جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات آل این وان اچ پی

مرکز تعمیرات آل این وان اچ پی با تکیه بر تخصص و تجربه چندین ساله کارشناسان خویش موفق به ارائه بالاترین سطحی کیفی خدمات گشته است. این مرکز با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، توانسته است رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید.

نمایندگی اچ پی در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران خویش، گزینش نیروهای انسانی فعال در واحدهای تعمیرات را پس از آنالیزهای بسیار به سرانجام رسانده و متخصصان این بخش را صرفاً پس از طی دوره‌های فنی و نظری به همکاری فراخوانده است. از همین روست که مهندسان مرکز تعمیر آل این وان اچ پی به تمامی مهارتها و تخصص های لازم جهت سرویس این محصول مسلط بوده و قادر هستند تا با استفاده از جدیدترین متدها و شیوه ها کلیه عیوب ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازند.

موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند؛ برخی از پارامترهای مذکور عبارتند از: تعهد مرکز تعمیرات آل این وان اچ پی به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری میان کارکنان مرکز تعمیر آل این وان اچ پی، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…

 

تعمیرات آل این وان اچ پی

آل این وان چیست؟

آل این وان‌ها در واقع کامپیوترهایی شبیه به لپ ‌تاپ اما با صفحه نمایش بزرگتر هستند. صفحه نمایش مدل‌ های پایه آل این وان  ۱۹ اینچ است اما این دستگاه ‌ها با مانیتورهای بالاتر نیز طراحی و عرضه می‌گردند. در صورتی که شما نیز به دلیل کاربری‌ خاص خود، در جستجوی رایانه ‌ای با مانیتور بزرگ هستید، آل این وان گزینه مناسبی است زیرا در مقایسه با لپ ‌تاپ ‌های عادی مانیتور بزرگ‌ تری دارد. (بالاترین ابعادی که در ساخت لپ‌ تاپها مورد استفاده قرار گرفته است ۱۷ اینچ است).

برجسته ترین ویژگی رایانه‌های All in One تعبیه گشتن لوازم جانبی آن نظیر وب‌کم، اسپیکر و… در درون بدنه آن‌ها‌ است. در این دستگاه‌ها ماوس و کیبورد، به همراه دستگاه و از نوع بی‌سیم است، از همین ‌روست که از تراکم سیم و کابل در زمان استفاده از آن‌ها خبری نیست.  وجود چنین ویژگی هایی در آل این وان ها سبب گشته تا این دستگاه ها برای محیط های عمومی و اداری نظیر مراکز آموزشی، ادارات، بانکها، رستورانها و… بسیار مناسب گردند.

علاوه بر این آل این وان می تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه ای باشد که به فضای کاربری بالایی نیاز دارند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس آل این وان اچ پی را دریافت نمایید. بخشی از مطالب و مقالات مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

تعمیرات آل این وان اچ پی را به نمایندگی اچ پی بسپارید

نمایندگی هر برندی با تسلط و شناخت کامل از محصولات برند مورد نظر، برخورداری از قطعات یدکی اورجینال و ابزارآلات مناسب، همواره بهترین و مناسب ترین انتخاب برای تعمیر دستگاه معیوب است. نمایندگی آل این وان اچ پی نیز با بهره مندی از تکنسین های مجرب و متخصص، تجهیزات کارآمد و قطعات فابریک، خدمات ویژه ای را در زمینه تعمیرات آل این وان اچ پی ارائه مینماید. 

تعمیرات آل این وان اچ پی با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است و عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد؛ در نتیجه توصیه میکنیم پیشنهاد ما را جدی گرفته و تعمیرات آل این وان اچ پی را به نمایندگی اچ پی بسپارید.

نمایندگی آل این وان اچ پی چه خدماتی ارائه می دهد؟

نمایندگی تعمیرات آل این وان اچ پی خدمات خود را در دو حوزه فروش ال این وان اچ پی و تعمیرات آل این وان اچ پی ارائه مینماید. با مراجعه به واحد فروش نمایندگی آل این وان اچ پی، تیمی مجرب و متخصص، به واسطه دانش بالایی که در زمینه مشخصات فنی انواع آل این وان های این برند دارند، می توانند اطلاعات کامل و دقیقی در مورد هر محصول به شما ارائه دهند. 

نمایندگی تعمیرات آل این وان اچ پی با برخورداری از دو مبنای مهم در امر تعمیرات، یعنی نیروی متخصص و ابزار پیشرفته، با کیفیت ترین خدمات را به کاربران این دستگاه ارائه می دهند. در حوزه فروش، گواهی اصالت کالا و در زمینه خدمات تعمیری، ضمانت و گارانتی تمامی سرویس های ارائه شده، کیفیت تمامی خدمات صورت گرفته در این نمایندگی را تضمین میکنند.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان اچ پی

کارت گرافیک آل این وان اچ پی یکی از بخش های آسیب پذیر آل این وان است که دمای نا متعادل و رطوبت از جمله مهم ترین دلایل بروز نقص فنی در این قطعه هستند. حرارت بالا و رطوبت ناسازگار کارت گرافیک را به مرور زمان مستهلک میکنند. برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی می بایست دائماً دمای کارت گرافیک آل این وان اچ پی را چک کرده و در صورت لزوم به تهویه مناسب توجه گردد.

علاوه بر آن در صورت مشاهده دمای بالا GPU بهتر است به تعویض خمیر سیلیکون آن اقدام کرده و یا عملیات غبار روبی را انجام دهید. جداشدگی برد و خرابی IC از دیگر دلایل خرابی کارت گرافیک هستند که تعمیر هر یک از موارد گفته شده راهکاری تخصصی و منحصر به فرد را میطلبد. تعمیر کارت گرافیک آل این وان اچ پی یکی دیگر از سرویس‌های قابل دریافت در نمایندگی آل این وان اچ پی است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر آل این وان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه ارائه می‌گردد.

تعمیر مانیتور آل این وان اچ پی

مانیتور آل این وان یکی از بخش های کلیدی این دستگاه است و اختلال در آن، میتواند آل این وان را به دستگاهی کاملا بی مصرف تبدیل کند. شکستگی در مانیتور آل این وان، پیکسل سوختگی، خرابی تصویر، خرابی رنگ و… از جمله شایع ترین خرابی های به وجود آمده در مانیتور آل این وان هستند؛ تعمیر هر یک از موارد گفته شده به ریشه به وجود آمدن اختلال بستگی دارد.

خرابی برد پاور و یا اختلال در مین برد دو ریشه جدی برای بروز نقص فنی در مانیتور آل این وان هستند که تنها به دست تکنسین های متخصص برطرف میشوند. از دیگر دلایل عمده در خرابی مانیتور آل این وان، سوختن پیکسل های مانیتور است. در ارتباط با پیکسل‌های مرده مانیتور آل این وان بد نیست بدانید که اگر بخش زیادی از صفحه نمایش آل این وان کار می کند اما پیکسل هایی از آن به اصطلاح مرده هستند؛ در این مورد نیازی به نگرانی نیست، تعمیر این اشکال، در نمایندگی تعمیر آل این وان اچ پی به سادگی صورت میگیرد.

تعمیر مادربرد آل این وان اچ پی

مادربرد مجموعه ای از قطعات مختلف است که سایر بخش های مهم دستگاه از جمله کارت گرافیک آل این وان، رم، هارد، مانیتور، کارت صدا و غیره در ارتباط با آن قرار دارند. از نظر فنی، مادربرد متشکل از انواع IC هایی است که توسط یک تخته مدار الکتریکی با یکدیگر در ارتباط هستند. با توجه به توضیحات گفته شده در رابطه با مادربرد، میتوانیم نتیجه بگیریم که تعمیر مادربرد آل این وان اچ پی از حساسیت بالایی برخوردار است.

تعمیر مادربرد آل این وان اچ پی به دلیل حساسیت بالای این قطعه می‌بایست صرفاً توسط کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. سرويس سيستم شامل سرویس سيستم خنک‌کننده و فن آل این وان، تقويت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکينگ مادربرد و …، عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانيک و الکترونيک، سيلندر و برد و بد سکتورگيری، بازيابی اطلاعات هارد ديسک، عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم، رفع مشکل قفل بايوس انواع هارد و مادربرد، رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ، تعمیر کارت‌های صدا و…میشود که در نمایندگی تعمیرات آل این وان اچ پی به صورت کاملا تخصصی ارائه میشوند.

تعمیرات پورت آل این وان اچ پی

تعمیرات پورت آل این وان اچ پی به دلیل ساختار این قطعه، صرفا از بعد سخت افزاری مورد بررسی قرار میگیرد. کثیفی بیش از اندازه‌ی پورت و انباشت گردوغبار در آن از شایع ترین دلایل اختلال در این قطعه هستند. توصیه میکنیم قبل از مراجعه به مراکز تعمیری اقدام به تمیز کردن پورت نمایید؛ چرا که بیشتر خرابی های پورت با تمیز کردن این قطعه برطرف میشوند؛ اما اگر با تمیز کردن پورت، خرابی همچنان پا بر جا ماند، بهتر است پورت و بوردهای متصل به پورت آل این وان توسط یک متخصص آنالیز شده و مورد عیب یابی قرار بگیرند.

در صورت خرابی پورت های آل این وان لازم است، دلیل اشکال پیش آمده شناسایی شده و با توجه به این موضوع جهت تعمیر آل این وان اقدام شود. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی این بخش می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی آل این وان اچ پی تماس گرفته و روند دریافت خدمات را جویا شوید.

 

تعمیرات آل این وان اچ پی در محل

نمایندگی اچ پی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اچ پی

کمپانی اچ پی از سردمداران طراحی و ساخت پرینترهای رنگی و سیاه و سفید است. نام این کمپانی مطرح و محبوب از کنار هم قرار گرفتن حروف اول نام مؤسسان این شرکت، یعنی هیولت (h) و پاکارد (p) شکل گرفته است. کمپانی اچ پی محصولات متنوع بسیاری به بازارهای جهانی عرضه می کند که برخی از آنها عبارتند از: چاپگر، سرور، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت‌فون‌، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و … .

بد نیست بدانید که این شرکت با سرمایه‌گذاری ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد و در نهایت تلاش‌های هیولت و پاکارد زمینه ساز آن گشت تا ظرف مدت هفت‌سال، سرمایه اولیه آن‌ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر بدل گردد. در صورتی که شما نیز از کاربران و یا حتی علاقمندان محصولات اچ پی هستید و در انتظار عرضه محصولات جدید از سوی کمپانی اچ پی هستید می توانید با مراجعه به بخش جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اچ پی با جدیدترین محصولات عرضه شده از سوی کمپانی اچ پی آشنا شوید.

کارشناسان نمایندگی اچ پی در ایران در بخش محصولات، به معرفی ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری جدیدترین دستگاه های اچ پی پرداخته اند و آنها را در قالب گزارش هایی در اختیار کاربران این وب سایت نهاده اند.

 اخبار و مقالات مرکز تخصصی اچ پی

تعمیرات آل این وان اچ پی اگرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیر و فعالان این حوزه است لیکن شما کاربران گرامی می‌بایست آگاهانه عمل کرده و از تحویل دستگاه خود به مراکزی که تعهدی نسبت به تعمیرات خود ندارند خودداری ورزید. مراکز غیرمجازی که مدعی انجام تعمیرات آل این وان اچ پی هستند، غالباً تعهدی نسبت به فعالیت‌های کادرفنی خویش و اشتباهات آنان نداشته و در صورت خرابی دستگاه و عدم حصول نتیجه از عملیات تعمیر، پاسخگوی شما نخواهند بود.

بعلاوه، به دلیل عدم استفاده از ابزارآلات و تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیرات و سرویس آل این وان اچ پی در این مراکز، احتمال آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه بسیار بالاست، به گونه‌ای که گاه گزارش‌هایی نیز از خرابی کامل دستگاه به گوش ما رسیده است.

از این‌رو در صورتی که شما نیز یکی از کاربران این محصول هستید اما دستگاه شما به هر دلیل دچا نقص در عملکرد و یا اختلال گشته است، به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت اِعمال تعمیرات، آن را به یکی از مراکز مجاز و با سابقۀ حوزه تعمیرات آل این وان اچ پی تحویل دهید.

مراکز مجازی که در زمینه تعمیر آل این وان اچ پی فعال هستند کلیۀ خدمات تعمیر خود را منطبق بر استانداردهای بین‌المللی و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات ارائه می‌دهند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش اخبار مرکز تخصصی اچ پی از تازه ترین خبرهای این کمپانی مطلع گردید. همچنین می توانید سایر مطالب و اطلاعات تکمیلی را با مراجعه به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی اچ پی دریافت نمایید.

تعمیرات آل این وان اچ پی و سوالات متداول تعمیرات تخصصی اچ پی

نمایندگی اچ پی در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات اچ پی مانند تعمیرات آل این وان اچ پی راه‌اندازی نموده است.

شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس اچ پی یاری کنید. کادر پشتیبانی مجموعه اچ پی، با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود.

بعلاوه شما هموطنان گرامی می‌توانید از طریق ارتباط و تماس با این مرکز، درخواست خود را مبنی بر حضور کارشناسان تعمیر و سرویس تعمیرات اچ پی در محل مورد نظرتان ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر ما -پس از انجام هماهنگی‌های لازم به محل اعزام شده و اقدامات لازم جهت تعمیر و سرویس هر یک از دستگاه های اچ پی را آغاز می‌نمایند.

راه‌های برقراری ارتباط با ما در وب‌سایت رسمی این مرکز و در بخش «ارتباط با ما» ذکر شده است. افزون بر این شما می توانید با ثبت پرسش خویش در بخش «سوالات متداول تعمیرات تخصصی اچ پی» سوالات خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و از دانش تخصصی، راهنمایی ها و مشاوره های آنان بهره مند گردید.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تخصصی تعمیرات اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی در ایران به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند.

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در نمایندگی اچ پی در ایران و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به این بخش مراجعه نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است.

مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در واحدهای تخصصی خویش بوده‌ است: تبحر از آن رو که سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می بایست در محلی مطمئن، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی خدمات این مجموعه با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد.

مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای این سازمان را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند. شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره‌مندی از امکانات این مرکز از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در مرکز اقدام نمایید.

4/5 (4 امتیاز)
اشتراک گذاری