جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعویض هارد لپ تاپ اچ پی

فیلم و مطلب آموزش تعویض هارد لپ تاپ اچ پی، نکاتی رو به شما ارائه میده که با استفاده از اونا می تونین این قطعه رو به راحتی تعویض کنین و حافظه ی دستگاه رو ارتقا بدین. بدون شک اهمیت هارد توی سیستم های لپ تاپ و کامپیوتر رو به خوبی می دونین و بهش واقف هستین. هر اطلاعاتی که وارد سیستم تون می کنین، توی هارد دیسک ذخیره میشه و هر نوع مشکلی که براش ایجاد بشه، اطلاعات شما رو به خطر میندازه. یه مساله ی دیگه هم هست؛ شما ممکنه بعد از چند وقت نیاز داشته باشین که فضای ذخیره سازی لپ تاپ اچ پی تون رو افزایش بدین.

برای این کار، باید هارد رو با یه قطعه ی پر ظرفیت تر تعویض کنین و برای این کار، لازمه که لپ تاپ باز بشه. حالا اگه تو فرایند باز کردن لپ تاپ اشتباهی رخ بده، ممکنه بخش های مختلف این دستگاه آسیب ببینن و هزینه ی زیادی روی دستتون بذارن. خب گاهی ممکنه به تکنسین های تعمیر لپ تاپ دسترسی نداشته باشین و خودتون مجبور به انجام این کار بشین؛ فیلم آموزش تعویض هارد لپ تاپ اچ پی بهتون کمک میکنه که بتونین به شکل درست، فرایند مورد بحث رو انجام بدین. همراهمون باشین.

تعویض هارد لپ تاپ اچ پی

فیلم آموزش تعویض هارد لپ تاپ

برای تعویض هارد دیسک، طبق چیزی که توی فیلم آموزش تعویض هارد لپ تاپ اچ پی گفته میشه، شما باید مراحل زیر رو طی کنین:

  • اول هارد مورد نظرتون رو خریداری کنین.
  • ابزاری مثل پیچ گوشتی و … رو فراهم کنین.
  • حالا لپ تاپ اچ پی رو خاموش کنین.
  • درپوش پشتی لپ تاپ رو با احتیاط باز کنین.
  • باتری رو از لپ تاپ بیرون بیارین.
  • هارد قبلی رو در بیارین. برای این کار باید یه سری پیچ رو باز کنین که تو فیلم آموزش تعویض هارد لپ تاپ ، می تونین جزئیاتش رو ببینین.
  • هارد جدید رو در جای مخصوصش قرار بدین.
  • باتری لپ تاپ رو سرجاش بذارین.
  • درپوش پشتی دستگاه رو ببندین و احتیاط کنین که کاملا محکم بشه.
  • سیستم عامل رو مجددا نصب کنین: آموزش نصب ویندوز 10 در لپ تاپ اچ پی
  • اگه نتونستین مراحل رو انجام بدین یا با مشکلی مواجه شدین، می تونین از طریق بخش تماس با ما از تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیرات اچ پی کمک بگیرین. و یا به بخش تعمیر هارد دیسک لپ تاپ مراجعه نمایید.

    نمایندگی اچ پی در تهران

    نمایندگی اچ پی در تهران به دلیل خدمات گسترده و با کیفیتی که به کاربرای خودش ارائه داده، تونسته به اولین انتخاب اونها در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل بشه. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی ارتقا داده و رضایت مراجعین رو جلب کرده. ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستن که در نمایندگی رسمی hp مرکز سخت افزار ایران به کاربرها ارائه میشه.

    تکنسین های مجرب واحدهای تعمیرات اچ پی از جمله تکنسین های تعمیر لپ تاپ تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیری رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن. شما عزیزان برای دریافت خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی در تهران، می تونین با همکارای ما در این مرکز تماس بگیرین یا به سایر بخش های وب سایت مراجعه کنین.

    4.4/5 (7 امتیاز)
    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
    شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید