاترولر ، پرس و… را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. با اثبات کارایی غلط و نامناسب هر یک از این قطعات مشخص می شود که بین گزینه های تعویض یا تعمیر کدام می تواند مشکل را حل کند.

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر نه تنها یکی از نیاز های ضروری و همیشگی برای ادارات و سازمان های بزرگ است، بلکه این دستگاه در بسیاری از مصارف خانگی نیز کاربرد دارد. به تناسب استفاده و کارایی که این دستگاه دارد،  همواره احتمال آسیب دیدگی و اختلال در آن بسیار زیاد است. این دستگاه استهلاک بسیاری را تحمل می کند، به همین منظور لازم است برای تعمیر پرینتر اچ پی فقط و فقط از یک مرکز معتبر و مجرب کمک بخواهیم.

در واحد اختصاصی تعمیر پرینتر hp همه امکانات و تسهیلات لازم برای اجرای تعمیر درست و اساسی فراهم است و کاربر می تواند با اطمینان و اعتماد کامل مسئولیت عیب یابی، تعمیر و ترمیم دستگاه را بر عهده تعمیرکاران ما بگذارد. در این واحد خواهید توانست لذت یک سرویس متمایز و منحصر را تجربه کنید.

واحد های تعمیرات اچ پی

از آنجا که کمپانی اچ پی در زمینه های مختلف تکنولوژی و فناوری فعالیت دارد، طیف گسترده ای از محصولات را نیز طراحی، تولید و عرضه می کند. چاپگر، سِرور، لپ تاپ، تلفن‌های همراه هوشمند و لوح‌های رایانه (تبلت) و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه از جمله محصولات اچ پی است که هر کدام در صنایعی خاص کاربرد دارد.

برای تعمیر هر یک از این محصولات فضایی جدا و تخصصی در نظر گرفته ایم و زیر مجموعه های مربوط به آن را حمایت و پشتیبانی می کنیم. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش ذیل معرفی می شوند.

نمایندگی اچ پی

در نمایندگی اچ پی می توانید به کمک یک کادر متخصص و کارشناس در زمینه فروش و خدمات پس از فروش هر آنچه را که نیاز باشد، دریافت کنید. نمایندگی اچ پی با رعایت همه موازین قانونی این قابلیت را دارد که خدماتی اصل و شرکتی در اختیار کاربران قرار دهد. به کمک این خدمات می توانید بهترین و مناسب ترین محصول اچ پی را تهیه کنید و از خدمات پس از فروش شرکتی بهره مند شوید.

در کنار خدمات پس از فروش شرکتی نیز این فرصت را خواهید داشت تا از امکانات و تسهیلات تخصصی و انحصاری این نمایندگی رسمی نیز بهره ببرید؛ به این شکل خرید شما از هر جهت بیمه می شود و می توانید اطمینان کامل داشته باشید که یک خرید ایده آل خواهید داشت. برای دریافت اطلات بیشتر حتما تماس بگیرید.

3/5 (4 امتیاز)
اشتراک گذاری