جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی

در این مقاله قصد داریم به آموزش نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی بپردازیم. با این کار می‌توانید همیشه درایورهای لپ تاپ خود را به‌روز نگه دارید. لپ تاپ ‌های اچ پی یکی از بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار هستند. اگر شما هم صاحب یکی از آن‌ها هستید، با آپدیت نگه داشتن آن‌ها می‌توانید همواره عملکرد روانی را تجربه کرده و به بهبود عملکرد سیستم لپ تاپ HP کمک کنید.

برای این کار شما باید درایور سخت افزار داخلی لپ تاپ خود را به‌روز نگه دارید. آپدیت درایورهای لپ تاپ به دستگاه شما اجازه می‌دهد با قدرت بیشتری به وظایف خود بپردازد. پس به‌روز نگه داشتن آن‌ها بسیار ضروری است. درایورها اجزای نرم افزاری هستند که امکان برقراری ارتباط بین سیستم عامل و دستگاه را فراهم می‌کنند. پس از دانلود جدیدترین درایورها، شما باید به نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی بپردازید.

نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی

نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی به صورت خودکار

درایورهای مختلفی برای نسخه‌های مختلف ویندوز (7، 8 و 10) وجود دارد. اما خوشبختانه از هر سیستم عاملی که استفاده می‌کنید، این درایورها کاملاً رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. کافیست آن‌ها را به صورت دستی یا خودکار دانلود کنید و روی لپ تاپ HP خود نصب کنید. ( شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و ارور نرم افزاری و یا سخت افزاری با کارشناسان ما در واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی تماس بگیرید.)

برای نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی به صورت خودکار شما می‌توانید از نرم افزارهای به‌روزرسانی کننده درایورها مانند Driver Easy استفاده کنید. فقط کافیست این نرم افزارها را اجرا کنید و به آن اجازه دهید با شناسایی سخت افزار سیستم شما، درایور آن‌ها را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کند.

نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی به صورت دستی

اما اگر می‌خواهید به صورت دستی به نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی بپردازید، ابتدا باید از طریق لپ تاپ خود وارد سایت رسمی شرکت HP یا مرکز پشتیبانی HP شوید. سپس به دنبال درایورهای مخصوص لپ تاپ خود بگردید و سیستم عاملی که هم اکنون روی لپ تاپ شما نصب است را انتخاب کنید. 

در صفحه باز شده شما به تفکیک می‌توانید درایورهای مربوط به هر قطعه سخت افزاری مانند کارت گرافیک، پردازنده و غیره را مشاهده کنید. کافیست نسخه‌ی جدید هر کدام را دانلود کرده و روی لپ تاپ خود نصب کنید. از طریق شماره های اعلام شده در سایت با نمایندگی اچ پی مرکز سخت افزار ایران در ارتباط باشید.

نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی

استفاده از برنامه های نصب خودکار درایور

از جمله برنامه هایی که برای نصب خودکار درایور لپ تاپ اچ پی و سایر برند ها طراحی شده Pack Driver  و Driver Easy است. به سبب این که این دسته از برنامه ها گاهی جدیدترین آپدیت درایورها را ارائه نمی دهند  استفاده از آن ها پیشنهاد نمی شود.

2.9/5 (13 امتیاز)
اشتراک گذاری