جستجو کردن
Close this search box.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی، به گونه ای تدوین شده که حقوق مشتری و کارکنان مرکز به صورت توامان در بندهای رعایت شده است. به عبارت دیگر، با رعایت این قوانین هم کاربران خدمات بهتر و مطلوب تری را دریافت خواهند کرد، و هم کارکنان مرکز مورد بحث در شرایط بهتری به فعالیت می پردازند.

تعمیرگاه مجاز اچ پی، از واحدهای متعددی تشکیل شده که هریک وظایف خاصی را بر عهده دارند. بدیهی است که اداره این واحدها به صورت منظم، بدون وضع قوانین و مقرارت مدون و محکم امکان پذیر نخواهد بود. از این رو مدیریت نمایندگی اچ پی، اقدام به تدوین مجموعه قوانین و مقرراتی نموده است که با رعایت آنها، توانسته نظم را در این مرکز برقرار نماید.

این قوانین همچنین حوزه های مجاز فعالیت واحدهای مختلف را معین کرده و به کاربران نیز این امکان را داده که از حق و حقوق خود در هنگام مراجعه به این مرکز مطلع باشند. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در مورد قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی، با ما همراه باشید.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز اچ پی

هر مجموعه و سازمانی، برای اینکه بتواند خدمات مفید و با کیفیتی را به کاربران خود ارائه کند، باید به صورت یکپارچه و منظم فعالیت نماید. این نظم و یکپارچگی، تنها در سایه تدوین قوانین و عمل به آنها به دست خواهد آمد. هدف از تدوین قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی نیز همین بوده است.

این مرکز، سالهاست که در حوزه بررسی و تعمیر تخصصی انواع محصولات اچ پی از جمله لپ تاپ، پرینتر، دستگاه کپی، فکس، اسکنر، هارد، گوشی هوشمند، تجهیزات جانبی و … فعالیت کرده و خدمات با کیفیت و تخصصی را در این زمینه به کاربران ارائه نموده است.

عواملی همچون استفاده از تجهیزات درجه یک و پیشرفته و نیز حضور جمعی از کارشناسان زبده تعمیرات در این مرکز، آن را به مرکزی مورد اعتماد و امین در بین کاربران تبدیل نموده است. در شرح قوانین تعمیرگاه مجاز اچ پی، باید به این نکته توجه کرد که با رعایت این مقررات، فعالیت های این مجموعه منظم و هدفمند شده و کاربران می توانند خدمات بهتری را دریافت نمایند.

مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی

در زیر، اصلی ترین مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی را تشریح کرده ایم. آشنایی با این قوانین به شما عزیزان این امکان را می دهد که حقوق خود را شناخته و در صورت عدم رعایت این حقوق، مراتب را به صورت قانونی پیگیری نمایید. مقررات اصلی تعمیرگاه اچ پی عبارتند از:

  • کارشناسان تعمیرگاه مجاز اچ پی پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر را به اطلاع مشتریان گرامی  می رسانند .
  • عملیات تعمیر، تنها در صورت کسب رضایت مشتری و صدور اجازه از طرف وی آغاز می شود.
  • چنانچه هزینه تعمیر دستگاه مورد نظر، کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد، برای انجام تعمیرات هماهنگی با مشتری انجام نمی شود.
  • حداقل زمان در نظر گرفته شده برای تعمیر محصولات در تعمیرگاه مجاز اچ پی، یک هفته می باشد.
  • چنانچه در هریک از مراحل عیب یابی و تعمیر، نیاز به دخالت کاربر باشد، همکاران ما هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد. بنابراین نیازی به تماس شما عزیزان نخواهد بود.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه،  کارشناسان تعمیر گاه مجاز اچ پی با مشتریان  گرامی تماس گرفته ؛ وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف می شود.
  • هزینه های عیب یابی محصولات از کاربران دریافت خواهد شد.
  • پس از پایان مراحل تعمیرات محصول در تعمیرگاه مجاز اچ پی و اطلاع رسانی به مشتری، حداکثر زمان نگه داری محصول در این مرکز، یک ماه خواهد بود.
  • پس از گذشت یک ماه از تعمیر دستگاه و در صورت عدم مراجعه کاربران برای بازپس گیری آن، نمایندگی اچ پی هیچ مسئولیتی در قبال محصول مورد نظر نخواهد داشت.
  • تست دستگاه در حضور مشتری انجام خواهد شد.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی، تنها مرکز رسمی برای ارائه ی خدمات حوزه ی فروش و ترمیم محصولات این کمپانی به کاربران می باشد. انواع مدل های کامپیوتر، لپ‌تاپ، ماشین های اداری، هارد، تجهیزات جانبی و … اچ پی، در این نمایندگی به فروش رسیده و به صورت تخصصی تعمیر می گردند.

در جهت ارائه ی خدمات مطلوب تر به شما کاربران گرامی و نیز عمل در مسیر مشتری مداری، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات در نمایندگی اچ پی ارائه می شود. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هریک از محصولات اچ پی و یا تعمیرات آنها، می توانید با نمایندگی hp تماس گرفته و ضمن صحبت با مشاورین ما، مشکل خود را برطرف نمایید.

تعمیرات اچ پی

واحدهای تعمیرات اچ پی، با هدف ترمیم محصولات این شرکت به صورت تخصصی و ارائه ی خدمات با کیفیت تر به کاربران راه اندازی شده اند. هریک از این واحدها به محصول خاصی اختصاص یافته و متناسب با نوع محصول، به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز نیز مجهز شده است.

همچنین به دلیل نظارت مستقیم کارشناسان ارشد بر فرآیند عیب یابی و تعمیرات، شاهد ارائه ی خدمات کامل و بی نقص در واحدهای تعمیرات اچ پی هستیم. نکته ی دیگر اینکه در این واحدها، خدمات سرویس در محل محصولات اچ پی نیز ارائه می شود که کاربران می توانند با برقراری تماس تلفنی، از این خدمات بهره مند گردند.

در این بخش، آخرین اخبار و تحولات کمپانی اچ پی در دسترس کاربران قرار گرفته است.