جستجو کردن
Close this search box.

پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲

پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲ با نام لاتین « OfficeJet 202 Mobile» یکی از جدیدترین پرینترهای عرضه شده توسط این کمپانی خوشنام جهت مصارف خانگی است. وزن کم، ابعاد کوچکی، قابلیت حمل و جابجایی، اِشغال فضای اندک و امکان اتصال به اینترنت برخی از ویژگی های این پرینتر کوچک و خانگی است که کار با آن را برای کاربر بسیار دلپذیر ساخته است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲ آن است که بدون نیاز به کابل به شبکه وای فای متصل می شود و تصاویر انتخابی را از تبلت و گوشی های کاربر چاپ می کند. طول عمر باطری این پرینتر نیز نسبتاً خوب است و هنگام مسافرت نیاز به شارژ مداوم آن نخواهید داشت. ظرفیت سینی این پرینتر جوهرافشان شرکت اچ‌پی ۵۰ برگ است و برخلاف مدل OfficeJet 252 Mobile، به تغذیه خودکار ADF مجهز نیست.

پرینتر اچ پی آفیس جت ۲۰۲

مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲

 

ابعاد: ۳۶۴x186 x 69 میلی‌متر

وزن: ۲٫۲ کیلوگرم

تکنولوژی چاپ: چاپ جوهرافشان

کاربری: تک کاره

سایز چاپ: A4

سایز کاغذ قابل استفاده: A4, A5, A6, B5 (ISO), B5 (JIS) Envelopes (A2, C5, C6, DL) Photo (10 x 15 cm) Custom: 76.2 x 216 to 101 x 355.6 mm

نوع کاغذ قابل استفاده: Plain Paper, HP Photo Papers, HP Matte Brochure or Professional Paper, HP Matte Presentation Paper, HP Glossy Brochure or Professional Paper, Other Photo Inkjet Papers, Other Matte Inkjet Papers, Other Glossy Inkjet Papers, Plain Paper, Light/Recycled

وزن کاغذ قابل استفاده: ۶۰ to 300 g/m²

ظرفیت سینی کاغذ: ۵۰ برگ

قابلیت تغذیه خودکار ADF: ندارد

نوع چاپ: رنگی

سرعت چاپ رنگی: ۷ برگ در دقیقه

سرعت چاپ سیاه و سفید: ۱۰ برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ(dpi) رنگی: حداکثر ۴۸۰۰x1200 dpi – سیاه و سفید: حداکثر ۱۲۰۰x1200 dpi

حافظه پرینتر: ۱۲۸ مگابایت

پردازنده: ۵۲۵ مگاهرتز

توان کار ماهانه: حداکثر ۵۰۰ برگ

زبان چاپ: HP PCL 3 GUI

قابلیت چاپ دو رو: ندارد

چاپ بدون حاشیه: ندارد

توضیحات چاپ بدون حاشیه حداکثر ۱۲۷x177 میلی متر

نوع کارتریج یا تونر: HP 651 Black Original Ink Advantage Cartridge-HP 651 Tri-color Original Ink Advantage Cartridge

صفحه نمایش LCD:  دارد

نوع صفحه نمایش: سیاه و سفید ۵٫۰۸ سانتی متری

نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت USB 2.0

شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد

سایر قابلیت ها: HP ePrint Wireless Direct Printingtop 

قطعات مختلف دستگاه چاپگر

  • کاغذ کش
  • فیلم فیوزینگ
  • لیزر
  • مین برد
  • قطعه tc
  • درام
  • کارتریج
  • تونر
  • پودر
  • پیکاپ رولر

واحد تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲

واحد تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲ یکی از پارت های موجود در این مرکز است که متدهای بکار رفته در آن به دلیل عیب یابی تخصصی دستگاه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، بالاترین تأثیر را بر دستگاه داشته و کیفیت نخستین را به آن باز می گردانند. تعمیرات پرینتر جوهر افشان اچ پی در این مرکز توسط زبده ترین کارشناسان و با استفاده از تخصصی ترین تجهیزات انجام می پذیرد. مهندسان مرکز تعمیرات اچ پی با آنالیز تعداد بی شماری از پرینترهای اچ پی عیوب رایج آنها را شناسایی کرده و کارآمدترین متدهای تعمیر را ابداع نموده اند.

لینک های مفید

 /   تعمیر چاپگر / تعمیرات چاپگر / آموزش تعمیرات چاپگر /

فروش پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲

فروش پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲ در نمایندگی اچ پی با تعهد بر اجرای تمامی اصول مشتری مدارانه و رعایت استانداردهای جهانی این حوزه انجام می پذیرد. متقاضیان این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند.

سرویس در محل پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲

سرویس در محل پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز است که در راستای رفاه حال کاربران و با توجه به درخواست های مکررِ دریافت شده، راه اندازی گشته است. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت این سرویس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل آفیس جت ۲۰۲

واحد تعمیرات پرینتر اچ پی ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء دستگاه های پرینتر اچ پی به کاربران گرامی و مراجعان محترم است. کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات پرینتر اچ پی به دلیل برخورداری از دانش فنی این حوزه و حضور در همایش‌های بین‌المللی، مهارت و تخصص لازم جهت تعمیر انواع پرینترهای اچ پی را دارا هستند. اعم از تعمیرات پرینتر سیاه و سفید اچ پی ، تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی ، تعمیرات پرینتر لیزری اچ پی ، تعمیرات پرینتر رنگی اچ پی و تعمیر چاپگر سوزنی اچ پی. همچنین آنها می‌توانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت اختلالات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه‌ها را رفع نمایند.

تعمیرات پرینتر اچ پی آفیس جت ۲۰۲

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی در ایران به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی – آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند. مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات این وب سایت اخبار اچ پی، مقالات اچ پی و سوالات متداول اچ پی را پیگیری و مطالعه نمایید.

آخرین محصول موبایل / / نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور /  مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت